וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות מקטינות החזקות בישראליות: פידליטי הורידה חלקה בפריסייס ל-5.3%; זליגמן ל-9.7% באורבוטק

גתית פנקס

14.11.2002 / 10:37

בפברואר החזיקה פידליטי ב-10.4% מפריסייס וזליגמן ב-13.2%; המניות של פידליטי בפריסייס שוות היום 17 מ' ד' ואלה של זליגמן באורבוטק 38.5 מ' ד'



שתי קרנות וחברות השקעה גדולות הורידו את חלקן בשתי חברות ישראליות לאחרונה: Fidelity Management & Research בחברת פריסייס ו-J.& W. Seligman באורבוטק - כך עולה ממסמכים שהוגשו בימים האחרונים לרשות לנירות ערך האמריקאית (SEC).



פידליטי מחזיקה במניות פריסייס ב-17 מיליון דולר



קרן ההשקעות Fidelity Management & Research הקטינה את חלקה בתקופה האחרונה בחברת התוכנה הישראלית פריסייס, והיא מחזיקה כעת ב-5.3% ממניותיה של פריסייס ששוויין הוא כ-17 מיליון דולר.



הדיווח האחרון של הקרן ל-SEC העיד על החזקה של 10.4% ממניות החברה בפברואר, ולפי דיווחי החזקות גופים מוסדיים שהתפרסמו בסוף יוני, לחברה היו 6.9% מפריסייס. שווי השוק של החברה כיום הוא כ-320 מיליון דולר - ירידה של כ-60% ב-7 חודשים. מאז שפל כל הזמנים בו התבססה המניה בסוף יוני היא התרוממה ב-72%.







סך האמצעים הנזילים של פריסייס היה בסיום הרבעון השלישי 140.9 מיליון דולר. החברה מפתחת תוכנות לפתיחת צווארי בקבוק במערכות מידע ובמסדי נתונים בארגון. פתרונות התוכנה שלה מסייעים לעסקים לשפר את מערכותיהם, באמצעות ניהול הביצועים של תשתיות טכנולוגיות המידע שלהם. התוכנה מותאמת במיוחד לסייע ביישומים של מסחר אלקטרוני, והיא מסוגלת להתריע על תקלות שמתהוות במערכת המידע בעת כניסה של גורם חיצוני שמעוניין להשתמש במערכת לצורך ביצוע עסקה. ברבעון השלישי החברה דיווחה על הכנסות של 19.4 מיליון ורווח נקי של 1.1 מיליון דולר.



זליגמן מחזיקה מניות אורבוטק ב-38.5 מיליון דולר



לאחר שבתקופה האחרונה ניצלה חברת ההשקעות האריס את ההזדמנות והגדילה החזקותיה באורבוטק הישראלית, ניצלה קרן אחרת את ההזדמנות דווקא למכור את ההשקעות. J.& W. Seligman דיווחה לבורסה האמריקאית כי היא מחזיקה כעת ב-9.7% ממניות אורבוטק (כ-3.1 מיליון), ששוויין בשוק הוא כ-38.5 מיליון דולר. כעולה מהדיווח האחרון של זליגמן, היא החזיקה ב-13.2% מהחברה בפברואר וביוני היא החזיקה ב-10.5% מאורבוטק.



אורבוטק מתמחה בפתרונות לשרשרת האספקה בתעשיית האלקטרוניקה. החברה פירסמה השבוע את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של השנה מהן עלה כי ההכנסות היו 54.2 מיליון דולר והפסד של 2 מיליון דולר. שווי השוק של החברה הוא כ-400 מיליון דולר ובקופתה יש 153.6 מיליון דולר.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully