וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונסט גייסה 2 מיליון דולר מקרן קטליסט; קיבלה קו אשראי של מיליון דולר מבנק קומריקה

צורי דאר

12.11.2002 / 16:49

חברת הסטארט אפ דיווחה כי רכשה ברבעון הקודם את חברת וויירלס אונראמפ האמריקאית המתמחה בפיתוח טכנולוגיית העברת מידע לסלולר



חברת הסטארט אפ הישראלית אוסנט (Onset) הודיעה היום כי קרן ההון סיכון קטליסט פאנד השקיעה בה 2 מיליון דולר. במקביל קיבלה החברה קו אשראי בהיקף של מיליון דולר מחטיבת הטכנולוגיה ומדעי החיים של בנק קומריקה.



אונסט מסרה כי במהלך הרבעון השלישי רכשה את חברת וויירלס אונראמפ האמריקאית, העוסקת בפיתוח טכנלוגיית "דחיפת" מידע למכשירים סלולריים.



כן הודיעה החברה כי מוצריה נמכרו עד כה ל-500 לקוחות מן המזגר העסקי וכ-50 אלף איש עושים בהם שימוש כעת.



אונסט, העוסקת בפתרונות להמרת הודעות, הוקמה ב-1991 על ידי גדי מזור ורון מאור. טכנולוגיית METAmessage פרי פיתוחה, ממירה את כל סוגי ההודעות - פקס, קול, דואר אלקטרוני - וקבצים מצורפים, לפורמט הניתן לקריאה בכל התקן בצורת מידע מוכן לעבודה.



החברה השלימה בסוף 2001 גיוס פנימי של 3.5 מיליון דולר מבעלי מניותיה - קרן אתגר, קרן FLV הבלגית, הולינג'ר דיגיטל הקנדית, קרן אינטל, מאג ונצ'רס הטייוואנית ופועלים תקשורת אלקטרונית. מנכ"ל החברה, גדי מזור, אמר אז ל-TheMarker כי בכוונת החברה לנסות ולהרחיב את הגיוס לכ-10 מיליון דולר בסך הכל.



במהלך שנת 2000 גייסה אונסט סך של 9 מיליון דולר מאינטל, פועלים תקשורת אלקטרונית, הולינג'ר דיגיטל וקרן אתגר. בסמוך לכך רכשה אונסט את חברת CMR הישראלית, שהתמחתה בתחום המסרים המאוחדים, תמורת 5 מיליון דולר.



בין השותפים האסטרטגיים של אונסט נמנים לוסנט, Brooktrout ,Intel Dialogic ,J2 וכל יצרני ה-fax server הגדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully