וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל מגייסת מאות עובדים לקראת פתיחתו של קניון סקאל אאוטלט

כתב וואלה! עסקים

13.11.2002 / 11:02

חברת סקאל וחברת חוצות היוצר חיפה יפתחו את מרכז העודפים בקסטרא חיפה

קבוצת סקאל וחברת חוצות היוצר חיפה יפתחו החודש את מרכז העודפים הגדול במדינה, בקניון קסטרא בחיפה. במסגרת החוזה שנחתם בין קבוצת סקאל לדוד וגיל דנקנר, יהפוך קניון קסטרא למרכז עודפים תחת השם: סקאל אאוטלט בקסטרא. הפתיחה הרשמית תערך לקראת חנוכה, ב- 25 לנובמבר.

בימים אלה החלה חברת סקאל בגיוס עובדים מאזור חיפה והקריות. קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל: "אנו עומדים בפני גיוס של מאות עובדים למשרות בתחום המכירות, שירות לקוחות והנהלת חשבונות".

קניון סקאל אאוטלט, מרכז האאוטלט הגדול במדינה הפועל בבניין קסטרא בחיפה יפתח רשמית בסוף חודש נובמבר ויפעיל כ- 25 חנויות של מותגים בינלאומיים המתמחים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, האופנה וההנעלה. כמו כן, תפעיל חברת סקאל כ- 80 דוכני מכירה של מוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר.

הקניון משתרע על שטח של 11,500 מ"ר (ללא שטחים ציבוריים) ויכלול את מיטב המותגים הבינלאומיים ביניהם: טימברלנד, קדס, ניין ווסט, קלוין קליין ג'ינס, DKNY ועוד.

סולי סקאל, יו"ר קבוצת סקאל, מסר כי בעת פתיחת מרכז העודפים, יופעלו כ- 80% משטחי המסחר ובימים אלה בודקת קבוצת סקאל את כניסתם של מותגי אופנה וחשמל נוספים שיכנסו למקום.

עוד מסר סקאל כי הקונספט של המקום יפעל בדומה לאאוטלטים בארצות הברית, שילוב של מיטב המותגים הבינלאומיים במחירים הזולים עד 80%, תחת קורת גג אחת יחד עם מקומות בידור ובילוי למבוגרים וילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully