וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוש: נעתור לבג"ץ בעניין הפסקת הפעילות של מטוסי סילון באילת

רויטל לוי-שטיין

14.11.2002 / 11:03

קדוש הדגיש כי הפסקת הפעילות של מטוסי הסילון תגרום נזקים כלכליים חמורים לאילת



ראש העיר אילת, גבי קדוש, אמר השבוע ל"הארץ" כי בכוונתו להגיש עתירה לבג"ץ נגד משרד התחבורה ונגד ראש מינהל התעופה האזרחית, עמוס עמיר, בגין החלטתם לא לאפשר המראות ונחיתות של מטוסי סילון רחבי גוף בנמל התעופה בעיר החל ב-9 בדצמבר 2002. גם יו"ר התאחדות בתי המלון באילת, אהרון דקל, מתח באחרונה ביקורת חריפה על ההחלטה ועל תוכניתו של עמיר להסיט את תנועת מטוסי הסילון מאילת לנמל התעופה בעקבה.



קדוש כבר הודיע לממונה על המחוז במשרד הפנים, דוד כהן, על כוונתו לפעול באמצעים משפטיים לשינוי ההחלטה - לפי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה.



קדוש הדגיש כי הפסקת הפעילות של מטוסי הסילון תגרום נזקים כלכליים חמורים לאילת. לדבריו, הליקויים המונעים את הפעלת נמל התעופה למטוסי סילון אינם חדשים. הוא הוסיף כי התקיימו פגישות רבות ובוצעו שינויים הנדסיים בשטח, לפי דרישת מינהלת תעופה האזרחית, להתאמת נמל התעופה וסביבתו לתקנות הבטיחות הנדרשות.



במשרד התחבורה לא הכחישו את המגעים שמקיים עמיר עם בכירים בנמל התעופה בעקבה. עם זאת נמסר בתגובה: "לא התקבלה החלטה להעביר את הנחיתות וההמראות מאילת לעקבה. מנכ"ל משרד התחבורה, סמלן בן-ציון, משקיע בימים אלה מאמצים רבים לתיקון הליקויים בנמל התעופה באילת, כדי שניתן יהיה לאפשר המראות ונחיתות של מטוסי סילון כבדים בנמל".



לפי החלטת משרד התחבורה, גם לאחר תיקון הליקויים יוטלו מגבלות על הפעלת מטוסי סילון באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully