וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם: שיפור ברווחים ויציבות בהכנסות במחצית השנה

אביב לוי

28.8.2017 / 8:43

רשת הקמעונאות סיכמה את המחצית הראשונה של 2017 עם שיפור ברווחיה, שהצטברו ליותר מ-5 מיליון שקל (לעומת רווח של כ-1.5 מיליון שקל במחצית המקבילה), ויציבות בהכנסותיה ברמה של 717 מיליון שקל

סניף טיב טעם. שי מכלוף
סניף טיב טעם/שי מכלוף

רשת הקמעונאות טיב טעם סיכמה בסוף השבוע את המחצית הראשונה של 2017 עם שיפור ברווחיה, שהצטברו ליותר מ-5 מיליון שקל (לעומת רווח של כ-1.5 מיליון שקל במחצית המקבילה), ויציבות בהכנסותיה ברמה של 717 מיליון שקל.

טיב טעם נהנתה משיפור שורות הרווח הגולמי והתפעולי שלה, לאחר שבשנה שעברה תוכנית אסטרטגית חדשה, וכן קלטה סניפיה של רשת עדן טבע מרקט, הובילו אותה לסכם את 2016 כולה עם הפסד של כ-34 מיליון שקל.

בדוחות הנוכחיים מציינת טיב טעם כי היא "אינה צופה עלויות משמעותיות נוספות בקשר עם יישום התוכנית האסטרטגית", ובמבט קדימה החברה משדרת אופטימיות ו"צופה המשך שיפור בתוצאות ובהתאם להתקדמות יישום תוכנית הרה-ארגון".

טיב טעם, הנמצאת בשליטת חגי שלום, מחלקת את פעילותה לשני מגזרים - קמעונאות, וייצור ושיווק מוצרי מזון. הכנסות מגזר הקמעונאות נחלשו במחצית השנה בשיעור מתון של פחות מ-1% ל-585 מיליון שקל, בעקבות צמצום שטחי המסחר של עדן טבע מרקט "בהתאם לתוכנית הרה-ארגון", אולם הרווח הגולמי במגזר זה היה במגמת שיפור.

49 סניפים

הכנסות מגזר הייצור ושיווק מוצרי מזון צמחו במחצית השנה ב-2.5% ל-213 מיליון שקל והרווח הגולמי מהן צמח בכ-7.5% ל-37 מיליון שקל, ובהתייחסות לתוצאות מגזר זה מייחסים בטיב טעם את השיפור למהלכים בהם נקטה, "ושעיקרם שינוי וגידול בתמהיל המוצרים, התמקדות בשיווק ללקוחות מחוץ לקבוצה והשקעה במערך המכירות והלוגיסטיקה".

בסוף המחצית הראשונה של 2017 החזיקה טיב טעם ב-49 סניפים לאחר שבסיכום מחצית השנה הראשונה פתחה 2 חנויות חדשות, וזאת לצד השקת אתר אינטרנט למכירות מקוונות, וכן הליכי פתיחת 2 חנויות נוספות בהם היא נמצאת כעת. שווי החברה עומד על כ-330 מיליון שקל.

טיב טעם, כמו חברות בורסאיות לא מעטות נוספות, אימצה את הקלת הבורסה בנוגע לפרסום דוחות כספיים המיועדת לחברות קטנות ובינוניות, והחלה מתחילת השנה להציג את תוצאותיה במתכונת דיווח חצי שנתית.

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully