וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יעניק חסות לנבחרת ישראל בכדורסל

23.8.2017 / 16:21

הבנק יהיה נותן החסות הרשמי לנבחרת השנה ובשנה הבאה ובמקביל יעניק הבנק חסות גם לנבחרות הנשים והאולימפית. במקביל נפתח קמפיין לקידום עידוד הנבחרת לקראת אליפות אירופה שתיפתח בתל אביב ב-31 באוגוסט

יח"צ - חד פעמי

ב-31 באוגוסט תיפתח בתל אביב אליפות אירופה בכדורסל לנבחרות לאומיות -FIBA EuroBasket 2017. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שישראל מארחת תחרות זו, הנחשבת לאירוע השיא בכדורסל האירופי. נבחרת ישראל תהיה בין 24 הנבחרות האירופיות שישתתפו באליפות, ובנק הפועלים יהיה נותן החסות הרשמי לנבחרת השנה ובשנה הבאה. במקביל יעניק הבנק חסות גם לנבחרות הנשים והאולימפית.

מנכ"ל הבנק אריק פינטו, שהיה מאמן נבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים, והוביל אותה למקום השישי המכובד במשחקים הפאראלימפיים בבייג'ין 2008, אמר כי "הספורט מאחד ומהווה מקור להשראה והזדמנות לביטוי לחלקים גדולים בחברה הישראלית. לפיכך יש חשיבות לתמיכה של הבנק בספורט המקצועי, המעודד שאיפה למצוינות והשגיות בכל תחומי החיים. אני קורא לציבור לבוא ולעודד את הנבחרת, ולכולנו לקבל השראה מסיפורי המצוינות של הספורטאים".

חסות בנק הפועלים לנבחרות ישראל בכדורסל.
חסות בנק הפועלים לנבחרות ישראל בכדורסל

יו"ר איגוד הכדורסל בישראל, עמירם הלוי אמר כי "האיגוד מבקש להודות למנכ"ל בנק הפועלים מר אריק פינטו על האימון בנבחרות ישראל ומשוכנע שמדובר בשיתוף פעולה פורה ובחיבור ארוך טווח בין שני הצדדים, אשר יביא לקידום התרומה לקהילת הספורטאים הצעירים ולטיפוח ענף הכדורסל במדינת ישראל".

שחקן הנבחרת בר טימור, קרא לציבור לבוא ולעודד את הנבחרת, "האליפות בארץ מאד מרגשת. לארח טורניר בינלאומי כזה, אנחנו זקוקים לכל עם ישראל שיבואו לעודד אותנו ובטוחים שיהיו שם עבורנו".

במקביל יעלה השבוע קמפיין הפרסומי, שהוכן ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי במטרה לקרוא לציבור הישראלי לבוא לעודד ולתת גב לנבחרת ישראל, "כי רק ביחד ננצח". סרטי הקמפיין מציגים קהל ישראלי לבוש בצבעי הנבחרת היריבה, עומד ומריע בקול שירה אדירה לנבחרת היריבה (איטליה/ אוקראינה) להפתעתם של שחקני נבחרת ישראל. הסרטונים נחתמים באמירה: "כשאתם לא מעודדים את נבחרת ישראל, אתם מעודדים את הנבחרת היריבה".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully