וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות במניות הטלקום והתוכנה בעקבות תחזיות מעודדות של וודאפון ואורקל

רן דוידוב

12.11.2002 / 16:57

מדד מניות הטלקום של AMEX עולה ב-2.2%; קורנינג מזנקת בלמעלה מ-20% בעקבות מכירת חטיבת פרסיזן לנס ב-850 מיליון דולר ל-3M; וודאפון מוסיפה 11%



תחזיות מעודדות שפירסמו ענקיות הטלקום והסלולר וודאפון ואורקל מסייעות למגמה חיובית במגזרי הטלקום והטכנולוגיה. מדד מניות הטלקום של AMEX עולה ב-2.2%. עם זאת, האווירה בשווקים מתוחה לאור העובדה שהפרלמנט העיראקי הצביע בעד דחיית החלטת האו"ם הקוראת לפירוזה ללא תנאי של עיראק. יצרנית הסיבים האופטיים קורנינג מזנקת בעקבות מכירת חטיבה ל-3M.



וודאפון , חברת הסלולר הגדולה בעולם, הקטינה את הפסדיה במחצית הראשונה בכמחצית וחוזה צמיחה של לפחות 10% במכירות בשנה הבאה. מנייתה מזנקת ב-11%.



מוטורולה עולה בכ-4% לאחר שהודיעה שתצליח לעמוד החודש ביעד ההזמנות המופחת שמסרה בחודש הקודם, המהווה עלייה בהשוואה לתקופה המקבילה. מסייעת למגמה חיובית במניות חברות התקשורת.



מוטורולה ו-וודאפון מסייעות למגמה חיובית במניות התקשורת: איי.אם.די , המפתחת אף היא שבבים לתעשיית התקשורת, מתחזקת בכ-3%. אינטל , יצרנית השבבים הגדולה בעולם, מוסיפה 2.5%. החברה תחל השבוע לשווק גרסה חדשה של מעבד הפנטיום 4, שתהיה גדולה ומהירה מן הגרסה הקודמת, דיווח "וול סטריט ג'ורנל".



קוואלקום (סימול QCOM) עולה ב-3% בעקבות שמועות שהחברה עשויה לפתוח ברכישה חוזרת של מניות או לשלם דיווידנד למשקיעים.



חברת התעשייה 3M (סימול MMM) הסכימה לרכוש את חטיבת פרסיזן לנס מידיה של קורנינג (סימול GLW) תמורת 850 מיליון דולר במזומן, על מנת להגדיל את קו המוצרים המשמש לייצור טלוויזיות דיגיטליות. 3M מתחזקת בכ-1% ואילו קורנינג מזנקת בלמעלה מ-20%.



אורקל , חברת התוכנה השלישית בגודלה בעולם, עולה בכ-2.5% לאחר שסמנכ"ל הכספים ג'ף הנלי חזר אתמול על תחזית הרווח והמכירות לרבעון השני, המסתיים החודש. הוא צפה גם את התחדשות הצמיחה של שורת ההכנסות במחצית הראשונה של 2003.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully