וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים ובית איזי שפירא יקדמו אנשים עם מוגבלות

13.8.2017 / 9:46

שני הארגונים ישתפו פעולה ליצירת חדשנות והעצמה דיגיטלית עבור אנשים עם מוגבלות. מנכ"ל הבנק, אריק פינטו: "שיתוף הפעולה מבטא את הערכים המובילים של בנק הפועלים – אישי, אנושי וטכנולוגי"

שלי אמיר, מנהלת פועלים בקהילה, יעל אלמוג, משנה למנכ"ל,הממונה על חטיבת הקשר עם לקוחות מחזיקי עניין בבנק הפועלים, ג'ין יודס מנכ"לית בית  איזי שפירא, אריק פינטו  מנכ"ל בנק הפועלים ויואב קריים,  מנהל שותף ביחידה הקהילתית בבית איזי  שפירא. טל נאמן,
שלי אמיר, מנהלת פועלים בקהילה, יעל אלמוג, משנה למנכ"ל,הממונה על חטיבת הקשר עם לקוחות מחזיקי עניין בבנק הפועלים, ג'ין יודס מנכ"לית בית איזי שפירא, אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים ויואב קריים, מנהל שותף ביחידה הקהילתית בבית איזי שפירא/טל נאמן

בנק הפועלים ובית איזי שפירא יעמיקו את שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהם לקידום אנשים עם מוגבלות בישראל. כך סוכם במפגש בין מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, לבין מנכ"לית בית איזי שפירא, ג'ין יודס.

שני הארגונים סיכמו כי ישתפו פעולה בנושאי חדשנות והעצמה דיגיטלית עבור אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות בישראל, וירחיבו את פעילותם המשותפת לתחומים רבים נוספים – קורסים בנושא חינוך פיננסי במסגרת האוניברסיטה המשולבת, ימי הכשרה ועיון בתחום הטכנולוגיה המסייעת ועוד.

בית איזי שפירא הוא ארגון מוביל בתחומו ליזמות חברתית, הפועל לשינוי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם. בפגישה שהתקיימה היום עם בכירי בנק הפועלים הוצגה פעילותו הרחבה של בית איזי שפירא בתחום הטכנולוגיה המסייעת לאנשים עם מוגבלות, כולל שימוש בטלפון סלולרי המופעל באמצעות תנועות ראש בלבד.

"המסר המוביל של בנק הפועלים כיום הוא אישי, אנושי וטכנולוגי – אנו רואים במהפיכה הטכנולוגית הזדמנות לצימצום פערים עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, אמר פינטו, "שיתוף הפעולה עם בית איזי שפירא הוא ביטוי מעולה לשלושת הערכים הללו. בית איזי שפירא משלב בין מובילות, חדשנות ומצוינות לבין אכפתיות אדירה לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים, ואני משוכנע כי שיתוף הפעולה בינינו יניב ערך רב".

מנכ"לית בית איזי שפירא בירכה אף היא על שיתוף הפעולה האסטרטגי. "השותפות שלנו עם בנק הפועלים היא מנוף אדיר לפיתוח בתחום המוגבלויות", אמרה בסיום המפגש, "רבים מההישגים של בית איזי שפירא נזקפים לזכות שותפות זו, ואנו מרגישים ברי מזל שזכינו בידידותכם ובאמונכם".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully