וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wydencrest מנסה בפעם השלישית: הציעה לרכוש את נטרו ב-158.5 מיליון דולר או 4.15 דולרים למניה

שירלי יום-טוב

14.11.2002 / 19:40

Wydencrest רוצה לפרק את נטרו ולמכור את הטכנולוגיה שלה; הנהלת נטרו דחתה את שתי ההצעות הקודמות בטענה כי הן לא משקפות את ערכה של החברה לטווח ארוך



חברת Wydencrest מנסה שוב, בפעם השלישית, לקבל את הסכמתה של מועצת המנהלים של נטרו לרכוש את החברה, והפעם בסכום של 158.5 מיליון דולר או 4.15 דולרים למניה. ה-Dow Jones Buisiness News פרסם היום כי על פי מכתב שקיבלה נטרו מהחברה, היא רוצה לרכוש 38.2 מיליון מניות נטרו במחיר אשר משקף את רמת המזומנים של נטרו נכון לסוף אוגוסט, בניכוי 20 מיליון דולר שהחברה צפויה לעשות בהם שימוש.



הסכום בהצעה האחרונה נמוך משמעותית מהסכומים אותם הציעה החברה בשתי ההצעות הקודמות, לאחר שנטרו חילקה לאחרונה כ-100 מיליון דולר מהמזומנים הרבים בקופתה לבעלי המניות שלה, באמצעות רכישה חוזרת שביצעה. המהלך מיוחס ברובו לעקשנותו של רוברט קואטס, אחד המשקיעים בנטרו, על כך שהחברה צריכה לפצות את בעלי המניות של החברה על הירידה החדה בערך ההשקעה שלהם, באמצעות קופת המזומנים השמנה של החברה.



במכתב נמסר כי הצעת הרכש לוקחת בחשבון את חיסול פעילותה של החברה ומכירתה של הטכנולוגיה שלה, וכי Wydencrest לוקחת בחשבון את הסכומים הנדרשים לביצוע מהלך זה. הצעתה של Wydencrest תקפה עד לסוף ינואר 2003, עד אז צריכים שני הצדדים להגיע להסכם.



באמצע אוגוסט ניסתה Wydencrest לעורר את עניין מועצת המנהלים של נטרו בפעם הראשונה. אז עמדה הצעת הרכש על 247 מיליון דולר או 4.04 דולרים למניה אך מועצת המנהלים דחתה את ההצעה משום שטענה כי היא אינה משקפת את ערכה של החברה לטווח ארוך. הצעת הרכש השניה היתה במחיר של 245.4 מיליון דולר או 4.01 דולרים למניה.



מניית נטרו מגיבה היום לידיעה בזינוק של 28% למחיר של 2.5 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי שוק של כ-154 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully