וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקפאת התקציב: המשביר יוצא בקמפיין "ניקוי מדפים"

איילה צורף

14.11.2002 / 11:11

הקמפיין של המשביר יוצא תחת הכותרת: "מנקים את החורף מהמדפים"; חוזר בו ומאשר לזכייניו להשתמש במונח "מכירת חיסול"

למרות שהקפיא את תקציב הפרסום, יוצא המשביר לצרכן בקמפיין מודעות בעיתונות תחת הכותרת "מנקים את החורף מהמדפים" - כך נודע ל-TheMarker. "לא מדובר ב'מכירת חיסול' אלא בהנחות משמעותיות", אומר יורם דמבינסקי, סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום טמיר-כהן JWT, שמטפל בתקציב הפרסום של המשביר.

במודעה, שצפויה להתפרסם בימים הקרובים בעיתונים היומיים, מופיע הטקסט "מנקים את החורף מהמדפים. 50 אחוז הנחה על אופנת החורף, עד גמר המלאי".

דובר המשביר, רני רהב, מסר בתגובה כי "למרות הקפאת התקציב, אנו ממשיכים לפרסם. בשל ההקפאה - כל מודעה נבחנת לגופה ומאושרת בנפרד".

במקביל, חזרה בה הנהלת המשביר לצרכן מהאיסור שהטילה על זכייניה שלא לעשות שימוש במונח "מכירת חיסול" בפרסומותיהם. בשיחות שערכו מנהלי המשביר עם מפיצים שונים, בהם גם אום טיים, מפיצת השעונים והתכשיטים, נאמר להם כי המכתב ששלחה הנהלת המשביר בטל וכי הם יכולים לעשות שימוש במונחים הללו. בקמפיין רדיו שהעלתה לאוויר אום טיים חוזר הקריין פעמיים על המונח "מכירת חיסול" של שעוני פרארי, סייקו ונייקי.

"אתמול קיבלנו הודעה מהמשביר שאנו יכולים לעשות שימוש במונח 'מכירת חיסול'", אומר אלי פלח, מנכ"ל החברה. "זאת, בעקבות הפרסומים בעיתונות, שכפי הנראה הפעילו לחץ על ההנהלה לחזור בה". בדבר ביטול האיסור לעשות שימוש במונח "מכירת חיסול" אומר רהב כי לספקים "אושר להשתמש במילה 'חיסול' במידה ויעמדו בתנאי המבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully