וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב נמרודי ירצה את חמשת חודשי עבודות השירות בפנימיית הכפר הירוק

צבי הראל

13.11.2002 / 21:17

אריה קרישק ירצה את חודשי השירות במוסד סיעודי בגבעתיים; השופט נעתר לבקשת הנאשמים ודחה ביצוע עבודות השירות עד לשמיעת ערעורם בבית המשפט המחוזי בתל אביב



יו"ר מועצת המנהלים של העיתון "מעריב", יעקב נמרודי, ירצה את חמשת חודשי עבודות השירות שנגזרו עליו במסגרת הפנימייה בכפר הירוק. כך קבע באחרונה הממונה על עבודות השירות של נציבות שירות בתי הסוהר. שעות העבודה שנקבעו לנמרודי הן מ-8 בבוקר עד 1 בצהריים.



היום התקיימה בבית משפט השלום בתל אביב ישיבה בעניינם של נמרודי והסופר אריה קרישק, שנדונו באחרונה לחמישה חודשי עבודות שירות לאחר שהורשעו בהטרדת עדים במשפטו של עופר נמרודי. ביחס לקרישק קבע הממונה על עבודות השירות, כי הוא ירצה אותן במסגרת מוסד סיעודי בגבעתיים.



עם זאת, השופט דוד רוזן נעתר אתמול לבקשת סניגורי הנאשמים ודחה את ביצוע עבודות השירות עד לשמיעת ערעורם בבית המשפט המחוזי בתל אביב. נמרודי וקרישק הורשעו בקשירת קשר לביצוע עוון, הטרדת עדים, שיבוש מהלכי משפט וקבלת דבר במרמה. הנאשמים הטרידו עדי מפתח במשפטו של עופר נמרודי, רפי פרידן ויגאל תם. קרישק הורשע גם בעבירה של קבלת דבר במרמה, הקשורה לעד תביעה נוסף, מוקי גינוסר.



השופט קבע בנימוקי גזר הדין כי יעקב נמרודי היה מפעילו ומממנו של קרישק. השופט פסק כי אין השניים ראויים לשמש כדירקטורים בחברות ציבוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully