וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה לציבור החרדי זכתה בתחרות ה"בנקתון" של הפועלים

25.7.2017 / 9:58

כ-130 הצעות הוגשו על ידי עובדי בנק הפועלים במסגרת התחרות השנתית שמנהל הבנק ליצירת אפליקציות ופתרונות טכנולוגיים חדשים. פינטו: "החדשנות - ערך חיוני ויסודי"

בי כוכבא, יעל אלמוג, אתי בן זאב, נטע לי מאירי, אריק פינטו ופרופ' מרים ארז.
אבי כוכבא, יעל אלמוג, אתי בן זאב, נטע לי מאירי, אריק פינטו ופרופ' מרים ארז

אפליקציה מתקדמת להנגשת השירות הדיגיטלי של בנק הפועלים לציבור החרדי זכתה השנה בתחרות הבנקתון של בנק הפועלים. במסגרת התחרות מוזמנים עובדי בנק הפועלים להציע רעיונות למיזמים חדשניים מבוססי טכנולוגיה והשנה נתבקשו המשתתפים להציע יוזמות בעלות ערך והשפעה חברתית. למעלה מ-250 עובדים מכל יחידות הבנק, הן ממערך הסניפים והן מהמטה, הגישו לתחרות 130 יוזמות. מתוכן נבחרו 17 יוזמות להשתלב בחודש מרתון לפיתוח הרעיונות, שבמהלכו קיבלו חברי הצוותים היוזמים כלים לפיתוח היוזמות וליווי של מנטורים מקצועיים ועסקיים מהבנק ומחוצה לו.

מגוון היוזמות היה רחב מאוד, ועסק במענה לסוגיות חברתיות מעולמות ומסוגים שונים, כגון סיוע להישרדותם של עסקים קטנים, מענה לצרכים פיננסיים של אוכלוסיות וקהילות מוחלשות, ליווי לצמיחה של הדור הצעיר, כלים להתנהלות פיננסית נכונה, ועוד. התחרות הגיעה לשיאה ביומיים האחרונים של המרתון לגיבוש סופי של היוזמות, שבסיומם נערך אירוע גמר בו הציגו חברי הצוותים את היוזמות בפני חבר השופטים, בו נכללו מנכ"ל הבנק אריק פינטו, פרופ' מרים ארז, דיקן הפקולטה להנדסת תעשיה וניהול בטכניון, נטע לי מאירי מנכ"ל התוכנית החברתית של יחידה 8200, אבי כוכבא, הממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, אתי בן-זאב, הממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הפועלים, יעל אלמוג, הממונה על חטיבת מחזיקי העניין, ורונן שטיין, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק.

"החדשנות הפכה בשנים האחרונות לערך חיוני ויסודי באסטרטגיה של בנק הפועלים", אמר אריק פינטו, מנכ"ל הבנק. "בתקופה שבה ה'פינטק' - טכנולוגיה גבוהה בשירות ענף הבנקאות והפיננסים - ממשיך לצמוח בקצב מסחרר, ה'בנקתון' של בנק הפועלים מסמל דרך חשיבה חדשה בעולם הבנקאות. אני מאמין שחלק מהיוזמות שהוצגו היום יפותחו על ידי הבנק. ה'בנקתון השנה ביטא היטב את השילוב שבין ערכים חברתיים לבין רוח החדשנות, היזמו?ת והדגש על הערך ללקוחות, לציבור ולבנק. בזכות שיתוף הפעולה של חטיבות החדשנות, הטכנולוגיה ומחזיקי עניין, הצלחנו לאחד ולעודד את הרוח היזמית בקרב העובדים, שהפגינו כישרון ויצירתיות רבה. שיתוף-פעולה בשילוב חדשנות משקף את ערכי הבנק: אישי, אנושי, טכנולוגי".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully