וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא יגיע מנכ"ל טבע המיועד לחברה?

16.7.2017 / 16:51

לי תם מבית ההשקעות אלומות מסכמת את פרשת מנכ"ל טבע המיועד שבסופו של דבר לא יגיע ככל הנראה לחברה."למרות משא ומתן של 3 חודשים הוא קיבל רגליים קרות"

לי תם מבית ההשקעות אלומות מדווחת למהדורת וואלה! NEWS על יום מסחר המתנהל במגמה חיובית בבורסה התל אביבית. המגמה החיובית מגיעה בהמשך לנעילה חיובית בבורסה האמריקאית בסוף השבוע ועל רקע פרסום מדד המחירים לצרכן שהפתיע בירידה של 0.7%. הציפיה המוקדמת היתה לירידה של 0.2% בלבד.

תם התייחסה לפרשת המנכ"ל החדש המיועד של טבע פסקל סוריו. "כולנו חיכינו במתח להודעת חברת טבע על המנכ"ל החדש וכשהיא הגיעה המנייה זינקה ב-7% ביומיים", אמרה תם. "במקרה של סוריו היו כבר כאלה שאמרו שלא יכלו בטבע לאחל למנכ"ל טוב יותר. אבל בסוף השבוע החלו לטפטף השמועות שלמרות שהמנכ"ל החדש כבר ניהל משא ומתן במשך 3 חודשים ואפילו לחץ ידיים ולמרות שהוא נתן כמה טיפים בחינם בצורת חזון להבראת החברה הוא קיבל רגליים קרות והוא עכשיו שוקל את צעדיו בעקבות לחצים מצד אסטרה-זנקה החברה בה הוא עובד עכשיו".

"כדאי לציין", אמרה תם שסוריו נהנה מהרעש סביבו. הוא נהייה למנכ"ל מאוד מחוזר אחרי שבעבר הוא היה מנכ"ל שמשך אש מצד המשקיעים בגלל שכרו הגבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully