וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Gett רכשה את הסטארט-אפ הישראלי Streetsmart

סוניה גורודוסקי

9.8.2017 / 11:55

סטריט סמארט פיתחה מערכת ניהול ציים מבוססת בינה מלאכותית שמייעלת את פעולת נהגי המוניות ומשפרת את השירות לנוסעים באמצעות המלצה בזמן אמת על מסלולי נסיעה מותאמים אישית

משרדי GETT. ראובן קסטרו
משרדי Gett/ראובן קסטרו

חברת Gett, המפעילה אפליקציית נסיעות בלמעלה מ-100 ערים ברחבי העולם, רכשה את חברת Streetsmart הישראלית שפיתחה מערכת ייעודית לניהול ציי מוניות. סכום הרכישה מוערך במיליוני דולרים בודדים.

המערכת של סטריט סמארט מייעלת את פעולת הנהגים באמצעות אפליקציית נהגים אשר עושה שימוש באלגוריתמי ניתוח Big-Data ובינה מלאכותית (AI) על מנת לתכנן מסלולים אופטימליים מותאמים אישית לנהגים בהתאם לנתוני זמן אמת, במטרה לקצר את הזמן עד לאיסוף הנוסע הבא ובכך מסייעת לנהגי Gett למקסם את רווחיהם ולהפחית את זמן ההמתנה של הנוסעים, תוך הגדלת היעילות הכוללת של הצי.

הטכנולוגיה מאפשרת אופטימיזציה של ציים גדולים עם אלפי רכבים תוך התחשבות במיקומם של כלל הרכבים בצי, כלומר ניצול נכון יותר של היצע הרכבים ופיזור נכון יותר של הצי בהתאם לביקוש הנסיעות.

רכישה זו מצטרפת למספר עסקאות גדולות אותן ביצעה Gett לאחרונה, בהן את חברת Juno בארצות הברית ואת חברת המוניות השחורות הבריטית Radio Taxis בבריטניה.

Streetsmart הוקמה בשנת 2015 על ידי המנכ"ל אסף רוז, מנהל טכנולוגי מנוסה (לשעבר CTO בטרווייז'ן) והממציא יובל נצר, מומחה ללמידה ממוחשבת, שהיה אחד העובדים הראשונים במרכז המו"פ הישראלי של גוגל. צוות המייסדים כלל גם את סמנכ"ל הפיתוח, גלעד חן, יזם טכנולוגיה מנוסה, שהקים מספר חברות ענן, והאלגוריתמאי הראשי יבגני בגלפור, מומחה לאלגוריתמים ומייסד טונרה. החברה גייסה 2 מילון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • Gett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully