וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הבינלאומי: עלייה של 12.7% ברווח הרבעוני ל-151 מ' ש'

יוסי ניסן

15.8.2017 / 9:46

התשואה להון הגיעה ל-8.3%, בהשוואה ל-7.6% בתקופה המקבילה אשתקד. דירקטוריון הבנק החליט על חלוקת דיבידנד בסך 70 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון השני

מנכ"ל הבנק הבינלאומי סמדר ברבר צדיק בועידת ישראל לעסקים. אורי לנץ
סמדר ברבר צדיק/אורי לנץ

הבנק הבינלאומי בניהולה של סמדר ברבר-צדיק, פרסם היום (שלישי) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2017, מהם עולה כי הבנק סיים את הרבעון ברווח נקי של 151 מיליון שקל, עלייה של 12.7% לעומת הרבעון המקביל ב-2016. התשואה להון הגיעה ל-8.3%, בהשוואה ל-7.6% בתקופה המקבילה אשתקד.

דירקטוריון הבנק החליט על חלוקת דיבידנד בסך 70 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון השני.

הבינלאומי רשם ברבעון השני גידול של 9.2% בהכנסות הרבית נטו ל-49 מיליון שקל. ההוצאות בגין הפסדי אשראי ירדו ב-39 מיליון שקל. ברבעון המקביל, נציין, הייתה הפרשה של 57 מיליון שקל להפסדי אשראי בשל הנחייה של בנק ישראל לכלול את שיעורי המחיקות בשנת 2011 בממוצע שיעורי ההפסד שמשמש בסיס לקביעת ההפרשה הקבוצתית.

עוד תוצאות: הבנק רשם קיטון בהכנסות אחרות בסך של 29 מיליון שקל, שנבע בעיקר מחלק הבנק ברבעון המקביל אשתקד בתמורת עסקת מכירת מניות ויזה אירופה. קיטון בחלק הבנק ברווח של חברה כלולה בסך של 33 מיליון שקל, הנובע בעיקר מחלקה של כאל בתמורת עסקת מכירת מניות ויזה אירופה, ברבעון המקביל אשתקד.

מנגד, הבנק רשם צמיחה ניכרת הן בצד האשראי והן בצד הפקדונות: תיק האשראי לציבור צמח בשיעור של 1.4% ברבעון השני של השנה. הכנסות הריבית נטו גדלו במחצית ב-8% גידול שנובע מגידול בפעילות, בעיקר מצמיחת תיק האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully