וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה צריכה רשמה רווח תפעולי של כ-53.9 מיליון שקל - גידול של 35% לעומת הרבעון המקביל

גולן פרידנפלד

13.11.2002 / 9:55

הרווח הנקי גדל ב-24% ברבעון השלישי ל-33 מיליון שקל; הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים ירד בכ-3.6% והסתכם בכ-69 מיליון שקל



חברת אלקטרה צריכה מדווחת היום על גידול של 11.5% במחזור המכירות לרבעון השלישי, שהסתכם בכ-690 מיליון שקל. אלא שגידול זה יש לייחס לכך שברבעון זה אוחדה פעילות חברת שקם בדו"חותיה. רווחיה של אלקטרה צריכה הסתכמו בכ-33 מיליון שקל ומשקפים גידול של 24% לעומת הרווחים שרשמה ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם מחזור המכירות של החברה בכ-1.85 מיליארד שקל ומשקף גידול של 4.4% לעומת התקופה המקבילה, אך הרווח בתשעת החודשים הסתכם בכ-69 מיליון שקל בלבד - ירידה של 3.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



הרווח התפעולי של החברה הסתכם בכ-53.9 מיליון שקל ומשקף גידול של 35% לעומת הרבעון המקביל. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-129.3 מיליון שקל לעומת רווח של 128.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות המימון הסתכמו בכ-3.8 מיליון שקל לעומת הכנסות מימון בהיקף של 6.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הוצאות המימון בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-13.4 מיליון שקל, לעומת הוצאות בהיקף של 17.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



באלקטרה ציינו כי התוצאות בתשעת החודשים כוללות את ההפסד שנגרם מהפיחות החד בפזו הארגנטיני ביחס לדולר ומגידול בנטל המס הנובע מהפסדים שלא נרשמו בגינם מסים נדחים. ההוצאות בגין הפיחות בשער הפזו הסתכמו בכ-7.5 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה, אך יחד עם זאת, פיחות השקל לעומת מטבעות החוץ והתחזקות היורו לעומת הדולר בתשעת החודשים הראשונים של השנה יצרו לחברה הכנסות מהפרשי שער.



33% ממכירות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים נבעו ממכירות בישראל ו-67% מהן נבעו ממכירות בחו"ל, בעיקר בארצות אירופה. 87% ממחזור המכירות ב-3 הרבעונים הראשונים נבעו מפעילות מגזר המזגנים והיתרה נבעה מפעילות מסחרית של מגזר מוצרי הצריכה החשמליים המיובאים לישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully