וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבל מעלה מחירים למנויים שרוכשים רק את החבילה הדיגיטלית הבסיסית

הדר חורש

15.11.2002 / 8:54

ההעלאה היא בשיעור של 7% על מחיר החבילה הבסיסית בסך 154.3 שקל לחודש, שמחירה החל בנובמבר יהיה 165 שקל לחודש



חברת תבל מעלה את מחירי החבילה הבסיסית למנויים על הערוצים הדיגיטליים, שמנויים רק על חבילת הבסיס. התוספת, בסך של 10.7 שקלים לחודש, אינה חלה על המנויים שמשלמים עבור חבילות ערוצים נוספות. ההעלאה היא בשיעור של 7% על מחיר החבילה הבסיסית בסך 154.3 שקל לחודש, שמחירה החל בנובמבר יהיה 165 שקל לחודש כולל מע"מ.



המנהל הממונה לתבל מטעם בית המשפט, צבי יוכמן, אמר אתמול כי ההעלאה תחול על כ-24 אלף מתוך 160 אלף המנויים על הערוצים הדיגיטליים של החברה (15%). מכאן שכ-85% מהמנויים משלמים עבור ערוצים נוספים מלבד חבילת הבסיס. מדובר בהעלאה שנייה של מחיר חבילת הבסיס בתבל מאז אפריל האחרון, אז הועלה מחיר החבילה הבסיסית ב-4%.



יוכמן הסביר כי העלאת המחירים נועדה לפצות את החברה על עליית מחירי התכנים שרוכשת החברה בחו"ל, במחירים הנקובים במט"ח. מחירי השירותים של חברות הכבלים נתונים בפיקוח, מאחר שהן מהוות מונופול. העלאת המחירים התאפשרה לאחר שניתן לכך אישור ממשרד התקשורת, המפקח על מחירי החבילות.



חברת תבל מנוהלת על ידי מנהל הממונה מטעם מבית המשפט, לאחר שביקשה הגנה מפני נושים. לחברה חוב של כשלושה מיליארד שקל, מרביתו לבנקים. המנהל הממונה לחברה מקיים מגעים להסדר שיוציא את החברה מהמשבר. ההסדר שמציע יוכמן מבוסס על מכירת חלק מנכסי החברה, הסדרי נושים ומיזוגה עם חברות הכבלים האחרות.



הסכם המיזוג בין חברות הכבלים צפוי להיחתם עקרונית בשבועיים הקרובים, לאחר שהבנקים ישלימו את הסדר המימון לחברה המאוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully