וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני המכירות הקמעוניות מחזקים הדולר לשער של 1.0064 מול היורו

רן דוידוב

14.11.2002 / 16:55

הדולר התחזק בכ-1% מול היורו והין מאז יום שני על רקע הסכמת עיראק לדרישות האו"ם; מול הין נסחר הדולר בשער של 120.12 ין



הדולר עולה כנגד היורו בעקבות תוצאות טובות מהצפוי של מכירות קמעוניות בארה"ב בחודש שעבר, שהקלו את החשש מפני האטה כלכלית בעולם. הביקוש לדולר עולה גם לאור העובדה שעיראק נעתרה לדרישות האו"ם ותאפשר כניסת פקחים לשטחה.



המטבע האמריקאי התחזק ל-1.0064 מול היורו, בהשוואה ל-1.0085 אתמול בניו יורק. מול הין נסחר הדולר ב-120.12 ין, לאחר שבמהלך היום כבר ירד אל מתחת לרף 120 הין.



המכירות הקמעוניות בארה"ב נותרו ללא שינוי בחודש אוקטובר חרף ירידה חדה במכירות כלי רכב. בניכוי כלי הרכב נרשמה עלייה של 0.7% במכירות, מעל לתחזיות המוקדמות, חודש חמישי ברציפות של עליות. הכלכלנים חזו ירידה של 0.2% במכירות הקמעוניות ועלייה של 0.2% בלבד בניכוי סעיף כלי הרכב.



המסחר בוול סטריט נפתח בעליות על רקע נתוני המכירות הקמעוניות ונתונים מעודדים שהגיעו אף מכיוון שוק העבודה האמריקאי, שחווה ירידה של 8,000 במספר התביעות החדשות לדמי אבטלה. מאז יום שני התחזק הדולר בכ-1% מול הין והיורו.



מנהל המועצה לכלכלה לאומית של ארה"ב לורנס לינדסי אמר אתמול שממשל בוש תומך במדיניות של דולר חדש. הצהרתו של חבר מועצת הנגידים של הבנק הפדרלי לשעבר מיתנה את החשש שארה"ב מבקשת להביא להחלשת הדולר ועשויה לעודד את המשך עלייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully