וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרוק לא השיבה לממשלה בנוגע לתנאי הצטרפותה למכרז בזק

הדר חורש

13.11.2002 / 7:33

שמרוק תבעה אופציה למכור מניותיה בפלאפון לבזק לאחר ההפרטה; באוצר התנגדו אך הציעו לשנות הסכם האופציה של בזק; דובר שמרוק: החברה בוחנת הצעת הממשלה



פוחתים הסיכויים להשתתפותה של קבוצת שמרוק-סבן בהפרטת בזק , לאחר ששמרוק לא הגישה ביום שני האחרון מענה להצעת הממשלה בנוגע לתנאי ההצטרפות של הקבוצה למכרז.



שמרוק תבעה לשנות את ההסכם, שנתן לבזק אופציה לרכישת מחצית ממניות פלאפון שבידיה. דרישתה היתה שתינתן לה אופציה למכור את מניותיה בפלאפון לבזק, לאחר ההפרטה. החשב הכללי במשרד האוצר, ניר גלעד, התנגד לשינוי ההסכם ולניהול מו"מ ישיר עם בזק, אך הציע לערוך שינויים בהסכם האופציה שבידי בזק. הנחיית משרד המשפטים קובעת שאין לאפשר לבזק לנהל משא ומתן ישיר עם שמרוק, מחשש לניגוד אינטרסים.



שמרוק הבטיחה למסור בתוך ימים ספורים את תשובתה, כאשר המועד האחרון בו ציפו לה אנשי רשות החברות הממשלתיות היה יום שני. דובר שמרוק אמר בתגובה כי החברה עדיין בוחנת את הצעת הממשלה וכי לא ידוע לו על המועד שנקבע למסירת התגובה.



ברשות החברות מתכוונים להתחיל בשבוע הבא בפתיחת חדרי המידע למשקיעים שהביעו נכונות לחתום על התחייבויות ולהפקיד ערבות בסך 15 מיליון שקל - פולאר השקעות ויורוקום. קבוצת קאול-רוזן, המייצגת את קרן ההשקעות האמריקאית ספקטרום, ביקשה ארכה עד 26 בנובמבר כדי לשקול את השתתפותה.



קבוצת שמרוק-סבן היא הגוף היחיד מבין החברות שהתעניינו בהפרטת בזק, שמסוגל להוות גורם מרכזי ברכישת המניות. מקורות המעורבים בהפרטה מעריכים כי המניע העיקרי למעורבות הקבוצה בהפרטה הוא הבטחת האפשרות למכירת מניותיה בפלאפון, אם בזק תופרט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully