וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרון מצמצמת הפסדים: הפסד נקי של 7.9 מיליון דולר ברבעון השלישי - ירידה של 30% מהרבעון המקביל

שירלי יום-טוב

12.11.2002 / 20:30

תוצאות הרבעון הושפעו מהשיפור שרשמו החברות השונות, בהן לאלרון החזקות; מכירת חלק מנכסי ElbitVflash בסוף ספטמבר, תרמה כ-2.1 מיליון דולר ברבעון השלישי



חברת אלרון הצליחה לצמצם את ההפסד הנקי שרשמה ברבעון השלישי לרמה של 7.9 מיליון דולר או 27 סנט למניה. התוצאות הטובות שהציגו החברות השונות, בהן לאלרון יש החזקות, סייעו לחברה להקטין את ההפסד הנקי ב-30% ביחס לרבעון המקביל וב-48% ביחס לרבעון הקודם, אז דיווחה על הפסד נקי של 15.2 מיליון דולר.



אלרון נסחרת בנאסד"ק ובת"א לפי שווי שוק של כ-205 מיליון דולר. החברה דיווחה על הכנסות של 5.7 מיליון דולר - ירידה של 12% מהרבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ההפסד הנקי ב-31.4 מיליון דולר או 1.24 דולרים למניה. זאת, לעומת הפסד נקי של 32.3 מיליון דולר או 1.52 דולרים למניה בתקופה המקבילה.



החברה ציינה בהודעתה כי תוצאות הרבעון השלישי הושפעו מהשיפור שרשמו החברות השונות בקבוצה. כך, חברת מדיה גייט רשמה הכנסות של 1.4 מיליון דולר כאשר ברבעון המקביל לא רשמה כלל הכנסות. חברת אלביט מערכות , בה אלרון מחזיקה ב-21%, הגדילה את הכנסותיה ב-12% לרמה של 210.2 מיליון דולר ודיווחה על רווח נקי של 15.5 מיליון דולר.



אלרון מחזיקה ב-18% ממניות חברת גיוון אימג'ינג הישראלית , שדיווחה על צמיחה של כ-4% בהכנסות הרבעון השלישי ביחס לרבעון הקודם לרמה של 7.5 מיליון דולר.



אלרון דיווחה בסוף ספטמבר על הסכם למכירת חלק מנכסי החברה הבת ElbitVflash שבבעלותה המלאה, לחברת ריל מדיה 24/7 תמורת 4.1 מיליון ממניותיה של האחרונה. מכירה זו הניבה לאלרון כ-2.1 מיליון דולר ברבעון השלישי.



החברה ציינה כי השלמת המיזוג עם אלביט ורכישת מניות DEP, איפשרו לה לחסוך בהוצאותיה על ידי מיזוג המטות, והיא מצפה לחיסכון של 4 מיליון דולר בהוצאותיה על בסיס שנתי.



דורון בירגר, מנכ"ל ונשיא החברה, ציין כי "התחלנו ליהנות מפירות המיזוג עם אלביט, המאפשר לנו חיסכון בעלויות. כמו כן, צמצום ההפסדים עליהם דיווחה היום החברה משקף את הצלחת החברות הנמצאות בקבוצה לקצץ בהוצאותיהן ולצמצם את ההפסד הנקי שלהן".



קופת אלרון מכילה 98.2 מיליון דולר במזומן ואמצעים נזילים אחרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully