וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Hola הישראלית מוכרת חטיבה בכ-200 מיליון דולר

10.8.2017 / 18:09

שירותי הפרוקסי של Luminati הופרדו ב-2004 מ- Hola. החטיבה משרתת לקוחות עסקיים הנעזרים ברשת השקיפות של לומינאטי למטרות שונות לרבות מניעת הונאה, איסוף דאטה, אבטחת סייבר ומדידת ביצועי תוכנות

אילוסטרציה. רויטרס
אילוסטרציה/רויטרס

חברת Hola ו- EMK Capital LLP הודיעו היום כי EMK תרכוש את רוב מניות Luminati , מיזם רשתות הפרוקסי המהווה זרוע של Hola , בשווי של 200 מיליון דולר. מייסדי Hola ימשיכו להחזיק בחלק ניכר בחברה והמייסד השותף עופר וילנסקי ימשיך לכהן כיו"ר Luminati.

Luminati היא מיזם בתחום רשתות הפרוקסי IP, המסייע להפוך את רשת האינטרנט לשקופה יותר, על ידי כך שהוא מאפשר לעסקים לראות את הרשת - מנקודת מבטם של הלקוחות. בעוד שבתחילת ימי הרשת כל הגולשים ראו את אותו עמוד, היום אתרים נוקטים בגישה דינמית, מזהים את הגולש ומציעים תוכן שונה, פרסומות ומחירים משתנים, בהתאם לנתוני הלקוח כגון מיקום גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים ומידע מזהה אחר. Luminati משיב את השקיפות והאמינות בחזרה לאינטרנט ומאפשר ללקוחות העסקיים שלו גישה לרשת דרך רשת קניינית בעלת יותר מ-40 מיליון כתובות IP. החברה עוזרת ללקוחות לגלות את הרשת כפי שרואים אותה הגולשים, ללא חסמים, האטה או פגם, מכל עיר ברחבי העולם.

שירותי מיזם הפרוקסי של Luminati הופרדו ב-2004 מ- Hola . חטיבת Luminati משרתת לקוחות עסקיים, ובהם חברות Fortune 500 ממגוון סקטורים, הנעזרים ברשת השקיפות של לומינאטי למטרת וידוא פרסומות, הגנת מותג, השוואת מחירים, מניעת הונאה, איסוף דאטה, אבטחת סייבר ומדידת ביצועי תוכנות. השירות נחוץ לעסקים רבים שדרושה להם ודאות מוחלטת באשר לדיוק המידע שהם אוספים ברשת, והדיוק של בדיקות אבטחת הסייבר שהם מבצעים.

עופר וילנסקי, מנכ"ל החברה: "אנו מאמינים שעם חווית הגדילה מחוללת השינוי של EMK , יגיע Luminati לשלב הבא בהתפתחותו, ויביא שקיפות לתחומי הסחר ואבטחת המידע".

מארק ג'וסף, מנהל שותף ב- EMK : "הצוות של Luminati בהובלת עופר וילנסקי הקים עסק חדשני וצומח במהרה, שעוזר לטפל בכמה מאתגרי המפתח שעולם העסקים המקוון מתמודד עימם כיום. אנו מצפים לעבוד באופן הדוק עם הצוות בעל הביצועים המרשימים כל כך ולסייע לקחת את Luminati לשלב הבא בצמיחתו".

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר ייצג את Hola Networks בעסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • HOLA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully