וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע משלוח חינם של טארגט: 30 אלף חבילות הוזמנו ביומיים

מיכל רז-חיימוביץ'

28.8.2017 / 13:03

ענקית הקמעונאות האמריקאית טארגט הציעה מבצע של יומיים, במסגרתו העניקה משלוחים חינם לישראל. החבילות שרכשו הישראלים כללו צעצועים, ביגוד, ציוד מחנאות ועוד, בהיקף מוערך של 2.25 מיליון דולר

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ליבי

30 אלף חבילות הזמינו ישראלים ביומיים של טרפת קניות במסגרת מבצע שערכה ענקית הקמעונאות האמריקאית Target - כך נודע ל"גלובס".

טארגט, נזכיר, הציעה לפני כ-10 ימים מבצע של יומיים בסוף השבוע, במסגרתו העניקה משלוחים חינם לישראל. החבילות שרכשו הישראלים כללו אוסף של פריטים שונים ומגוונים, דוגמת צעצועים, ביגוד, ציוד מחנאות ועוד.

בתחשיב מינימלי של 75 דולר לחבילה (בהתאם לתקרת הפטור), מדובר על מכירות בהיקף של 2.25 מיליון דולר – אולם יש להניח כי קונים רבים חרגו מהסכום הזה.

המספר העצום הזה משקף את מה שכבר ידענו – מגמת הקניות באינטרנט משתלטת על הקמעונאות המסורתית, והיקפיה מצויים בסימן צמיחה.

שנית, מבצעים במסגרתם הקונים לא משלמים על משלוחים, ושזוכים לתהודה שכזו, מלמדים כי מדובר באחד החסמים הבולטים בתחום הקניות המקוונות - זאת לעומת החשש ממסירת פרטי אשראי שהיווה את אחד החסמים הבולטים בעבר.

נושא נוסף שיש לקוות שיטופל בקרב עם תוצאות מעשיות בשטח הוא הפטור הנמוך יחסית לקונים הישראלים: בקניות של עד 75 דולר קיים פטור מלא ממסים – בשעה שהממוצע העולמי, כמו גם הפטור הנהוג בחנויות הפטורות ממכס בנתב"ג, עומד על 200 דולר. צוות מיוחד שכינסו משרדי האוצר והכלכלה אמור לספק מסקנות בנושא זה – כשהתקווה היא שתקרת הפטור תעלה.

אחרי המבצע המוצלח של טארגט, גם ענקית הקניות המקוונות מסין, עלי אקספרס, רוצה להגדיל את נתח המכירות שלה לישראלים: לקראת ראש השנה יוצאים עלי אקספרס ודואר ישראל בשיתוף-פעולה מיוחד ללקוחות הישראלים, במבצע שיחל מהיום (28.8) ויימשך עד 1.9, וזאת במסגרת שבוע המותגים הסיני (Brands Shopping Week). במהלך השבוע הזה יוצעו הנחות (לפי ההבטחה עד 70% הנחה) ומבצעים כולל משלוחי אקספרס.

בין רשימת המותגים שיוצעו בהנחה גם יצרניות האלקטרוניקה הסיניות Mi, וואווי, שיאומי ועוד. ההנחות יכללו למשל 20% על סמארטפונים מבית שיאומי, הנחות על מסכי טלוויזיות, מחשבים ניידים, ביגוד, תכשיטים ועוד. המותגים והמוצרים שיימכרו במהלך המבצעים נבחרו על-ידי הגולשים הסיניים בעצמם.

אם לא תמצאו את מבוקשכם – לא נורא: מאחורי הפינה, בחודש נובמבר, תחל טרפת ההנחות ברשת במסגרת "יום הרווקים הסיני", "בלאק פרידיי", "סייבר מאנדי" וכל תירוץ אחר שיגרום לצרכנים לקנות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully