וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי ערך להניה נור מסיבת הפתעה?

רונית מטיאס

13.8.2017 / 13:25

אלי שגיב מעניק, בועז דקל חותם, אלי אורגד מוכר, עליזה יפו מסיירת, הניה נור חוגגת, חזי ורונית אביר מפרגנים

אמץ אח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי שגיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, השתתף באירוע עשור לפרויקט "אמץ לך אח/ות לוריאל", במכללת נתניה. במסגרת הפרויקט לוריאל מעניקה מלגות לסטודנטים במכללת נתניה המשמשים חונכים ואחים בוגרים לתלמידים ממוצא אתיופי. הפרויקט הוא חלק מרכזי בפעילות שעורכת לוריאל ישראל עבור הקהילה ומצטרף לפרויקטים כמו קידום נשים במדע במסגרת פרס מצוינות "לוריאל אונסקו למען נשים במדע", ויום האזרחות הטובה.

שגיב, אמר כי לוריאל ישראל חרטה על דגלה את נושא האחריות התאגידית חברתית המהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הארגונית של החברה. "זהו מעמד מרגש עבורנו להיות חלק ממפעל חשוב זה, המקדם את הקהילה האתיופית בישראל ומעניק מאות מלגות לסטודנטים ממוצא אתיופי, אשר בתמורה חונכים ילדים מבית הספר היסודי "מורשת זבולון", לדרך של השכלה גבוהה והצלחה בחיים. לדבריו: "בהשקעה ובתמיכה הנכונה, הילדים של היום יהיו מנהיגי המחר".

חותמים בקלילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוני רובינזון ושמעון מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ''קליל'', מהמובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק מערכות אלומיניום מתקדמות לבנייה ולתעשייה וחלונות מעוצבים, חתמה זו השנה הרביעית על הסכם חסות משנה לקבוצת מכבי תל-אביב בכדורסל לעונת 2017-2018. במסגרת ההסכם תקבל קליל' פרסום במערכת הלדים בהיכל נוקיה ופעילות קד''מ, שיתופי פעולה עם מועדון מכביסט, אירועי חברה ואירועים קהילתיים בשיתוף שחקני הקבוצה. יוני רובינזון, משנה למנכ''ל קליל אמר כי ההחלטה לחתום הסכם ספונסר עם קבוצת מכבי ת''א כדורסל הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה לתמוך בקבוצת ספורט מובילה ווינרית התקשרות שתשתלב ותסייע לפעילות הקהילתית הנרחבת של החברה בקרב גופים, עמותות ותנועות נוער בכרמיאל ובכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אימוג'י עולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועז דקל סטייסי קר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בועז דקל, מבעלי חברת PMI, השיק בסינמה סיטי קו חדש של צעצועים ומרצ'נדייז של 24 דמויות אימוג'י המופיעים בסרט החדש "אימוג'י "MOVIE שהופק ע"י חברת סוני. במסגרת ההסכם של PMI וסוני,PMI תשווק את צעצועים והמרצ'נדייז מהסרט ל–100 מדינות בעולם. ל-PMI מערך שיווק והפצה בינלאומי באמצעות סוכנים ואנשי מכירות מניו-זילנד במזרח כולל מדינות אסיה, אירופה, דרום אפריקה ארה"ב, קנדה ודרום אמריקה. ההסכם נחתם בין בועז דקל וסטייסי קר, סמנכ"לית בכירה בסוני.

מלח הארץ

ירון סהר, רלי אור, גבי סהר. רונית מטיאס,
ירון סהר, רלי אור, גבי סהר/רונית מטיאס

איש העסקים חזי אביר ורעייתו רונית התייצבו ביום שישי בבוקר ברמת-אביב, כדי לפרגן לביתם שני, בעלת חנות "מלח הארץ" - ממלכה המציעה חוויה קולינרית, פריטי עיצוב לבית ולמטבח, ומרכז גסטרונומי. במסיבה הושקה החנות שנפתחה לפני כשנה וחצי והושקה כניסה לקטגוריות חדשות, כשבקרוב יוצע במקום אוכל מוכן הביתה. המוזמנים נהנו ממסיבה מרוקאית, עם מוסיקה אותנטית וארוחה שבישלה השפית ג'קי אזולאי וכללה קוסקוס עם ירקות, חריימה, טנזיה וטעימות מהמעדניה.

שני אביר, ג'קי אזולאי, רונית וחזי אביר. רונית מטיאס,
שני אביר, ג'קי אזולאי, רונית וחזי אביר/רונית מטיאס

דאבל דייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונן שני וסיימון ג'בלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיימון ג'בלון, מבעלי מותג משקפי היוקרה LINDA FARROW, הגיע מלונדון לביקור פרטי משפחתי. במהלך הביקור נפגש ג'בלון עם רונן שני, מנהל המותג ב-Duke optics יבואני המותג הבלעדיים בישראל. שני נתן לסיימון טיפים מה המקומות שחובה לבקר בהם בארץ. סיימון סיפר על חיבתו לישראל ועל התערוכה הקרובה בה יציג המותג את הקולקציה החדשה לשנה הקרובה. השניים קבעו להיפגש בתערוכת האופטיקה silmo שתערך באוקטובר בפריז.

מנהלים מגעים

בועז להב, עמוס ריינד, קורין גדעון ואילן לפידות. לירן ברשדסקי,
בועז להב, עמוס ריינד, קורין גדעון ואילן לפידות/לירן ברשדסקי

עמוס ודנית ריינד, בעלי חנות האופטיקה Rindoptics, השיקו את עדשות המגע Air Optix Plus HydraGlyde של מותג עדשות המגע ALCON בחנות "ריינד אופטיקס" בקניון קריית-אונו. אילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל נציגת ALCON בישראל; בועז להב, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות; וקורין גדעון, הפרזנטורית של ALCON, קפצו לברך.

הקומבינה

אלי אורגד. מעיין רון,
אלי אורגד/מעיין רון

אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', הגיע למוקד המשלוחים של הרשת בנתניה על-מנת לפקח מקרוב על עבודת הצוות ולאייש את אחת העמדות באופן חד-פעמי - כי אין כמו עבודת שטח לבדוק את הדופק. אורגד שהתקבל בחיוכים מצד העובדים, דאג שארוחת הקומבינה שהזמין אצלו אחד הלקוחות, תטופל על הצד הטוב ביותר ובמהירות. אורגד סיכם כי אין כמו להרגיש את השטח ולדבר ישירות עם הלקוחות.

חגיגה בהפתעה

רייצ'ל ויצמן, רינה בן יהודה, הניה נור, דליה ממרוד, דבי מצקין, סמדר נימרודי. רונית מטיאס,
רייצ'ל ויצמן, רינה בן יהודה, הניה נור, דליה ממרוד, דבי מצקין, סמדר נימרודי/רונית מטיאס

החברות של הניה מור, מבעלי קבוצת נור, חגגו לה אתמול יום הולדת הפתעה בביתה של השפית דבי מצקין. נור הוזמנה לבראנץ' בביתה של מצקין וכשנכנסה הופתעה על-ידי 40 חברות קרובות ששרו לה הפי בירסדיי והכינו לה כל אחת את המנה שהיא הכי אוהבת. בחוגגות: ביתה בת-אל נור, מנהלת שיווק בקבוצת נור; דליה ממרוד, מבעלי תדיראן; סמדר נמרודי, יו"ר מלונות הכשרת היישוב; אורית בנבנשתי, מבעלי "תגבור"; היזמית קארן גילרמן; האמניות ראלי סמית ורייצ'ל ויצמן; יעל מצקין; לאה ז'בנר מבנק דיסקונט; רונית אבישר, בעלת RENE.

ראלי סמית, אירית פרלמן, הניה נור, אורית בנבנשתי, קארן גילרמן. רונית מטיאס,
ראלי סמית, אירית פרלמן, הניה נור, אורית בנבנשתי, קארן גילרמן/רונית מטיאס

אופרה מרחבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יריב המאירי, עליזה יפו וצח גרניט/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת אירועי פסטיבל האופרה בעכו, ערך צוות המיזם הפילנתרופי "אוצרות הגליל" סיור לאגודת ידידי האופרה במרחב הגליל המערבי, בהדרכת מורה הדרך דני רובינזון. הטיול עבר במגוון אתרים בעכו, נהריה וראש הנקרה והסתיים בארוחת צהריים במסעדת השף מיכאל שבמושב לימן.

במסיירים: יריב המאירי, מנכ"ל מיזם 'אוצרות הגליל'; עליזה יפו, יו"ר אגודת הידידים; וצח גרניט, מנכ"ל האופרה הישראלית.

העיקר הבריאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צחי ליפקה, לימור אברבוך, טיירי מונס, ויוסי שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

צחי ליפקה, ממייסדי טיב-טעם; לימור אברבוך, מנכ"לית חי בריא; יוסי שליו, סמנכ"ל קבוצת טיב טעם וטיירי מונס, מרכז אגודת מרעה גולן, נפגשו בעקבות שת"פ בין רשת הסופרים "עדן טבע" לאגודת מרעה גולן ולתו התקן "חי בריא". הם סיירו במשק הבקר של מושב קשת, שמעו הרצאה של ד"ר אורי מאיר צ'יזיק, היסטוריון תזונה ומומחה לבריאות קהילתית, ואכלו ארוחת טעימות במסעדת הבוקרים בניצוחו של השף יפתח צפריר. מטרת השת"פ להיטיב עם הצרכן ולספק לו בשר מקומי, איכותי ובריא שהופק באופן אחראי והומני. אברבוך אמרה כי לאחרונה חשים בהתעוררות בקרב ציבור הצרכנים בארץ שמחפש לדעת מהיכן בא הבשר שהוא רוכש, כיצד גודלו בעלי החיים, ומה טיב הבשר.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully