וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פומה מציגה: אירוע מבחני הכדורגל הפתוחים הראשון בישראל

25.7.2017 / 15:08

המשתתפים במבחנים, שייערכו בהובלת לירן שטראובר, יזכו בליווי ובציוד של חברת פומה והמנצחים ייבחנו על ידי מאמנים וסקאוטים מקצועיים

ילדים בחוג כדורגל. ShutterStock
ילדים בחוג כדורגל/ShutterStock

פומה מציגה את PUMA Open Tryouts 2017 - אירוע מבחני הכדורגל הפתוחים הראשון בישראל. המבחנים ייערכו בהובלת שוער העבר לירן שטראובר והם מתבססים על מודל כדורגל אמריקאי שנועד למדוד את סיכויו של שחקן להיות כדורגלן מקצועי על ידי מדידת פרמטרים שונים בצורה פרטנית וכמו כן מדידת ביצועים במשחק רשמי.

מבחני הכדורגל הפתוחים של פומה מיועדים לכל שחקן כדורגל מעל גיל 14 שרוצה להצליח בתחום ומחפש את הבמה והחשיפה אל מול הגורמים המקצועיים והמנוסים שיכולים לעזור לו להתקדם. המבחנים יתקיימו במכון וינגייט בין התאריכים ה-27 באוגוסט וה-31 באוגוסט בהשתתפות מאמנים, סקאוטים וסוכני שחקנים בכירים המחפשים את הכדורגלן הגדול הבא. כמו כן, במבחנים ישתתפו צוות סוכני כדורגל מכללות מארצות הברית.

2 השחקנים המצטיינים במבחנים יוזמנו לשבוע מבחנים רשמיים אצל אלופת המדינה בכדורגל הפועל תדיראן באר-שבע וייבחנו לעיניהם של ברק בכר, מאמן הקבוצה הבוגרת ושרון אביטן המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

המצטיינים במבחנים הפתוחים יקבלו ליווי אישי מחברת פומה הכולל ביגוד וציוד כולל זוג נעלי כדורגל מהדגם החדש Puma ONE. כל משתתף במבחנים הפתוחים יקבל סרטון אישי של ביצועיו ביום המבחנים ובמשחקים הרשמיים וכן תיעוד סטטיסטי שיוכל לשמש אותו בעתיד. בנוסף, כל משתתף במבחנים יקבל חולצה ותיק מתנת חברת Puma.

עלות ההשתתפות הינה 849 שקל למשתתף ומותנה בהמצאת אישור רפואי לפעילות ספורט על ידי רופא מוסמך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully