וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זכה לאכול ארוחת בוקר מיוחדת של השף אביב משה?

רונית מטיאס

20.8.2017 / 11:44

מי זכה להשיק את Twilly d'Hermes, מי ביקר במפעל טבע נאות, מה אימצו בכירי דור אלון איפה חגגו היהודים וברי סחרוף?

לומדים ותורמים

איה ברטל, שרון איילון, ורד ספיבק. אלעד גוטמן,
מאיה ברטל, שרון איילון, ורד ספיבק/אלעד גוטמן

תמיר ברלקו, סמנכ"ל רשת BBB, ומאיה בר-טל, מנהלת השיווק, ערכו בסניף הרשת ברחוב הארבעה בתל-אביב סדנת שף לילדי סלבס. ברלקו סיפר כי סדנאות השף לילדים הינן מסורת ארוכה שנים ברשת והרווח מהן מגיע לעמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. לאחר שמיכאל שלמוביץ', לימד את הילדים כיצד מכינים המבורגר, צ'יפס, וקינוח, כל ילד קיבל סינר וכובע שף והכין המבורגר כיד הדמיון הטובה עליו. בסוף הסדנא סעדו הילדים וההורים ארוחה מפנקת כולל ההמבורגר שהכינו.

קרמבו באיקאה

אפרת צור. לאת הרלב. איל קיציס וטליה בז'רנו. ניר פקין,
אפרת צור. לאת הרלב. איל קיציס וטליה בז'רנו/ניר פקין

לקראת אירוע ההתרמה השנתי של "כנפיים של קרמבו" - תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, נפגשו איל קיציס וליאת הרלב בסניף איקאה, שם צלמו את סרט הפרסומת לאירוע שנכתב ע"י כותבי "ארץ נהדרת". במופע בהנחיית איל קיציס שיתקיים ב-19.9 בהיכל מנורה בתל-אביב, יופיעו מירי מסיקה, נתן גושן, אליעד טיפקס, אינפקטד מאשרום, ערוץ הכיבוד ונועה קירל. הכנסות ממכירת 11,000 כרטיסים יהיו תרומה לילדי התנועה. טליה בז'רנו, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו" ואפרת צור, סמנכ"לית שיווק איקאה ישראל, קפצו לפקח מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טוויל באפריל

ארז חלבי, קורין פרז ומירב אליהו. רונית מטיאס,
ארז חלבי, קורין פרז ומירב אליהו/רונית מטיאס

ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל, ומירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של הרשת, התייצבו בשעת בוקר מוקדמת במסעדת "מסה" בתל-אביב, ביחד עם קורין פרז, ראש מחלקת התקשורת של Hermes העולמית. פרז, שמקפידה להגיע לישראל לרגל השקת ניחוחות חדשים, הגיעה לביקור בישראל לרגל השקת Twilly d'Hermes , ניחוח נשי חדש של המותג הבינלאומי הנחשק. במסעדה הוצב מתחם צילום ממותג Hermes ופרז הזמינה את הנוכחים להוריד את האפליקציה של הבושם, לצלם אלמנט מתוך הדפס בד של הרמס וליהנות ממה שיראו על המסך. השף אביב משה היה אחראי על הצד הקולינארי ופינק עם ארוחת בוקר מיוחדת עם אלמנטים של הבושם.

חג הבירה

גרג פרל, איציק סולם, איריס רובינשטיין, אורית שחף ותום פטרובר. טמפו,
גרג פרל, איציק סולם, איריס רובינשטיין, אורית שחף ותום פטרובר/טמפו

איריס רובינשטיין מנהלת המותג גולדסטאר בטמפו פתחה את פסטיבל "עיר הבירה של גולדסטאר" החוגג השנה חצי יובל להיווסדו. לכבוד הפסטיבל הוקמו מתחמי פעילות חווייתיים ביניהם: beer garden, שדרת דוכני מזון, לצד תמהיל מוסיקלי של מיטב האמנים במוסיקה הישראלית ביניהם: ברי סחרוף, להקת היהודים, אביב גפן, טונה. עלות ההשקעה בפסטיבל נאמדת בכמיליון שקל והכניסה אליו חינם.

צוללים ומאמצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורם יאיר, עודד בלום, ורדה דרוקר, ישראל יניב, אלוף משנה א'/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל יניב, יו"ר חברת האנרגיה דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן-משה, ועודד בלום, מנכ"ל החברה, ירדו למצולות בצוללת דולפין של חיל הים והכריזו על אימוץ שייטת הצוללות במסגרת פרויקט "אמץ לוחם". יניב אמר כי חברת דור אלון מתרגשת לאמץ את שייטת 7 ותעמוד לצד לוחמיה בכל עת והוסיף שזו זכות גדולה לאמץ יחידה כל-כך ייחודית. אל"מ א', מפקד השייטת, סקר בפני מנהלי דור אלון את מבנה היחידה וייחודה בצה"ל, הודה לראשי החברה על החיבוק החם והדגיש את חשיבות נוכחותה של חברה מסחרית התומכת ומאמצת את הלוחמים. יורם יאיר, ראש פרויקט "אמץ לוחם" של 'יחד למען החייל', ברך על אימוץ השייטת ואיחל אימוץ פורה וממושך. את האימוץ והטקס יזמה וארגנה עם חיל הים וורדה דרוקר, מנהלת הפרויקט "אמץ לוחם".

ביקור נעול

מיכאל אילוז ואלי כהן. מורג ביטון,
מיכאל אילוז ואלי כהן/מורג ביטון

מיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות", אירח את שר הכלכלה אלי כהן במפעל שבקיבוץ נאות מרדכי. אילוז ערך לכהן סיור בפסי הייצור במפעל והציג רפידות נוחות ומיוחדת של טבע נאות. אילוז סיפר שהמותג טבע נאות הפך למותג הישראלי המבוקש ביותר ונעלי נאות נמכרים כיום ב כ–60 מדינות ו-5,600 נקודות מכירה, ולאחרונה פתחה החברה של רשת של 3 חנויות מותג ביפן וחנות דגל בניו-יורק, וציין כי לאור העובדה שכ-70% מייצור החברה הינו לייצוא, והחברה נפגעת משער הדולר הנמוך שמקשה על פעילות הייצוא.

שולפים ציפורניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריאן לידן חנה עטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאן ליידן, מנכ"ל ובעלים רשת נייל סטודיו, השיק את הסניף הגדול ביותר, נייל סטודיו חולון. ליידן אמר כי כשהקים את הרשת ב-1990, ייעודו היה העצמה כלכלית לנשים, ומאז פיתחה הרשת את סניפיה ברחבי הארץ והרחיבה את אפשרויות הלמידה ברשת ל-10 סוגי הכשרות כיום. הקמתו המחודשת של הסניף תוכננה קרוב לשנתיים ונערכה בצמוד לשנת הלימודים בבתי הספר ובאוניברסיטאות. חנה עטייה, מנהלת הסניף ומהמדריכות הבכירות והוותיקות של הרשת, סיפרה כי בשנים האחרונות יש דגש על חשיבות הצד המקצועי שנמצא במגמת עליה ולכן נפתחו מסלולי קורסים נוספים בהם לומדים את כל השיטות והטכניקות. תכנית הלימודים מאושרת על-ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא.

אפ בים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיורא יוחננוף, עוזי רוט, שרית ומרדכי יוחננוף ומשה אהרוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע נפתח בפרויקט אפ-טאון בבת-ים של היזם משה אהרוני, סניף של יוחננוף. אפ-טאון הוא מתחם שהולך ומוקם בימים אלה, כשהמגדל יזכה בתואר "מגדל המגורים האורבני הגבוה בישראל". מדובר בפרויקט ראשון שנבנה במתחם אורבני חדש, לצד מגדל המגורים יוקם שטח מסחר. אהרוני ברך על שיתוף הפעולה עם רשת יוחננוף המצטרפת למתחם החנויות החדש שמיועד לשרת את תושבי בת-ים והסביבה.

הפרזנטורים

דורון מטלון, אייל סקוזה שגיא ביטבוקס ברייטנר. דודי ועקנין,
דורון מטלון, אייל סקוזה שגיא ביטבוקס ברייטנר/דודי ועקנין

אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר ירושלים, אירח ביום רביעי האחרון את הדוגמנית דורון מטלון, ושגיא ברייטנר, שהצטלמו לקמפיין החגים של הקניון. סקוזה הגיע בסיום הצילומים, והזמין את השניים לסיבוב בקניון.

בקטנה

+ שרון גל, מגיש תכנית אקטואליה יומית ברדיו "גלי ישראל", חגג יום הולדת בתאריך העברי וקיבל מהנהלת הרדיו עוגה עם שעון, תזכורת לכך שעליו להשכים קום כדי להגיע לאולפנים ולהגיש את התכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully