וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד אטומיקה, שמואל רוזנשיין: "החברה צפויה לעבור לרווח במהלך 2003"

נתן ליפסון

12.11.2002 / 21:29

אטומיקה הודיעה היום כי חתמה על הסכם אינטגרציה ושיתוף ערוצים עם Summa Technologies האמריקאית



"החברה צפויה לעבור לרווח במהלך 2003" - כך אמר ל-TheMarker מייסד אטומיקה, שמואל (בוב) רוזנשיין. רוזנשיין נמנע מלומר מתי בדיוק החברה תעבור לרווח. רוזנשיין אמר עוד כי כיום החברה מעסיקה 25 עובדים - כרבע ממספר העובדים שהעסיקה בשיא, לפני כשנה וחצי.



אטומיקה (לשעבר גורונט) הודיעה היום כי חתמה על הסכם אינטגרציה אסטרטגית ושיתוף פעולה עם חברת הייעוץ והאינטגרציה האמריקאית Summa Technologies.



על פי ההסכם, Summa תספק ללקוחותיה פתרונות המבוססים על טכנולוגיית משיכת המידע של אטומיקה ושילובו - פלטפורמת Atomica Enterprise.



ב-29 באוקטובר הודיעה אטומיקה על כך שהפלטפורמה שלה נבחרה על ידי Hydro One - אחת מחברות החשמל והתקשורת הגדולות בקנדה - לצורך העברת מידע לעובדיה. ההיקף הכספי של שתי העסקות לא נמסר.



אטומיקה גייסה עד כה מעל 32 מיליון דולר. בגיוס האחרון, שנערך ביוני 2000, היא גייסה 28.5 מיליון דולר לפי שווי של 80 מיליון דולר אחרי הכסף.



בין המשקיעים בחברה: קרן ההון סיכון איזראל סיד פרטנרס, גולדמן סאקס, אמריקה אונליין, Garage.com, צ'ייס קפיטל, היילנד קפיטל פרטנרס, רוברטסון סטיוונס, Wit SoundView, פלטירון פרטנרס ומשקיעים פרטיים כמנכ"ל אפל לשעבר ג'ון סקאלי, מורט מאירסון ויוסי ורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully