וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיב קול מדווחת על צבר הזמנות של 700 אלף דולר; צופה מכירות של 8 מליון דולר ב-2003

צורי דאר

13.11.2002 / 13:11

מרבית ההכנסות צפויות להגיע מהסכם עם ת'רמלטייק הטייואנית שתשווק את פתרונות קירור המחשבים שלה בעולם



חברת הסטרט אפ הישראלית אקטיב קול (Active Cool), העוסקת בפיתוח טכנולוגיה לקירור אקטיווי, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ת'רמלטייק (THERMALTAKE) הטייוואנית, מהחברות המובילות בתחום פתרונות קירור למעבדים, לשיווק טכנולוגיית אקטיב קול בארה"ב ובעולם.



אקטיב קול דיווחה היום על צבר הזמנות של 700 אלף דולר, טרם השקת המוצר. לדברי רונן מאיר, מנכ"ל החברה, הזמנה בהיקף 600 אלף דולר התקבלה מת'רמלטייק ועוד 100 אלף דולר מ-3 חברות טיוואניות נוספות.



מאיר אמר כי ההזמנה מת'רמלטייק, המוכרת כ-600 אלף פתרונות קירור מדי חודש, הינה לחודש אחד. לדבריו, ההתקשרות עם ת'רמלטייק צפויה להניב לה מכירות של 8 מליון דולר לאורך כל שנת 2003.



אקטיב קול צפויה להציג לראשונה את המוצר - AC4G - בתערוכת קומדקס שתיערך בלאס וגאס ב- 18 בנובמבר. ה-AC4G יוצג במקביל גם בביתן של ת'רמלטייק.



אקטיב קול, שנוסדה באפריל 2000, מפתחת טכנולוגיה לקירור אקטיווי ויצוב טמפרטורה של שבבי מחשב. יחד עם הפחתה משמעותית ברמת הרעש. הטכנולוגיה מבוססת על רכיבים תרמו אלקטריים אשר מופעלים ומבוקרים באמצעות כרטיס PCI אשר מותקן בתוך המחשב. בכרטיס האלקטרוני של אקטיב קול מותקן שבב הדואג להפעלת הרכיב התרמו אלקטרי בצורה דינמית בהתאם לחום הנפלט מהמעבד.



הכרטיס מספק את האנרגיה לרכיבים התרמו אלקטריים תוך כדי מדידת הטמפרטורה הן של המעבד והן של הסביבה בתוך המחשב.כמו כן, הוא מפחית את רעש המאווררים לרמות נמוכות מאוד.



רונן מאיר, מנכ"ל החברה אמר בעבר ל-TheMarker כי הטכנולוגיה, המקררת בשיעור של 200% יותר מן המאווררים הקיימים, מתאימה למעבדי אינטל ו-AMD עד למהירות עבודה של 4.2 ג'יגה הרץ. (המעבד המהיר ביותר כיום הוא אינטל פנטיום 2.2 ג'יגה הרץ). לדבריו, החברה מפתחת גם פתרונות מתקדמים יותר למעבדים במהירויות שמעבר ל-4.2 ג'יגה הרץ.



אקטיב קול גייסה עד כה כ-2 מיליון דולר מקבוצת גנדן, צורי דבוש, ממייסדי אמבלייז , איש העסקים ציון סימנטוב וקבוצת משקיעים מארה"ב. החברה, המעסיקה כיום 7 עובדים באשקלון, החלה לאחרונה בגיוס 3 מיליון דולר ואף גייסה לטובת העניין את ערן דווידסון, לשעבר שותף בקרן יורפנד, כחבר דירקטוריון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully