וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמזון פריים די": גם ישראלים יכולים לקבל הנחות

רם הדר גולדשמידט

11.7.2017 / 17:00

חברת אמזון מציעה מבצעים ללקוחותיה, ממש כמו ימי המכירות המוכרים כגון "סייבר מאנדיי" ו"בלאק פריידי". חלק מהמבצעים טובים וחלק פחות - ומה מוצע בהנחה של 97%?

אמזון פריים דיי צרכנות. צילום מסך: אתר אמזון,
גם ישראלים יכולים. אתר אמזון פריים/צילום מסך: אתר אמזון

יום "אמזון פריים" של חברת אמזון החל היום (שלישי), ומביא עמו שלל מבצעים, ממש כמו ימי המכירות המוכרים האחרים כמו "סייבר מאנדיי" ו"בלאק פריידי". חלק מהמבצעים טובים וחלק פחות, ובאופן כללי ההנחה יכולה לטפס עד לשיעור של אפילו 97%, אבל מרבית ההנחות מגיעות עד גובה של 75%. בין היתר מציע אתר "אמזון" הנחות גם לישראלים. אמנם מדובר רק בלקוחות של אמזון פריים, שמשלמים 11 דולר לחודש (39.3 שקל) או 99 דולר לשנה (כ-354 שקל), אבל אפשר להירשם בחינם לתקופת ניסיון של 30 יום.

החברה, העוסקת בשירותי שילוח (העיסוק המקורי שלה שהחל במשלוחי ספרים, אך לאחרונה נכנסה גם לעסקי המזון), ועד מתן שרתי ושירותי ענן לחברות מובילות בשוק, מציעה הנחות על מוצרי אלקטרוניקה, בגדים, פלייסטיישן, מכשירי סמארטפון וגם מוצרים שלה עצמה. אבל לפני שאתם "רצים" למקלדת, אספנו עבורכם טיפים חשובים שיעזרו לכם לרכוש נכון ולא להתחרט ולחשוב מחשבות כגון "על מה חשבתי כשקניתי מגפי חורף באמצע יולי".

כמה תבזבזו?

הקיץ פה: הילדים בחופשה או בקייטנות והעלויות הישירות עצומות, כמו גם העלויות העקיפות, למשל ימי חופש שמימשתם (שכירים) או פרויקטים שוויתרתם עליהם (עצמאים). לא תמיד אנחנו מחשבים את העלויות הנלוות, ולכן קודם לקנייה שאלו את עצמכם - האם אתם צריכים את המוצר הזה ולאיזו מטרה? כפי שבכל עסק, גם בעסקי המשפחה התזרים הוא "המלך", קבעו לעצמכם מראש תקציב. ירחון של אמזון בהנחה של 97% נשמע זול מאוד - אבל מי צריך אותו?

על מה ולמה?

החלטתם שיש תקציב, עכשיו מה? תכננו מראש את השנה כולה. נשמע מוזר? כך רוב העולם פועל. נכון, יש דברים שחשובים לילדים, אבל חשוב גם לרכוש דברים שהם צריכים ולא בהכרח מה שהם רוצים (עם כל הכבוד לטרנדים כמובן). ימי הולדת, מסיבות סיום, מתנות לחברים של הילדים, ביגוד לחורף, לקיץ, לעוד חצי שנה - תכננו קדימה. המחירים שווים, השאלה היא האם לקנות, כמה תשתמשו במוצר ולמה בדיוק אתם צריכים את זה. אל תשכחו את חג הרווק הסיני שכולל הנחות ודומיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הזווית הישראלית

כאזרחים שומרי חוק, אנחנו מחויבים לשלם מסים בגין מוצרים שנשלחים לארץ. שימו לב, העלות הכוללת של המוצר לתחשיב המס אותו תשלמו תכלול בתוכו גם את עלות המשלוח אותו תשלמו. מומלץ להיכנס לטבלת המסים ולבדוק מה מחויב במס. קחו בחשבון שהטבלה מתעדכנת מעת לעת.

צריך לשים לב לכלל העלויות, כולל אלו שאנחנו לעתים קרובות "לא סופרים". בדקו מה שער החליפין מול השקל ולאחר מכן גשו לאתר הבנק החביב עליכם ובדקו את שער ההמרה. ומה לגבי שירותי השילוח? אמזון לא שולחת בדרך כלל משלוחים לישראל ולכן ניתן להשתמש בשירותים של חברות שילוח שנותנות כתובת אמריקאית זמנית, ומשם החבילה מגיעה אליכם. יש גם חברות שילוח שונות בארה"ב שכן מבצעות משלוח לישראל, ואם אתם בוחרים באתר מבצעים של אמזון במדינות אחרות כמו גרמניה וספרד - המשלוח יגיע אליכם. ויש כמובן גם את השיטה הישראלית - "מי טס לניו יורק?".

אמזון פריים דיי צרכנות. צילום מסך: אתר אמזון,
אמזון eco ב-50% הנחה/צילום מסך: אתר אמזון
אמזון פריים דיי. צילום מסך: אתר אמזון,
הרומבה המקורית ב-33% הנחה ובחיסכון של 125 דולר/צילום מסך: אתר אמזון
אמזון פריים דיי. צילום מסך: אתר אמזון,
טאבלט בהנחה של 40%/צילום מסך: אתר אמזון
אמזון פריים דיי צרכנות. צילום מסך: אתר אמזון,
מוצר קמפינג בהנחה של 75%/צילום מסך: אתר אמזון
אמזון פריים דיי צרכנות. צילום מסך: אתר אמזון,
לצלמים מביניכם - בהנחה של 70%/צילום מסך: אתר אמזון
אמזון פריים דיי צרכנות. צילום מסך: אתר אמזון,
רוצים 97% הנחה? קנו ירחון רכב/צילום מסך: אתר אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully