וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד העובדים במזרחי טפחות ישבית מחר את סניפי הבנק

עירית אבישר

1.8.2017 / 14:58

הוועד: "אנו יוצאים לשביתת אזהרה של 24 שעות". הבנק: "לא צפויה שביתה מלאה, המנהלים יפתחו את הסניפים"

בנק מזרחי טפחות, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק מזרחי טפחות, פברואר 2012/שי אוקנין

המתיחות ביחסי העבודה בבנק מזרחי טפחות ובבנק אגוד נמשכת. ועד העובדים במזרחי טפחות צפוי לצאת מחר בשביתת אזהרה של 24 שעות לאחר שהמגעים לגיבוש הסכם שכר חדש התפוצצו.

"כצעד ראשון אנחנו יוצאים לשביתת אזהרה של הבנק ואנחנו מקווים מאד שההנהלה תבין את המסר החד והברור של העובדים", מסר היום יו"ר הוועד דניאל דהן. אמנם השביתה כמו גם סכסוך העבודה נסוב סביב הסכם השכר, אולם דהן התייחס גם להודעת מזרחי טפחות אתמול כי הוא במגעים למזג לתוכו את בנק אגוד.

"לאורך כל המשא-ומתן על הסכם השכר ההנהלה ניסתה להסתיר מהעובדים את התכנית שלה למיזוג עם בנק איגוד ולקראת סיומו של המשא-ומתן ניסתה 'לגנוב' סעיף של הסכמה לשקט תעשייתי גורף, שהתנגדנו אליו. עכשיו, לאחר שנחשפה התכנית של ההנהלה לרכוש את בנק איגוד, ברור שניצלנו מתרגיל של ההנהלה שרצתה לכבול את ידי העובדים וניסתה באמצעות סעיף שקט תעשייתי גורף לכפות עליהם מיזוג ללא תמורה", הוסיף דהן.

ממזרחי טפחות נמסר כי "לעובדים יש ביד הסכמות של ההנהלה להעלאות שכר משמעותיות ביותר והוועד, בהתנהלות הקיצונית והלא אחראית שלו, מסכן את ההישג הזה. באשר לעיצומים הצפויים - אמנם לא יינתן שירות מלא כרגיל מחר, אבל גם לא צפויה השבתה מלאה. כל המנהלים בבנק אינם חברים בארגון העובדים, ויפתחו את הסניפים. כמו כן לא כל העובדים מסכימים למהלכים האלימים של ולכן ההנחה היא שגם חלק מהעובדים יגיעו. גם מרכז הבנקאות הטלפוני והמטה יפעלו".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully