וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קיבלה רוסלנה רודינה במתנה מעמוס פם?

רונית מטיאס

6.8.2017 / 10:11

באיזו חפלה השתתף איציק צאיג, מה השיק אלעד לוי, מה חגג יורם טיץ איפה חגגה שווייץ את יום עצמאותה, את מי ביקר השר איוב קרא

עצמאות שוויצרית

עופר קיש וזאן-דניאל רוך. שגרירות שווייץ,
עופר קיש וזאן-דניאל רוך/שגרירות שווייץ

שגריר שוויץ בישראל, ז'אן-דניאל רוך, ערך אירוע לכבוד יום העצמאות השוויצרי בכפר הנוער קריית יערים - כפר שנוסד בתרומת יהודי שוויץ ובסיוע הסוכנות היהודית. החוגגים התענגו על מאכלים ויינות שוויצריים והופעה של נגני אלפהורן – כלי נגינה שוויצרי טיפוסי עליהם ניגנו נגנים לבושים בתלבושת שוויצרית מסורתית. רוך נאם ב-5 שפות, והדגיש את הקשר החם בין המדינות. עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, דיבר בשבחי שוויץ.

לגברים בלבד

ג'ובאני רוסו, מאיה פישל ואלעד לוי. אלעד גוטמן,
ג'ובאני רוסו, מאיה פישל ואלעד לוי/אלעד גוטמן

אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים, השיק בסניף הדגל של רשת אימפרס, בקניון TLV, את מותג תכשיטי הגברים האיטלקי Comete. לוי אמר כי שוק התכשיטים בישראל מגלגל כ-1.3 מיליארד שקל, כולל תכשיטי יוקרה ואופנה, כש-5% אחוז מהווים תכשיטי גברים, אך אל דאגה, השוק גדל באופן משמעותי בארץ ובעולם. לוי אמר כי מסקר שערכה החברה עולה כי הרגלי הצריכה של הגבר הישראלי השתנו, הגברים הם בעלי מודעות גבוהה למראה החיצוני והתכשיט הפך לאביזר אופנתי ומקובל. ההחלטה לייבא את Comete לישראל באה כדי לתת מענה לגבר הישראלי שרוצה לקנות תכשיט איכותי ואופנתי במחיר שפוי וציין כי מחירי המותג יהיו זהים למחירם באיטליה. ג'ובאני רוסו שהגיע לאירוע באשתו מאיה פישל, סיפר שיש לו אוסף של 1,500 תכשיטים, ובאותו מעמד רכש שרשרת בשווי 1,290 שקל וצמיד בשווי 790 שקל, אבי זמיר, מנכ"ל קבוצת גינדי; איש העסקים עמי קדם; ואריק ברינבאום, מנהל רשת אימפרס הרימו קאווה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התגלית

דויד גאפל, גידי מרק, יורם טיץ. אבישי פינקלשטיין,
דויד גאפל, גידי מרק, יורם טיץ/אבישי פינקלשטיין

במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, התקיים טקס סיום של "תגלית אקסל" - תוכנית המנהיגות העסקית של תגלית. האירוע ציין את סיום תקופת ההתמחות של 54 סטודנטים מצטיינים שנבחרו על-ידי תגלית מתוך אלפים מארה"ב, קנדה ומקסיקו. הסטודנטים שהו חודשיים בישראל, במהלכם עברו חניכה עסקית-אישית והתמחות לימודית-מקצועית שאפשרה להם הכרות עמוקה עם עולם העסקים בישראל, הם נפגשו עם מנהיגים ישראלים מתחומים שונים, ערכו סיורים וסדנאות מקצועיות והתערו בחברה הישראלית. בין המשתתפים בתכנית המתקיימת זו השנה ה-7: אורי לוין, מייסד Waze; ד"ר דני גולד, ר' מפא"ת; אבי שימחון, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה; נדב צפריר, מייסד Team8; עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל. זו השנה השנייה שמשתתפי אקסל התמחו תחת בוגרי עבר של התכנית בהם אביאל סימן טוב מחברת fairfly והדר פודה מ-Deloitte Innovations.

וכל הכבוד לשר

איוב קרא,עמי עיטח סימון פטיטו, אורן ז'ורבין. מייקל דניאלס,
איוב קרא,עמי עיטח סימון פטיטו, אורן ז'ורבין/מייקל דניאלס

שר התקשורת איוב קרא ממשיך בביקורי השטח שלו בגופי תקשורת בישראל, בסוף השבוע קפץ לביקור במשרדי ערוץ הקניות בתל-אביב, ונפגש עם אורן ז'ורבין, מנכ"ל הערוץ. השניים שוחחו על נושאים שעל סדר היום בתחומי התקשורת הישראלית ועל הרגולציה והרישיון הייחודי של ערוץ הקניות במדינה והשוואתו לארה"ב ואירופה. קרא התרשם מנתוני הערוץ ומספר הצופים בו, בעיקר אוכלוסייה מבוגרת ואוכלוסיות עם מוגבלויות.

התפוח הגדול

איילת רוזן צרפתי ובועז דריקס. עמית שמש,
איילת רוזן צרפתי ובועז דריקס/עמית שמש

איילת רוזן-צרפתי, מנכ"לית iDigital, ובועז דריקס, מנכ"ל ביג פאשן אשדוד, פתחו בקניון ביג פאשן אשדוד את החנות ה-14 של –iDigital-הרשת הרשמית בישראל של חנויות Apple . החנות שנפתחה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, מהווה חלק מתוכנית ההתרחבות שנבנתה ביחד עםApple על מנת לאפשר לצרכן הישראלי חוויית קנייה בכל הארץ.

טרולים בקניון

מאורו קאמפה, איריס אינרה ג'קובסון, דניאל יעקובוב. רונית מטיאס,
מאורו קאמפה, איריס אינרה ג'קובסון, דניאל יעקובוב/רונית מטיאס

דניאל יעקובוב בעל רשת חנויות brandly, חגג בחנות ב-TLV FASHION MALL את קבלת הזיכיון למותג התכשיטים Trollbeads - מותג דני וותיק שהגיע לראשונה לישראל. מאורו קאמפה, אחראי מיצוב מוצרי הרשת העולמית, ואיריס אינרה ג'קובסון, אחראית פעילות המותג במזרח התיכון, הגיעו במיוחד להשקה והציגו את קולקציית הצמידים המבוססת על beads כל אחד שונה בעיצובו המספר סיפור אחר. את היום סיימו במסיבה שנערכה ברחבה שלפני החנות עם קאוות ומתאבנים של קייטרינג "מונייה".

המוציא

אבי לוי ועופר לוי. שרון רביבו,
אבי לוי ועופר לוי/שרון רביבו

השף אבי לוי השיק את מסעדת הדגל הירושלמית שלו "המוציא", שעברה למשכנה החדש. בין מי שנהנו ממסיבה מרוקאית-אלג'יראית עם מאכלי העדה ולהקה שניגנה מוזיקה מרוקאית: איציק צאיג, מנכ"ל קבוצת "אסם"; רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה; יוסי ברוש, מבעלי רנואר עופר לוי, מנכ"ל שיווק סופר פארם; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; גרג מייזל, מנכ"ל קרן היסוד;; שרון לוי, מנהל נדל"ן בקבוצת עזריאלי; אור קופרלי, מנכ"ל מתחם שרונים בהוד-השרון; שרון למברגר, מנכ"ל ענני תקשורת.

רואים ברדיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסי סבן ודויד יוסוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

צביקה שלום, מימון הרווה ויוסי סבן, בעלי תחנת רדיו דרום; דויד יוסוב המנכ"ל; ומיכל שם-טוב הסמנכ"לית, ערכו בהיכל הקונכיה בבאר-שבע אירוע קיץ לכל המשפחה והשיקו את תערוכת התעתועים "טריק ארט".

השגריר

עמוס פם, רוסלנה רודינה, אילן מרגלית. צ'ינו 1,
עמוס פם, רוסלנה רודינה, אילן מרגלית/צ'ינו 1

עמוס פם, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל, הגיע למספרה של אילן מרגלית בשכונת מרום נווה ברמת-גן כדי לברך את מרגלית על הצטרפותו לנבחרת השגרירים של לוריאל. פם שמח לפגוש במקום את רוסלנה רודינה, הפרזנטורית של מרגלית, שסיפרה כי היא יוצאת לחופשה עם חברות, והעניק לה במתנה סמרטבונד – הטיפול החדש של לוריאל פרופסיונל.

זה הסוד שלי

דקל גבאי, שירלי בוגנים ויעקב גבאי. דימה קרמינסקי,
דקל גבאי, שירלי בוגנים ויעקב גבאי/דימה קרמינסקי

יעקב גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת דיסקרט; דקל גבאי ואינגה קנייבסקי, המעצבות הראשיות של הרשת; וחיה פינקל מנהלת השיווק, נטשו את המשרד וקפצו למתחם האירועים "אביגדור" בתל-אביב כדי לבקר את שרלי בוגנים, המשמשת פרזנטורית של הרשת זו העונה השישית, שהצטלמה לקמפיין סתיו-חורף 2017-18. עלות הקמפיין כ-2 מיליון שקל.

ללבוש את תומרקין

אתי רוטר, יעל וחן למדן. אביב חופי
אתי רוטר, יעל וחן למדן/אביב חופי

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים בקסטרו, השיקו זו השנה השלישית את שיתוף הפעולה המפגיש בין אופנה לאמנות – T-Art וחמישי ב T . במסגרת הפרויקט בכל ימי חמישי בערב במהלך חודש אוגוסט המוזיאון יפתח את שעריו החל מהשעה 21:00 בערב, עם שלל אירועים ופעילויות תרבות – חינם לכל המשפחה.

יון תומרקין, גבי ואתי רוטר. אביב חופי
יון תומרקין, גבי ואתי רוטר/אביב חופי

העונה הושקה קולקציית T-Art לנשים ולגברים מחווה לאמן הישראלי יגאל תומרקין. הקולקציה הייחודית מושקת במקביל לפתיחת תערוכת ההדפס החדשה של תומרקין במוזיאון והיא שואבת השראתה מדימויי ההדפס המפורסמים של האמן. באירוע הוצגו מיצג אופנה לקולקציית האופנה לתומרקין ומיצגי וידאו ארט, ונערכה מסיבת אוזניות בסמפול, מופע מחול וירטואוזי בכוריאוגרפיה של יוסי ברג ועודד גרף, סדנת הדפסת חולצות, מיצגי תיאטרון תמונע, הדרכות מיוחדות ושיחי גלריה עם מיטב אוצרים.

חן למדן ודוד פתאל. אביב חופי
חן למדן ודוד פתאל/אביב חופי

באמנותיים:יגאל תומרקין ובניו עדו ויון תומרקין; לינה קסטרו אמה של אתי רוטר ומייסדת החברה; רון רוטר, סמנכ"ל כספים קסטרו ואשתו האדריכלית עדי רוטר; סוזן לנדאו, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות; אמיר וגלי תמרי יו"ר דיירקטוריון קסטר; משה רוזנבלום, מנכל קבוצת קניוני עופר; אפי רוזנהויז; גיל גזית מנכל שרונה; ישראל טראו מנכ"ל בנק איגוד; שולה רקנאטי, יו"ר עמותת חינוך לפסגות, יולי תמיר נשיאת שנקר; אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות ויפעת טורבינר,; פנינה ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי ויונטייד קינג; דוד פתאל, יו"ר רשת המלונות פתאל; טלי אנג'ל, ענת טמיר, ענת פרנקל; ענת לוין ומאיר ברון; ועומר דרור, הפרזנטור של קסטרו שהופתע לרגל יום הולדתו, וקיבל הפתעת עוגה עליה פסל סוכר בדמותו.

אופנה וכלכלה

איתן בן עמי, נילס אליאסון, אנדרו חורש. עופר חן,
איתן בן עמי, נילס אליאסון, אנדרו חורש/עופר חן

בסוף השבוע התקיים בבית פרנקפורטר בנאות אפקה ערב הרצאות בסימן "אופנה פוגשת כלכלה מעגלית", במטרה להפגיש בין יזמים צעירים לקראת ההאקתון שמקיימת קרן H&M עבור תחרות ה-Global change award ה-3 שמחלקת מיליון יורו לחמשת הרעיונות שיתרמו לסגירת מעגל הטקסטיל. איתן בן עמי, מנהל הרשות לאיכות הסביבה של עיריית תל אביב יפו, נילס אליאסון שגריר שבדיה בישראל ואנדרו חורש יו"ר ובעלים מאצ' ריטייל- H&M ישראל ואבי בלאו, מנהל מכון אפקה לכלכלה מעגלית, השותפים למהלך הרחב של h&m, התייצבו לתמונה משותפת ואופטימית.

בקטנה

+המעצב הישראלי רון ארד נבחר על-ידי מותג הקפה האיטלקי illy החוגג השנה 25 לעצב עבור קולקציית ה-art collection, ארד עיצב קולקציית קפסולה של ספלים ותחתיות, ובכך הוא מצטרף למעל 100 אמנים ובעלי שם שעיצבו עבור המותג. זו פעם ראשונה שמותג illy בחר במעצב ישראלי לעצב לקולקציית -ה art collection שנמכרת ברחבי העולם. ארד עיצב קולקציית ספלי קפוצ'ינו ואספרסו ותחתיות תואמות, ב- 3 הדפסים שונים. הקולקציה תוצע למכירה במארזי אספרסו/ קפוצ'ינו זוגיים או מארזי 6 יחידות.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully