וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה עתליה שמלצר על גג מלון פולי-האוס?

רונית מטיאס

26.7.2017 / 14:03

מה השיק אורן רווח, היכן התנדב אלי שגיב ואנשי חברת לוריאל, את מי ארחו אורי ויעל בילט, לאן הגיע משה תמיר?

זריקת מרץ

אורן רווח וקורין ברוך  קטנר. רונית מטיאס,
אורן רווח וקורין ברוך קטנר/רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, וקורין ברוך קטנר, מנכ"לית מותגי בובי בראון וג'ו מלון, השיקו במרכז ההדרכה של אסתי לאודר ברמת החייל, את –REMEDIES סדרת תמציות רבות עוצמה המציעות פתרונות ממוקדים ותוצאות ממשיות לבעיות בעור הפנים. על בובי בראון אמר כי מדובר במותג טיפוח סלקטיבי שנמצא בקניונים והמחזור של כול המותגים יחד הוא כמו חנות אחת של בובי בראון. רווח סיפר כי משקיעים בחנויות ויש קמפיין ויראלי בעקבותיו אנשים עושים בוקינג והוסיף כי זו הייתה שנה מעניינת עם פתיחת חנויות חדשות, לבובי בראון, קליניק, אסתי לאודר וג'ו מלון וגילה כי בקרוב מביאים מותג מסכות שכבש את הוליווד.

אזרחים טובים

ירון בראון  אלי שגיב ורועי אזולאי. אסף רביבו,
רון בראון אלי שגיב ורועי אזולאי/אסף רביבו

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, ועובדי לוריאל ישראל ממטה החברה בנתניה, ממרכז ההפצה בקיסריה ומהמפעל במגדל העמק, נטשו את המזגנים והתנדבו במסגרת "יום האזרחות הטובה" (Citizen Day) 2017 של לוריאל ישראל המצוין זו השנה השמינית. העובדים התנדבו בפנימיית "יובלים" בכפר-סבא, מתנ"ס שכונת "דורה" בנתניה, ארגון "אוהל שרה" בבני-ברק, ומעון לנשים מוכות בהרצליה, במהלכו תרמו ונתנו מעצמם ומהידע שלהם, על-מנת לעשות טוב למען האחר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

סקנדל בביקור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי בילט יעל צין בילט ופרנסואה חאווייה בילאווד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי בילט, סמנכ"ל סחר לילית קוסמטיקה, ויעל בילט מנהלת השיווק, ארחו ב-TLV Fashion Mal, את פרנסואה חאווייה בילאווד, משנה למנכ"ל מכירות וסחר גלובלי בחברת PUIG הבינלאומית, המייצגת מותגי בישום אותם מפיצה לילית קוסמטיקה, שהגיע לישראל לרגל השקת סקאנדל - בושם חדש של ג'אן פול גוטייה. האורח התלהב מחנות הפופ-אפ שנפתחה לקידום הבושם רגע לפני שהוא מגיע לרשתות הפארם.

חורשים

חנן מור, יו"ר קבוצת הנדל"ן הציבורית חנן מור, אירח את שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל ואת נציגי הנהלת הבנק, לסיור בעיר החדשה חריש. מור, שחברתו מזוהה עם הבניה בעיר חריש, לקח את החבורה לסיור בשכונות העיר, בשדרה שצפויה לקום במרכזה, ובמרכזי המסחר שבונה הקבוצה בעיר. ראשי הבנק נחשפו לקצב הבניה המתקדם של המרכז המסחרי הראשון בעיר שצפוי להיפתח בשנה הבאה.

מבלים ומנקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיל זילברמן, אשר נחום, ודוד דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוד דהן, מנכ"ל "דן שלדן" נציגה בלעדית של קונצרן karcher בישראל, השיק בסינמה סיטי בגלילות את "פלור קלינר" - מוצר מהפכני חדש בתחום ניקיון רצפות בבית. מנהלי החברה ומנהלי רשת ACE צפו בדהן ששפך שתיה וזרק לכלוך על הרצפה, והדגים איך המכשיר מטאטא, שואב, שוטף, מקרצף ומייבש.

אובססיביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמית ינאי, רוס פלזמה, דנה שלו, שי נער/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמית ינאי, מנהל שיווק קרלסברג; שי נער, סמנכ"ל השיווק ודנה שלו, מנהלת המותג, ביקרו בתערוכה של אומן הרחוב, רוס פלזמה ב"ספוטניק בר" בתל-אביב. פלזמה הציג את עבודותיו במסגרת פרויקט Obsession–אומנות ללא פשרות' - פרויקט שנתי ייחודי שמטרתו קידום אומנים שיוצרים אומנות ייחודית ללא פשרות.

אירוע בלופ

יורם רוזנבאום, עופר רוזנבאום וליאור מנור. איילת נויפלד,
יורם רוזנבאום, עופר רוזנבאום וליאור מנור/איילת נויפלד

יורם רוזנבאום, מנכ"ל "לופה" - חברה לספרי תמונות, ערך אירוע לקוחות של החברה בבית הדפוס בראשון לציון. המוזמנים נהנו מסיור בבית הדפוס, ארוחת-בוקר, הופעות של להקת בילגו ואמן החושים ליאור מנור, וקבלו טיפים לצילום בטלפון נייד מהצלם ירון בן-חורין.

לונדון כן מחכה לי

איתי דומב , אביגדור ליטנשטיין, טל ברק. גדי סיארה,
איתי דומב , אביגדור ליטנשטיין, טל ברק/גדי סיארה

טל ברק, מבעלי "דנשר" ואיתי דומב, מנכל "וולה פרופשיונלס ישראל", נפגשו בתחרות עיצוב השיער "טרנדוויז'ן 2017", שנערך במתחם האירועים "שבע" בתל-אביב, באירוע התחרו מעצבי שיער על המקום הראשון שיטיס אותם לייצג את ישראל בתחרות העולמית בלונדון. במהלך האירוע הופתע מעצב השיער אביגדור ליכטנשטיין לקבל פרס מפעל חיים.

טיפ טופ

אמיר נוסל ותמי טסקר. רונית מטיאס,
אמיר נוסל ותמי טסקר/רונית מטיאס

אמיר נוסל, מבעלי רשת טופ-תיק פתח חנות נוספת ברשת טופ-תיק, היבואנית הבלעדית של מותגי הפרמיום TUMI Mandarina Duck, ו-Bric's. הסניף החדש מצטרף לחמשת הסניפים של הרשת ש-4 מתוכם ממוקמים בתל-אביב. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר והצצה לקולקציה החדשה של מזוודות, תיקי נסיעה, תיקי אופנה, ארנקים, אביזרי נסיעה ולייף-סטייל מהמותגים המובילים בעולם במחירים אטרקטיביים.

על גג העולם

מגי הלפרין, דניאלה רייבנבך, רייצל ויצמן, עתליה שמלצר, סמדר נימרודי, שלווה הסל. איציק בירן,
מגי הלפרין, דניאלה רייבנבך, רייצל ויצמן, עתליה שמלצר, סמדר נימרודי, שלווה הסל/איציק בירן

האמנית רייצ'ל ויצמן ונעמי צ'רפק חגגו יום הולדת לחברות על גג מלון פולי-האוס בתל-אביב. המוזמנות נהנו מקייטרינג של רביבה וסיליה וקינוחים של דודו אוטמזגין, מופע רקדנים של אבי ניניו, הזמרת לילה מלקוס, ברכות של החברות דבי מצקין וציפי שוחט.

יפית גרינברג ובת שבע בובליל. רונית מטיאס,
יפית גרינברג ובת שבע בובליל/רונית מטיאס

בחוגגות: הילה זמיר, המנכ"לית הנכנסת של קבוצת קוד המנצח; רינה שביט; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה.

אורטל אולמן, קארן גילרמן, הילה זמיר. רונית מטיאס,
אורטל אולמן, קארן גילרמן, הילה זמיר/רונית מטיאס
אורנה נאווי, דליה ממרוד, הניה נור. רונית מטיאס,
אורנה נאווי, דליה ממרוד, הניה נור/רונית מטיאס

לונדון בקניון

אירה סימנוב יפעת ברכה דל לרנה אודליה  חונן. רונית מטיאס,
אירה סימנוב יפעת ברכה דל לרנה אודליה חונן/רונית מטיאס

יפעת ברכה דה לרנה, מנכ"לית ונציגת הבעלים של רשת ליה לונדון המתמחה בהלבשה תחתונה, השיקה את החנות ה-16 של הרשת בקניון האופנה גינדי תל-אביב. המוזמנים נהנו מתצוגת אופנה והצצה לקולקציה החדשה. דה-לרנה סיפרה שהרשת ממשיכה להתפתח ועתידה לפתוח כ-6 חנויות נוספות בשנים הקרובות, והתפתחות העסקית והצלחת הרשת מתבטאות עם כניסת מותגים חדשים ומובילים וקולקציות מגוונות העונות לדרישת מגוון רחב של לקוחות. דה-לרנה אף סיפרה כי במטה החברה מרוצים מהתפתחות החברה בישראל.

עולים קומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישל תמיר ויהודה לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישל תמיר, סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר, ורון רונקו קאהן המנהל הקריאטיבי, קפצו ל"הקומה הרביעית" בתל-אביב, שם נערכו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2017-18 של רנואר. על הסט המתינו יהודה לוי שחזר היישר מ-6 שבועות צילומים בקייב, ניבר מדר, וגפן ברקאי.

רוח נשית

מימין נועה רבי, אבי זמיר, רתם רבי, מוטי רייף, ג'יל יהב. רונית מטיאס,
נועה רבי, אבי זמיר, רתם רבי, מוטי רייף, ג'יל יהב/רונית מטיאס

מוטי רייפ, נשיא עמותת רוח נשית פתח היום בקניון גינדי TLV את יריד האופנה השנתי "טרנדה" של עמותת "רוח נשית". היריד יתקיים בתאריכים 26-28.7.2017 וימכרו בו שמלות כלה של מעצבים מהמובילים בישראל - ביניהם ויוי בלאיש, אלון לבנה, גליה להב, ליהי הוד,גדי אלימלך, נינה דבש, דוד חצבני, הלנה קולן, ירון ברכה בצלאל, טלי ומריאנה, מיכל מוטיל, חנה פרנקו, מיקה, גלי קרטן, רן צוריאל, מרי- מי, מרדכי אברהם, עדה חפץ, גלית רוביניק, ורד גלעדי, לי קודו, גליה חיים ועוד, שתרמו את השמלות, שיימכרו במחירים של עד 2,500 שקל בלבד. כל ההכנסות תרומה לפעילות העמותה, המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות.

רייפ אמר כי "אני שמח ונרגש להמשיך במסורת השנתית עם יריד טרנדה, והשנה, לראשונה, יריד שכולו שמלות כלה של מעצבי שמלות הכלה המובילים והאהובים ביותר".

מברשת לכל ילד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעתם על המיזם "מחשב לכל ילד"? במותג היגיינת הפה Oral-B החליטו ללכת על מהלך דומה והשיקו את המיזם "מברשת חשמלית לכל ילד" בהשקעה של חמישה מיליון שקל. החברה החליטה להשתמש בידע שלה כדי לסייע להורים "להילחם" בחורים בשיניים, ובשיתוף עם רשת סופר פארם והאיגוד הישראלי לרפואת חניכיים השיקה לראשונה את המיזם. תמורת 39.9 שקלים (במקום 188.9 שקלים) ניתן יהיה לרכוש ערכת מברשת חשמלית לילדים בגיל 3-4, או כמו שאומר אופיר גוטמן, מנכ"ל Procter & Gamble ישראל: "מחיר יותר נמוך מכרטיס לילד לסרט".

בקטנה

+עובדי משרד עו"ד נ. פינברג ושות', נהנו כל שני ושלישי מאימוני יוגה ופילאטיס בדשא בין המגדלים ברמת-גן, שם ממוקמים המשרדים. בסוף החודש יטוסו כל עובדי המשרד לסוף שבוע ארוך במילאנו, שיכלול סיור קולינרי, סיור אופנה, טיולים לאגמים ומסיבות.

+דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אירח את עו"ד אלינור וידס, יו"ר דור ההמשך וסמנכ"לית באינטר-אפ מעליות ואת חברי דור ההמשך, לסיור במרכז הסחר המקוון החדש של הדואר במודיעין. גולדשטיין הציג את השינוי שנעשה בדואר ישראל בשנתיים האחרונות וערך סיור במתקן המתקדם שנפתח להרצה לפני כחודשיים וחצי.

במסיירים: חיים מועקי, סמנכ"ל תפעול דואר ישראל; עמוס מאיר, מנהל שירותי מיון ארציים בדואר; אבינועם שקד, יו"ר התאחדות התעשיינים מחוז דרום ומנכ"ל שריונית חוסם, ובתו ענבל שקד סמנכ"לית בחברה; דרור תמיר וליאת זיוון, בעלים פלייט מיי מיל; עופר רותם, מנכ"ל זהבי פלדות; גל וניר טוטנאואר, מנכ"ל וסמנכ"ל בטוטנאואר; אמיר יטיב, סמנכ"ל בפייטון מגנטיקס-מפעל לייצור שנאים; אפרת שחם, אריכא סמנכ"ל בשחם אריחא; אלון דובל, סמנכ"ל אדהפ תעשיות מתכת; רוני פישמן, מנכ"ל טרמודן תעשיות בניה; נמרוד אנגל, סמנכ"ל באגן תעשיות נייר ותוכנה; נווה אשכנזי, סמנכ"ל בחברת סי.די.אי אחזקות; ערן בסן, סמנכ"ל באיקו עיצובים, ניר גרשפלד, סמנכ"ל בבל טכנולוגיות, וכן טלי זיידמן מנהלת דור ההמשך ודורית ברנט מהתאחדות התעשיינים.

+תשלחו מזל-טוב לד"ר מיכה בריקסטון, מנכ"ל Chorus.ai –חברה המנתחת שיחות מכירה בשימוש טכנולוגיית הבינה המלאכותית, על השקת המשרד החדש בשכונת מונטפיורי בתל-אביב. על העיצוב דקלה טל גורדון מומחית לעיצוב משרדי יוקרה להייטק. במשרדים תאי טלפון לשיחות פרטיות, מקלחת מאובזרת, מסלול באולינג שחוצה את המשרד.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully