וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן מוסט: חברות הסלולר יעלו מחירים בתחילת 2003

ערן גבאי

13.11.2002 / 14:29

כך אומר המשנה לנשיא סלקום; חברות הסלולר פרטנר ופלאפון העלו ביולי את מחירי החבילות שלהן בכ-10%; סלקום העלתה את המחיר למנויים חדשים בחבילת המשפחה ב-10%


"חברות הסלולר יעלו תעריפי השירות בתחילת 2003 כתוצאה מהאילוצים הכלכלים של החברות וכאמצעי לשפר רווחיות", כך אומר אורן מוסט, המשנה לנשיא סלקום.

חברות הסלולר פרטנר ופלאפון העלו השנה את מחירי החבילות שלהן ביולי בכ-10% וגם סלקום העלתה מחיר למנויים חדשים בחבילת המשפחה בקרוב ל-10%.

איציק אידלמן, סמנכ"ל הכספים של סלקום, ציין שמאחר שהשקת רשת ה-GSM של סלקום התקיימה רק בסוף הרבעון השני של השנה, הפחת שנרשם ברבעון השני היה נמוך בכ-27-30 מיליון שקל מזה שנרשם ברבעון השלישי, וזה הצפוי להירשם ברבעון הרביעי.

אידלמן מציין עוד שהיקף ההשקעות הכולל של סלקום בשנה נאמד בכמיליארד שקל והוא אינו צפוי להשתנות. "פרישת התשלומים שלנו בבניית רשת ה-GSM מחולקת באופן שווה בין הרבעונים", אומר אידלמן.

אידלמן מדגיש את העובדה שהתזרים השוטף של סלקום גדל בהדרגתיות והוא כמעט שמכסה את היקפי ההשקעה של החברה השנה. להערכתו, ב-2003 יעבור התזרים השוטף של סלקום את היקפי ההשקעה להם היא תידרש.

באשר לגיוס המנויים החדשים, מדווחת היום סלקום על גיוס של 128 אלף מנויים חדשים ברוטו, אך מסרבת למסור את שיעורי הנטישה, ולראשונה היא מסרבת לדווח על גיוס המנויים הרבעוני נטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully