וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליימן שליסל גייסה 300 עובדים למערך שיווק והפצה ישיר

איילה צורף

14.11.2002 / 12:41

כעת, בתום הגיוס, מועסקים בחברת יבוא הממתקים כ-600 עובדים; תגדיל את תקציב הפרסום ב-2003

חברת ליימן שליסל, מהיבואניות הגדולות של מותגי ממתקים ומזון בישראל, גייסה בחודשים האחרונים כ-300 עובדים לטובת מערך שיווק והפצה ישיר לשוק הפרטי והקמעוני, שיפעל החל משנת 2003. מהחברה נמסר כי "מטרת המהלך - לנכס לחברה חלקים גדולים יותר בנתחי השווקים הקמעוניים, מיני-מרקטים, קיוסקים וחנויות מכולת, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-2 מיליון דולר". בראש מערך ההפצה הישיר יעמוד אמנון בן יאיר.

עד לאימוץ המהלך החדש, הפיצה החברה את מוצריה ישירות לרשתות המזון הגדולות ולסיטונאים שהפיצו בהמשך את מוצריה לקמעונאים הפרטיים.

ל-TheMarker נודע כי במקביל למהלך יצירת מערך הפצה ישיר, מתכננת החברה להגדיל את התמיכה הפרסומית למותגיה. דוברת החברה, מיקי צוקרוסר, אישרה כי החברה מתכננת להגדיל את היקף תקציב הפרסום לשנת 2003, אך סירבה לספק נתונים. "החברה תומכת במותגיה ובחיזוק מעמדם במדף, בקמפיינים פרסומיים ובפעילות שיווקית אגרסיווית", אמרה.

ליימן שליסל מייצגת ומשווקת בישראל את מותגי הממתקים והשוקולד פררו רושר, קינדר, נוטלה, טיק-טק, מנטוס, פרוטלה, טופיפי, מרסי, וורטר אורגינל ולואקר.

החברה סירבה למסור נתוני מחזור אך על פי הערכות, מדובר בכ-500 מיליון שקל, בכלל זה גם מותגי הסיגריות שהיא מפיצה באמצעות מפיצים בלעדיים לשוק הפרטי: קנט, לאקי סטרייק, פאל-מאל, בנסון ורוטמנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully