וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות בזק: ההכנסות ירדו ל-2.46 מיליארד שקל, הרווח ירד ב-5%

הלל קורן

24.8.2017 / 9:11

עסקים כרגיל בענקית התקשורת: החברה תחלק דיבידנד בגין רווחי המחצית הראשונה של השנה בסך 708 מיליון שקל. התחזית לשנת 2017: רווח נקי של 1.4 מיליארד שקל

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מטה בזק בתל אביב/מגד גוזני

בצל הטלטלה העזה שפוקדת את בזק, עם חקירת בעל השליטה שאול אלוביץ' ובכירים נוספים ברשות ניירות ערך, מפרסמת הבוקר (חמישי) החברה את דוחות הכספיים לרבעון השני של השנה.

בשורת ההכנסות, החברה מדווחת על ירידה של 1.9% ל-2.46 מיליארד שקל, בעוד הרווח הנקי ירד ב-5% ל-358 מיליון שקל, זאת לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA הסתכם בכ-997 מיליון שקל, ירידה של 5.6%, בעוד התזרים מפעילות שוטפת רשם דווקא עלייה של 0.6% ל-875 מיליון שקל.

בהתאם למדיניות הדיבידנד של החברה, המליץ הדירקטוריון לחלק את סך הרווח המיוחס לבעלי המניות למחצית הראשונה של שנת 2017 בסך 708 מיליון שקל. הדיבידנד כפוף לאישור אסיפת בעלי המניות וישולם ביום ה-16 לאוקטובר השנה, כאשר היום הקובע הוא ה-1 באוקטובר.

עם פרסום הדוחות, מפרסמת בזק תחזית לשנה כולה, בה היא מעריכה כי הרווח הנקי יסתכם בכ-1.4 מיליארד שקל, בעוד ה-EBITDA צפוי להסתכם בכ-4 מיליארד שקל.

מ"מ יו"ר בזק דוד גרנות ציין עם פרסום הדוחות כי "התוצאות הכספיות של קבוצת בזק ברבעון השני של 2017 משקפות את היסודות המוצקים עליהם נשענת החברה, זאת אל מול התגברות התחרות בכל תחומי פעילותה, ועל רקע האירועים המלווים את בזק בחודשיים האחרונים. יסודות אלו מתבססים על השקעה מתמשכת בתשתיות מתקדמות, ובידול איכותי ברמת השירות ובחדשנות המוצרית. אסטרטגיה זאת מעוגנת בבסיס פעילותן של כל חברות הקבוצה, במטרה להמשיך להיות חברת התקשורת המובילה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully