וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה דוחה את הכניסה לתחום אספקת האינטרנט: "המנכ"ל הנכנס בוחן מחדש את התוכניות והמספרים"

איילה צורף

12.11.2002 / 17:09

כך נודע ל-TheMarker; וואלה: "כאשר נכנס מנכ"ל חדש, מטבעם של דברים, הוא מבקש לבחון את הדברים ולוודא שההחלטות התקבלו על בסיס הנחות כלכליות מוצדקות"



קבוצת וואלה תקשורת החליטה לדחות את כניסתה לתחום אספקת האינטרנט - כך נודע ל-TheMarker. על פי התוכניות המקוריות צפויה היתה החברה להיכנס לתחום עד סוף 2002, אך כעת, עם כניסתו של המנכ"ל החדש, אילן ישראלי, הוחלט לבחון מחדש את כל התוכניות הקשורות בנושא.



דובר וואלה, מוטי שרף אמר בתגובה: "כאשר נכנס מנכ"ל חדש, מטבעם של דברים, הוא מבקש לבחון את ההחלטות והמספרים הקשורים בנושא, ולוודא שההחלטות התקבלו על בסיס הנחות כלכליות מוצדקות". שרף ביקש להדגיש כי הפרויקט מתוכנן לצאת לפועל, ולא בוטל, אך כרגע לא ברור מתי יצא אל הפועל.



כזכור, כבר לפני כשנה הגישה וואלה בקשה למשרד התקשורת, בה פירטה את כוונותיה להיכנס לתחום אספקת האינטרנט. בהמשך בחן את הנושא מי שהיה אז מנכ"ל הקבוצה, עופר לוי, בעזרתה של חברת הייעוץ טריגר. טריגר ביצעה עבור וואלה הערכה, ובחנה עבורה מודלים עסקיים שונים הכרוכים בכניסה לתחום אספקת האינטרנט, על בסיס התשתיות של בזק בינלאומי.



לפני מספר חודשים, כשקיבלה וואלה את אישור משרד התקשורת לאספקת אינטרנט (ISP), החלה החברה בהיערכות לכניסה לתחום, שאמורה היתה להתבצע עד סוף 2002, אולם כעת נדחתה הכניסה הרשמית לתחום ל-2003.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully