וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיטיגרופ יורדת ב-1.5% בשל חשדות נגד המנכ"ל; השוק ממתין לנאום גרינספאן

רונן סרברניק

13.11.2002 / 23:15

מניות השבבים מוליכות את הנאסד"ק לירידות - מדד המוליכים למחצה יורד באחוז; שרינג פלו יורדת ב-6% בעקבות חקירה



המסחר בבורסות וול סטריט מתנהל באווירה שלילית. השוק מצפה לדבריו של אלן גרינספאן, נגיד הבנק הפדרלי, הצפוי להעיד היום בפני וועדת הקונגרס על עתיד הכלכלה. בשבוע שעבר הוריד גרינספאן את הריבית בארה"ב בחצי אחוז, ועתה יידרש להסביר בפני האומה את החלטתו. מניות השבבים מובילות את הירידות בנאסד"ק, ומניות הפיננסים מורידות את הדאו.



מניית סיטיגרופ יורדת ב-1.5% לאחר שדווח כי ג'ק גראבמן, אנליסט סלומון סמית ברני, רמז כי מנכ"ל סיטיגרופ האיץ בו להעניק למניית AT&T דירוג גבוה. מדיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל" עולה כי בית ההשקעות סלומון העניק ל-AT&T המלצה חמה בשנת 1999 בכדי לזכות בעסקת מימון מענקית התקשורת, וכן בכדי לקדם את מנכ"ל סיטיגרופ.



בעקבות סיטיגרופ יורדת מניית ג'יי.פי מורגן צ'ייס ב-0.2%; בנק וואן יורד ב-0.7%.



וול-מארט (סימול WMT) עולה ב-0.3% לאחר שרשמה זינוק של 23% ברווחיה ברבעון השלישי, בזכות ביקוש מוגבר למוצריה הזולים בתקופת המיתון הנוכחית. פתיחת חנויות חדשה וגידול במספר הקונים היו הגורם להצלחתה.



מקדונלד'ס (סימול MCD) מתכננת לפתוח 100 מסעדות חדשות מדי שנה בסין, בהתאם לתוכניתה, למרות שבמקומות אחרים בעולם הרשת סוגרת סניפים, הודיעה החברה היום. מנייתה יורדת ב-2.5%.

יצרנית התרופות שרינג פלו (סימול SGP) יורדת ב-6% לאחר שקיבלה צווי הבאה מהרשויות הפדרליות לספק מידע על מכירות ושיטות שיווק במסגרת חקירה המתנהלת נגדה.



UBS הוריד את תחזיות הרווח לשנת 2003 של חברת התקשורת SBC ואת מחיר היעד של המניה ל-24 דולר. מנייתה יורדת ב-1.4% ל-24.66 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully