וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק: הפסד של 2.2 מיליון דולר ברבעון

אמיר טייג

13.11.2002 / 17:53

המכירות הצטמצמו ב-27%; תחלק דיווידנד של 11.9 מיליון דולר; מנכ"ל החברה: "התוצאות הכספיות מעידות על הקשיים שחברות נתקלות בתחום התוכנה לארגונים"

הפסדיה של חברת התוכנה, מג'יק, מבית פורמולה הולכים ותופחים. היום מדווחת החברה כי הפסידה ברבעון השלישי 2.2 מיליון דולר, ירידה של 16% לעומת הרבעון המקביל, אך עלייה חדה לעומת הרבעון הקודם בו רשמה הפסד של 370 אלף דולר בלבד. ברבעון הראשון של השנה נדמה היה לרגע כי החברה חוזרת לתוואי של רווחיות, כאשר דיווחה על רווח נמוך של 150 אלף דולר לאחר חמישה רבעונים רצופים של הפסדים.

במקביל לדו"חות מודיעה החברה כי תחלק לבעלי מניותיה דיווידנד של 40 סנט למניה, המהווים כ-11.9 מיליון דולר. החלוקה דורשת אישור בית המשפט, מאחר שהחברה המחלקת אינה רושמת רווח שנתי ומחלקת מרווחי עבר. החברה מודיע כי בחנה גם מהלך של רכישת מניות עצמה (הפחתת הון), אך הוחלט כי דיווידנד הוא בעל ערך גבוה יותר עבור בעלי המניות. מג'יק מחזיקה בקופתה כ-44.9 מיליון דולר בנכסים שוטפים מתוכם כ-24.8 מיליון דולר מזומן. התחייבויות החברה מהוות כ-25% בלבד מסך המאזן.

בשורת המכירות רושמת החברה 13.8 מיליון דולר, ירידה של 27% לעומת הרבעון המקביל וירידה של 12% לעומת הרבעון הקודם. "התוצאות הכספיות שלנו ברבעון השלישי מעידות על הקשיים שחברות נתקלות בתחום התוכנה לארגונים", אומר מנכ"ל החברה, מנחם הספרי. "קיצוץ ודחיית ההוצאות של חברות בתחום ה-IT משפיעים לרעה על התוצאות הכספיות שלנו, ואף אילצו אותנו לנקוט בצעדים לקיצוץ בעלויות", מוסיף הספרי.

הרווח הגולמי שמג'יק רושמת ברבעון השלישי מסתכם בכ-7 מיליון דולר, ירידה של 30% לעומת הרבעון המקביל, המעידה גם על ירידה קלה ברווחיות הגולמית של החברה. הוצאות הפיתוח ירדו בשיעור של כ-27%, בדומה לירידה במכירות, ל-1.3 מיליון דולר. הוצאות השיווק המכירה והכלליות הסתכמו ב-7.3 מיליון דולר, ירידה של 20% לעומת הרבעון המקביל. החברה הוסיפה לרשום ברבעון השלישי הפסד תפעולי של 2.1 מיליון דולר, לעומת 2.9 מיליון דולר הפסד ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully