וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר עשויה לרכוש תוכנות מולטימדיה של קומברס, למרות שאריקסון תציע אותן בתוך שבועות

ערן גבאי

14.11.2002 / 17:09

פרטנר הודיעה לפני יומיים שאריקסון תקים את מערכת ה-MMS שלה בעסקה שעשויה להגיע עד מיליון דולר; באריקסון, המובילה בהטמעת מערכות מולטימדיה, לא הביעו דאגה



פרטנר שוקלת שימוש בחלק מתוכנות המולטימדיה והמרת קטעי אודיו של מערכת ה-MMS של קומברס . בפרטנר טוענים שבכוונת החברה להמשיך ולבחון את מערכת ה-MMS של קומברס, ואחד הבכירים בחברה אומר שתיתכן אפשרות שהמערכת של קומברס תאומץ.



באריקסון הסבירו לפרטנר שאותן תכונות במערכת שהם יכולים לקבל מקומברס, יתאפשרו גם במערכת של אריקסון בתוך שבועות. לטענתם, פרטנר בלאו הכי לא מתכוונת לצאת עם השקה רחבה של השירות בשבועות הקרובים. עד כה פתחה פרטנר את המערכת וכבר נרשמו אליה כמה מאות משתמשים. באריקסון לא הביעו דאגה מכך שבפרטנר ממשיכה לבחון את המערכת של קומברס.



פרטנר הודיעה לפני יומיים על זכיית אריקסון במכרז לקמת מערכת ה-MMS של פרטנר, לאחר שהפלטפורמה של אריקסון שימשה את פרטנר במשך מספר שבועות במסגרת ניסוי.



במקביל, בחנה הנהלת פרטנר גם את הצעותיהן של נוקיה וקומברס. כאמור, החברה מתכוונת לבחון אימוץ המערכת של קומברס לצד המערכת של אריקסון.



ההצעה של קומברס היתה הטובה ביותר מבחינת המחיר אך המערכת של אריקסון הועדפה על פניה בשל הניסיון הרב שלה בתחום. אריקסון היא היום המובילה העולמית בהשקה והטמעה של מערכות MMS בעולם.



קומברס הצליחה להשיג כ-2-3 עסקות MMS בלבד השנה מתוך כ-40 (כ-90% מהמכרזים מוכרעים על ידי נוקיה ואריקסון). ולפי הערכות בשוק, החברה מפעילה לחץ על ספקיות סלולר כשהיא מגישה הצעות המתבססות על דחייה בתשלום הראשון. ההערכה היא שהכניסה לשירותי ה-MMS תתבצע בהדרגה ותתבסס על מידת הצלחת החברות בשיווק שירותי הערך המוסף.



היקף רכישת מערכת MMS בסיסית נאמד בכ-0.5 עד מיליון דולר, ומושפע בעיקר מהיקף השימוש, כך שככל שהיקף השימוש במערכת גדל, צומחת בהתאמה הכנסת ספק המערכת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully