וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע להשקת קולקציית הסתיו של גולף?

רונית מטיאס

22.8.2017 / 11:52

את מי ארחו אפי רוזנהויז ורביב ברוקרמאייר, היכן נפגשו שמואל עטייה ואבי לוי לאן יטוס פרדי אינסאז, מה עשה בארץ בנו של סרקוזי

זרם הגולף

רביב ברוקרמאיר שמואל עטייה, אבי לוי. רונית מטיאס,
רביב ברוקרמאיר שמואל עטייה, אבי לוי/רונית מטיאס

שמחה גדולה הייתה אתמול ב"בית השמחות" בתל-אביב. אפי רוזנהויז, יו"ר דירקטוריון קבוצת גולף, ורביב ברוקרמאייר, מנכ"ל הקבוצה, אירחו חברים וסלברטאים להשקת קולקציית סתיו-חורף 2017/18 של גולף אופנה, גולף & קידס וגולף & קו. על הגסטרונומיה היו אחראים קייטרינג הבית של "מחניודה" ועל ההפקה ניצב מוטי רייפ.

מאיה דגן ומוטי רייפ. רונית מטיאס,
מאיה דגן ומוטי רייפ/רונית מטיאס

בתום ארוחת הבוקר בקומה העליונה, ירדו המוזמנים לאולם המרכזי שהוסב לסלון ענק עם פינות ישיבה, עליו רבצו דוגמנים ודוגמניות שהציגו את הטרנדים שיחממו לנו את החורף. משם ירדו לחצר בית השמחות שם הוצגה קולקציית הלבשת הבית של גולף עם כל העיצובים והחידושים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ארנון תורן אפי רוזנהויז. רונית מטיאס,
ארנון תורן אפי רוזנהויז/רונית מטיאס

באופנתיים: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; שמואל עטייה, מבעלי עטחחה נכסים; אבי אדרי, מנכ"ל סינימה סיטי; פאר נדיר, מנכ"ל חברת הנכסים המניבים של קנדה ישראל; גיא אמיר, מנכ"ל אדלר חומסקי; רינה טל, מנכ"לית קניון אילון; אורנה דץ; מיכל אנסקי; הפרזנטורים מיה דגן, יעל גולדמן וצחי הל.

יובל לקנווד

אבינועם כהן, מורן כהן, פיני כהן, יניב חזן. אלעד גוטמן,
אבינועם כהן, מורן כהן, פיני כהן, יניב חזן/אלעד גוטמן

בכירי קבוצת ברימאג - יבואנית ומשווקת מוצרי קנווד בישראל, חגגו בלאגו בראשל"צ 50 שנה למותג. אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברימאג, המלווה את קנווד 20 שנה, אמר כי מדובר באחד המותגים החזקים והמובילים בישראל, ו-50 שנה אינו דבר שהולך ברגל. בזמן שמותגי על רבים נעלמו, קנווד רק עולה וגדל והמותג הפך לחלק אינטגרלי מהמטבח הישראלי. הוא סיפר כי לפני שבוע נכנס למסעדה בשוויץ שקיימת מ-1893 וביקש לרכוש ספר מתכונים של המסעדה, השף הכניס אותו למטבח שם גילה מיקסר קנווד.

המוזמנים נהנו מארוחת ערב ותצוגה של מכשירי קנווד החדשים, שיושקו במהלך השנה הקרובה, בהם מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים בשלל עיצובים וצבעים.

במרכז האולם הוצבה מכונית פיאט. בשלב מסוים המכונית נגררה על-ידי מיקסר קנווד מדגם KVL8300.

במשיקים: שאול זילברשטיין, יו"ר קבוצת ברימאג; פיני כהן, מנכ"ל הקבוצה; שמוליק מנדצקי, מנכל מחסני חשמל; מוזי קטן, מנכ"ל ברימאג לשעבר.

בר ביצוע

איריס בר לי לוי רוני בר. רונית מטיאס,
איריס בר, לי לוי, רוני בר/רונית מטיאס

איריס ורוני בר, בעלי חברת לאונרדו קוסמטיקה, נטשו אתמול את המשרד הנעים, והתייצבו בקומה ה-30 של מגדל ברחוב שוקן בתל-אביב, כדי לפקח מקרוב על הדוגמנית לי לוי, שהצטלמה לקולקציית מראות סתיו-חורף 2017-18. הזוג בר סיפר כי לאונרדו קוסמטיקה נחשבת לאחת ממובילות המהפכה בתחום מכשירים ותכשירים. החברה שהוקמה ב-2007 מתפתחת מאז עם אינספור פתרונות קוסמטיים, מגוון רחב, איכותי ורמה טכנולוגית מהגבוהות והאיכותיות בתחום הקוסמטיקה בארץ ובעולם. בחודש הבא תציג חברת לאונרדו קוסמטיקה בCCR בלונדון את מבחר המוצרים והתכשירים. החברה משווקת את מוצריה אצל מיטב הקוסמטיקאיות ומכוני היופי בישראל.

החיים כפאזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה רוזנבלום, רינת אבישר, מאיר קלוגהפט , שחף ויצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פאזלנד ערכה בגרנד קניון חיפה את אליפות ישראל בהרכבת פאזלים. כ-2,000 מתמודדים הגיעו לתחרות. הקבוצה שזכתה במקום הראשון סיימה הרכבת פאזל בן 1,000 חלקים בשעה ורבע, שיא מדהים כשהצפי היה שעתיים וחצי. ההישג זיכה אותה בכרטיסי טיסה לספרד. משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון; מאיר קלוגהפט, יו"ר חטיבת הצעצועים בלשכת המסחר והתעשייה; ושחף ויצמן מנהל רשת פאזלנד התרשמו.

זיווג משמיים

רימה רומנו שגית גולדין. רונית מטיאס,
רימה רומנו שגית גולדין/רונית מטיאס

מעצבת האופנה רימה רומנו ושגית גולדין, הבעלים של חנות הקונספט editionבנווה צדק, השיקו שיתוף פעולה במסגרתו רומנו תתארח ב-edition ותפתח חנות-פופ אפ שתפעל 3 חודשים בתיאום מראש. אחרי מתוקים של הקונדיטור דודו אוטמזגין.

די ג'יי נשיאותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיה זאנה ופייר סרקוזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

DJ MOSEY , הלא הוא פייר סרקוזי בנו של נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי קפץ לביקור בישראל כדי לתקלט במסיבת קיץ במועדון "השלוותה" בנמל תל-אביב. סרקוזי נחשב לאחד השמות החמים באירופה, ובהלך שהותו הוא לן במלון הבוטיק Lily & Bloom בבעלות אשת העסקים דלפין גדג' שעלתה מצרפת ומתעסקת בתחום הנדל"ן.

יש לה סקופ

פרדי אינסאז ורוסלנה רודינה. אסף לב,
פרדי אינסאז ורוסלנה רודינה/אסף לב

רוסלנה רודינה, הפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP, הצטלמה לקמפיין סתיו-חורף 2017-18. רודינה משמשת פרזנטורית זו העונה השלישית ברציפות, כשבחורף שעבר עיצבה קולקציית קססולה. רודינה סיפרה לפרדי אינסאז, מבעלי הרשת, שלפני יומיים נחתה מחופשה באיביזיה עם חברים. אינסאז שאמור לטוס לחופשה משפחתית באיביזה, הצטייד בטיפים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully