וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק אתר יעודי ללקוחות עסקיים

20.8.2017 / 10:22

החדש יעמיד לרשות בעלי עסקים מגוון כלים שיאפשרו להם לבצע את משימותיהם הפיננסיות באופן הנוח ביותר. "בנק הפועלים ממשיך להוביל את העשייה לקידומם והצמחתם של הלקוחות העסקיים",

אתר בנק הפועלים ללקוחות עסקיים. אתר בנק הפועלים, צילום מסך
אתר בנק הפועלים ללקוחות עסקיים/צילום מסך, אתר בנק הפועלים

בנק הפועלים משיק אתר עסקי חדש ללקוחותיו העסקיים המעמיד לרשות בעלי עסקים מגוון כלים המאפשרים להם לבצע את משימותיהם הפיננסיות באופן הנוח ביותר. האתר העסקי החדש הינו תוצר של שיתוף פעולה בין החטיבה הקמעונאית, חטיבת הטכנולוגיה וחטיבת החדשנות. שילוב הכוחות בין סט התשתיות והכלים המתקדמים שפותחו על ידי חטיבת הטכנולוגיה לחוויית לקוח מותאמת אישית בהובלת חטיבת החדשנות, יצרו פלטפורמה המעניקה ערך לכל לקוח עסקי באשר הוא.

הדגש המרכזי באתר החדש הוא על התאמה אישית לצרכיו של כל בעל עסק, כך שיוכל להתאים לעצמו את השירותים הדיגיטליים המתאימים ביותר לעסק שלו - למשל תנועות עו"ש, שערי מט"ח, עסקאות לחתימה, מבט על ההשקעות - ובכל פעם שייכנס לאתר הם יוצגו בפניו מבלי שייאלץ לחפש אותם. כך למשל, לקוח שעוסק ביבוא יכול להגדיר כי דף הבית יציג את היתרות שלו בכל מטבע, כך שיוכל להבין באופן מיידי את מצב העסק; מנכ"ל יכול להגדיר כי דף הבית יציג לו את מספר העסקאות המחכות לחתימתו, ולקוח הנוהג להפקיד צ'קים במשמרת יכול לצפות בדף הבית בתחזית הצ'קים העתידים להיפרע, כדי להבין טוב יותר את תחזית ההכנסות. בהמשך יושקו כלים מתקדמים המאפשרים ניתוח מידע פיננסי וניהול תזרים מזומנים בהתאמה לאופי הארגון, לגודלו ולצרכיו השוטפים.

"בנק הפועלים ממשיך להוביל את העשייה לקידומם והצמחתם של הלקוחות העסקיים", אומר רונן שטיין, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית. "האתר החדש הוא נדבך נוסף בפיתוח הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לעסקים ובו הושם דגש על ממשק חדשני ופורץ דרך. במחקרים שערכנו זיהינו הטרוגניות רבה בצרכים של בתי עסק ובעלי תפקידים שונים והאתר החדש נבנה מתוך הבנת שונות זאת. השקת האתר החדש מצטרף לשורת פיתוחים מתקדמים, אותם משיק הבנק במהלך 2017".

בין השינויים באתר העסקי החדש

יישומוני מידע: מאפשרים מבט מהיר על על מה שחשוב ללקוח מיד עם הכניסה לחשבון, למשל תנועות עו"ש, שערי מט"ח, עסקאות לחתימה, מבט על ההשקעות וכיו"ב. כל לקוח יכול להגדיר בקלות את היישומונים שיופיע בדף הבית שלו.

גישה מהירה לפעולות נפוצות של הלקוח: למשל העברת משכורות, ייצוא נתונים, ריכוז יתרות, העברות, תשלומי ממשלה, המרות מט"ח.

שורה מסכמת המראה את סך היתרות בחשבונות: כולל עו"ש, מט"ח, פיקדונות, חיובים בכרטיסי אשראי, סך האשראי.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully