וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי ברך רוני מאנה בתרנגול הכחול?

רונית מטיאס

23.7.2017 / 11:41

מי חגג יום הולדת עם גיא בלושינסקי, ומי חגג עם עו"ד יוסי זילברברג, את מי ארחו שלמה ודני זיגרייך, מה השיק קובי אזולאי, ומה עשו עורכי הדין גליל ודוד שפיגל במסעדת התרנגול הכחול

הי גיא

דנה בלושינסקי ואורלי אלבז. רונית מטיאס,
דנה בלושינסקי ואורלי אלבז/רונית מטיאס

גיא בלושינסקי, מבעלי GROUP G, חגג יום הולדת במסעדת "התרנגול הכחול" שנסגרה במיוחד לחגיגה. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר שגלשה לצהריים, מסיבת ריקודים והזמר פיטוסי שהנעים את הזמן. אן, בתם של דנה וגיא המככבת בהצגה "הסירות של בודפשט" בתיאטרון הקאמרי, הקדישה לאביה שיר, ואף ביצעה איתו דואט. ג'ני צ'רווני ורוני מאנה ברכו את בלושינסקי, ומאנה דיבר בשבחו והחמיא לו על עסקי הנדל"ן. הילי פישר ברכה בשם החברים וסיפרה על הצד הנותן והתורם של בלושינסקי.

גיא בלושינסק, רוני מאנה, ג'ני צ'רווני וביתם אמילי, דנה ואן בלושינסקי. רונית מטיאס,
גיא בלושינסק, רוני מאנה, ג'ני צ'רווני ובתם אמילי, דנה ואן בלושינסקי/רונית מטיאס
שולי ויהודה אדלר ניצה ויוסי זילברברג. רונית מטיאס,
שולי ויהודה אדלר ניצה ויוסי זילברברג/רונית מטיאס

מסיבת בריכה

יוסי וניצה זילברברג ננסי יאלי סוכוליצקי שלומי וגנר. רונית מטיאס,
יוסי וניצה זילברברג ננסי יאלי סוכוליצקי שלומי וגנר/רונית מטיאס

בשעות הערב המשיכו חלק מהחוגגים לביתם של ניצה ועו"ד יוסי זילברברג, שחגגו בביתם בכפר-שמריהו את יום הולדתו של יוסי. המוזמנים נהנו מסושי, מוקפצים, קינוחים ביניהן כנאפה אוטנטית ומסיבת ריקודים עליזה.

ניצה ויוסי זילברברג צפריר וגלית שרבט. רונית מטיאס,
ניצה ויוסי זילברברג צפריר וגלית שרבט/רונית מטיאס

ערב מנצח

דודו וגליל שפיגל. אביב חופי
דודו וגליל שפיגל/אביב חופי

במסעדת "התרנגול הכחול" בתל-אביב, נערכה ארוחת-ערב לרגל השקת העונה החדשה לתכנית זוג מנצח VIP שתעלה הערב (ראשון) בערוץ 10 לפי הפורמט המקורי והמנצח, בשיתוף ובהפקת "אבוט המאירי".

גיא המאירי ושאול בן אדרת. אביב חופי
גיא המאירי ושאול בן אדרת/אביב חופי

במרימים: מנחה התכנית איתי תורג'מן; מפיקי התכנית גיא המאירי ואיתן אבוט; משתתפי התכנית עורכי הדין גליל ודוד שפיגל; ג'ובאני ומאיה רוסו שטסו למחרת לאיטליה; דנה זרמון וגיא ביטון; ועוד, השף אבי לוי ואשתו אילנית נעדרו בשל אירוע משפחתי ובכירי ערוץ 10.

טיול ביער

עדי אשכנזי, תום יער. רפי דלויה
עדי אשכנזי, תום יער/רפי דלויה

ובאותה שעה נערכה בבית האירועים 1947, הפרמיירה לסדרת הדוקו-ריאליטי החדשה של yes, 'תום יער עושה את שביל ישראל', במהלכה תחצה יער את השביל מדן ועד אילת, תפגוש טיפוסים הזויים, תציג דמויות חדשות כשבכל פרק יעלו קטעי סטנד-אפ חשופים.

נכחו: עדי אשכנזי שגם משתתפת בסדרה ובעלה איש העסקים איתן בן-זקן, הילה וגורי אלפי; מולי שגב, דור מוסקל וגאיה שליטא-כץ; נועה ברקאי ובעלה הבמאי דרור סבו, מפיקי הסדרה לי ירדני-בתה של טמירה ירדני ובעלה אבירם בוכריס, המסעדן רפי אדר, אביו של דניאל אדר שביים את הסדרה. בתום ההקרנה הפתיעו את יער עם עוגה ליום הולדתה ה-30.

ניו-יורק בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילה ולדמן קובי אזולאי ודורית וידבסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה לוריאל ישראל; דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת; רוני איילבאום, מנהלת יחסי הציבור; והילה ולדמן, מנהלת ריטייל, עלו לירושלים להשקת הסניף ה-5 של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, בקניון מלחה. הסרט נגזר ואזולאי סיפר על סיפור ההצלחה העולמי של Kiehl's, ואמר שכחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחו חנויות במיקומים מרכזיים במרכז הארץ וכעת עם הביקוש, מתרחב המותג לאזורים נוספים. המוזמנים התנסו במוצרים ושמעו על פילוסופיית השיווק המבוססת על קונספט חלוקת דוגמיות לכל מבקר בחנות המלווה את קילס מיום ייסודה.

חגים טעימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמה זיגרייך מאיר אדוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים שלמה ודני זיגרייך, בעלי מילניום מרקטינג-יבואנית מותג ARCOSTEEL בישראל, שומרים על מסורת. בסוף השבוע ערכו את תערוכת החידושים המסורתית של החברה לקראת ראש השנה וחגי תשרי. השף מאיר אדוני, המקיים שיתוף פעולה עם החברה, הגיע במיוחד מניו-יורק, שם הוא מבלה בחודשים האחרונים במסעדה שלו. אדוני שהגיע גם לצילומי תכנית אוכל חדשה, יישאר בארץ למשך כשבועיים, במהלכם ישתתף באירוע מיוחד בסניף החדש של ארקוסטיל קיטצ'ן בראשון-לציון ויחתום למבקרים על ספר המתכונים שלו. אדוני לא שכח לארוז סט סכיני שף וסט כלי ששת חדש מסדרת ארקוסטיל שיהיה לו במסעדה בניו-יורק.

דרך אגב

מאור ארצי, איריס ואילן בן דרור ודויד בן משה. אורית פניני,
מאור ארצי, איריס ואילן בן דרור ודויד בן משה/אורית פניני

אילן ואיריס בן-דרור, בעלי קבוצת " בן דרור"-יבואנית JanSport מותג תיקי הגב האמריקני, ומאור ארצי, סמנכ"ל קמעונאות רשת קרביץ, השיקו חנות פופ-אפ במרכז קניון עופר רמת-אביב. המתחם עוצב באווירה ססגונית עם משאית אמריקאית עליה הועמסו התיקים, שתי נקודות נוספות הושקו בגרנד קניון חיפה ובקניון G בכפר-סבא. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של "גראנד קפה טורקיז", וסיירו בחנות הפופ-אפ ששואבת השראתה מעולם אומנות הרחוב ובקולקציה מהדורה מוגבלת וקולקציה ייחודית שעוצבה על-ידי מעצבי דיסני. בפופ-אפ תימכר הקולקציה החדשה שבה שורת תיקי גב מעוצבים חלקם ברוח ההרפתקה והקסם של דיסני. בקולקציית 23 דגמים עם הדפסים חדישים ומקוריים שעוצבו על-ידי מעצבי דיסני עם סצנות מהרפתקאות מיקי מאוס.

סיפורי סבון

בריס רושה סיגל קוטלר ואבי פיאטוק. אסף רביבו,
בריס רושה סיגל קוטלר ואבי פיאטוק/אסף רביבו

חברת סבון חגגה 20 באמפי שוני בבינימינה סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק, בעלי החברה, ארחו את בריס רושה, יו"ר ומנכ"ל קבוצת איב רושה הצרפתית הרוכשת של חברת סבון, שהגיע במיוחד לישראל לכבוד האירוע. הוא בירך והדגיש בנאומו את ההתפתחות הבינלאומית של החברה וסיפר על כברת הדרך הארוכה שעברה מאז הוקמה לפני כ-20 שנה, מחנות קטנה בלב תל-אביב, שהפכה עם השנים למותג בינלאומי חובק עולם, עם למעלה מ-175 חנויות ב-13 מדינות בעולם.

בריס רושה ורונן זוהר. אסף רביבו,
בריס רושה ורונן זוהר/אסף רביבו

רהיטים במוזיאון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריה ויסמן חיים איתני ונחום ויסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוזיאון ישראל בירושלים, נערכה מסיבת 85 להיווסדה של ויסמן רהיטים מירושלים-מקבוצת ויסמן אחזקות, שהחלה דרכה מנגריה מודרנית ראשונה בישראל, והפכה לקבוצת הרהיטים הגדולה בישראל (ויסמן, שמרת הזורע, רהיט עין-חרוד, משכל ועוד). המוזמנים סיירו בתערוכות המוזיאון, בתערוכה אקלקטית של פריטי ריהוט משנות ה-40 עד ה-70 ואוסף מודעות פרסום משנות ה-70 ועד היום.

בחוגגים: נחום ויסמן, יקיר התעשיה ירושלים שחגג יום הולדת 80; אחיו אריה ויסמן; ראש עירית ירושלים ניר ברקת; חיים איתני, מבעלי ביתילי.

נעליים קונים מהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכאל אילוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות, פתח חנות ראשונה של החברה בלונג-איילנד ארה"ב בהשקעה של מיליון דולר. טבע נאות מתכננת לפתוח בשנתיים הקרובות שתי חנויות במיתוג NAOT במנהטן ובלוס אנג'לס שיצטרפו ל-21 חנויות בקנדה, גרמניה, יפן, אוסטרליה, וסינגפור. אילוז אמר כי הוחלט לפתוח חנות ראשונה בארה''ב כיוון שהמערכת הקמעונאית העולמית עוברת תמורות גדולות מאד וקשה להציג את כל מגוון הקולקציות הרחבות של ''טבע נאות'' ו-''NAOT'' תאפשר לחברה להציג מגוון של מאות דגמים שונים.

חודשי אישי

אילן לפידות, יפי אוטמזגין וקונסטנטינוס ליאקוס. קוקו,
אילן לפידות, יפי אוטמזגין וקונסטנטינוס ליאקוס/קוקו

חברת לפידות מדיקל השיקה בבית חיל האוויר בהרצליה את עדשות המגע החודשיות של מותג Alcon אותו היא מייבאת בבלעדיות לישראל. אופטומטריסטים ונציגים בכירים מחברת אלקון העולמית, הכירו את קורין גדעון, הפרזנטורית של הקבוצה וצפו בסרטוני פרסומת פרסונליים שצולמו כחלק מקמפיין ההשקה של העדשות, בהם קורין מזמינה באופן אישי את הלקוחות של כל אחת מהחנויות להתנסות בעדשות החדשות.

מסיבה במסעדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גודי מריוט סנדרה מארנס ואסתי אקרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ודי מריוט, שגרירת מותג הוויסקי הסקוטי מקאלן, וסנדרה מארנס, מנהלת השיווק הגיעו לישראל כדי להכתיר את מסעדת פופינה כ"בית" שלהם בישראל. השף אוראל קמחי הכין תפריט בהתאמה לוויסקי. פופינה מצטרפת לקבוצת מסעדות כמו במלון הבורז' אל אראב היוקרתי בדובאי, שנבחרו ל"בית" של המותג.

שותים ונהנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביגדור ליברמן ורד בן סעדון ואלי בן דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ורד בן-סעדון, מבעלי יקב טורא בישוב רחלים, אירחה ביקב את שר ביטחון אביגדור ליברמן וסגנו אלי בן-דהן שהגיעו לטעימת יינות חדשים שייצאו בקרוב לשוק. בן-סעדון גילתה כי שניהם מאוד אהבו את יין הבית "מאונטן פיק" והתענגו על שמן הזית המיוצר במקום. -

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully