וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריסיטי: 4 חברות בתחום השבבים הצטרפו לתוכנית הסטנדרטיזציה של שפת ה-e

TheMarker

12.11.2002 / 18:49

אינפיניון, ARM ,LSI ו-PMC- Sierra הצטרפו לתכנית LicenseE, וישתפו פעולה בהפיכת שפת האימות שפותחה על ידי וריסיטי לסטנדרט בתעשיית השבבים



חברת וריסיטי הודיעה היום על הצטרפותן של ארבע חברות בתחום השבבים לתוכנית הסטנדרטיזציה של שפת e שפותחה על ידי החברה, ומהווה בסיס לתוכנות האימות מתוצרת וריסיטי.



ארבע החברות הודיעו כל אחת בנפרד כי יצטרפו לתוכנית ה-LicenseE שהושקה על ידי וריסיטי, ויתמכו בתוכנית הסטנדרטיזציה של שפת האימות. הראשונה היא אינפיניון טכנולוג'יס המייצרת שבבי סיליקון, חברה נוספת היא ARM המייצרת פתרונות משובצים במיקרו-מעבדים לתעשיית האלקטרוניקה. והשתיים הנוספות הן LSI, יצרנית מוליכים למחצה לתעשיית התקשורת ומוצרי הצריכה, ו-PMC-Sierra המייצרת מוליכים למחצה לתקשורת בפס רחב ולמעבדים בשיטת MIPS.



וריסיטי נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 333 מיליון דולר. החברה מספקת טכנולוגיה ומתודולוגיה לשוק האימות הפונקציונלי באמצעות מוצרי תוכנה וקניין רוחני (IP) המבצעים אימות של מערכות אלקטרוניות ומעגלים משולבים מורכבים, לשווקים הגלובליים של התקשורת, המחשוב ומוצרי הצריכה האלקטרוניים.



ארבע החברות מצטרפות לקבוצת חברות טכנולוגיה, בהן חברת סיסקו, שכבר אימצו את הסטנדרט של וריסיטי ואת טכנולוגית האימות שפיתחה החברה.



זיו בנימיני, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בוריסיטי ומנכ"ל וריסיטי ישראל, אמר כי הצטרפותן של ארבע החברות לתכנית הרישוי של וריסיטי ומחויבותן לשפת e היא רבת משמעות עבור החברה. "אנו מחויבים לאפשר את הפיכת שפת e לסטנדרט פתוח עבור כל התעשייה, ותמיכה של חברות היא עוד צעד בכיוון הנכון מבחינתנו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully