וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמטק עמדה בתחזית ההכנסות: הסתכמו בכ-7.2 מיליון דולר

אלי דניאל

14.11.2002 / 8:41

ההפסד הנקי - 3.1 מיליון דולר או 12 סנט למניה; האמצעים הנזילים - 18.4 מיליון דולר

חברת קמטק הישראלית, המפתחת מערכות אופטיות אוטומטיות לאיתור פגמים בלוחות מעגלים מודפסים ונמצאת בשליטת פריורטק , מדווחת הבוקר על הכנסות רבעוניות של כ-7.2 מיליון דולר, בהתאם לתחזיות המוקדמות להכנסות של 6.5-7.2 מיליון דולר. ההכנסות ברבעון השלישי גבוהות בכ-17% מהכנסות הרבעון השני ובכ-2% מההכנסות שנרשמו ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון ביצעה החברה מחיקה חד פעמית של מלאי בהיקף של 1.8 מיליון דולר, כך שהרווח הגולמי הסתכם בכ-1.4 מיליון דולר, כ-58% פחות מהרווח הגולמי ברבעון המקביל. שיעור הרווח הגולמי ירד לכ-20%, בעוד שברבעון המקביל עמד שיעור הרווח הגולמי על כ-48% וברבעון הקודם נרשם שיעור רווח גולמי של כ39%. בנטרול ההפחתה בגין מחיקת המלאי הציגה קמטק שיעור רווח גולמי של 45%.

ההפסד התפעולי ברבעון החולף הגיע לכ-3.2 מיליון דולר וההפסד הנקי הסתכם בכ-3.1 מיליון דולר או 12 סנט למניה. בנטרול מחיקת המלאי רשמה קמטק הפסד של כ-1.3 מיליון דולר או הפסד של 5 סנטים למניה.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של שנת 2002 מציגה קמטק הכנסות של כ-17.9 מיליון דולר, ירידה של כ-51% לעומת היקף ההכנסות אותן היא השיגה בתקופה המקבילה. ההפסד התפעולי בשלושת הרבעונים הראשונים הסתכם בכ-8.3 מיליון דולר, ואילו ההפסד הנקי בתקופה זו הגיע לכ-7.9 מיליון דולר או הפסד של 34 סנט למניה.

בקופת החברה היו בתום הרבעון השלישי שוווי מזומנים בהיקף של כ-8.8 מיליון דולר, ובנוסף לכך היו בידיה בטוחות סחירות בהיקף של כ-9.6 מיליון דולר. ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-43.9 מיליון דולר, והוא היווה כ-80% ממאזנה. במהלך הרבעון השלישי ביצעה קמטק הנפקת זכויות, במסגרתה היא גייסה כ-6.2 מיליון דולר (ברוטו).

רפי עמית, מנכ"ל החברה, מסר כי "הצמיחה היציבה בהכנסות ובשיעורי הרווח (בנטרול מחיקת המלאי) במהלך שלושת הרבעונים האחרונים מצביעה על יעילותה של האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו". לדבריו, "החברה מעריכה כי הכנסותיה לרבעון הרביעי של השנה ינועו בטווח של 5-7 מיליון דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully