וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודת החלומות שלהן: הצעירות שבילו כל הקיץ באסקייפ סיטי

31.8.2017 / 9:33

אור והודיה עבדו כל הקיץ ונהנו מכל רגע. ככה זה כשמקבלים ג'וב מיוחד שלמעשה מהווה בילוי מתמשך, אחרי שהן השתתפו בפרויקט WOWJOB ללקוחות הצעירים של בנק הפועלים. צפו

צילום מסך

הקיץ אוטוטו נגמר והשאיר לנו זכרונות מהרבה חוויות ובילויים. אבל יש כאלה שיש להם זכרונות גם מהעבודה בה עבדו - עבודה שהיא למעשה הגשמת החלום שלהם. מה אם היו אומרים לכם שאפשר גם לכייף וגם להרוויח כסף על זה? בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, פועלים YOUNG – מותג הצעירים של בנק הפועלים - העניק שוב חסות לאתר WOWJOB שהציג עבודות קיץ מטורפות ואטרקטיביות במיוחד לבני נוער. עבור בני נוער רבים מכל רחבי הארץ הקיץ הקיץ הזה לא היה רק ים, בריכה, סרטים ובילויים עם חברים אלא גם קיץ שבו הם "עבדו" כטועמי הפיצה של דומינוס פיצה, היו מבקרי הסרטים החדשים של סינמה סיטי, התחככו בסלבס ככתבי פרוגי וראש 1 או דגמנו באינסטגרם עבור רשת TNT.

הזוכים ב"עבודות החלומיות" נהנו גם מפרס של 1,000 שקלים, שיועבר אליהם באמצעות bit, אפליקציית התשלומים החדשה של בנק הפועלים. מה הם היו צריכים לעשות? פשוט מאוד: בעלי חשבון פועלים YOUNG היו צריכים להיכנס לאתר WOWJOB, להירשם ולהחזיק אצבעות. אגב, בנוסף אפשר למצוא תפקידים באתר התנדבות בשיתוף עמותת "רוח טובה".

אור בת ה-17.5 והודיה בת ה-15.5 לא ישכחו את הקיץ הזה. שתיהן אוהבות מאוד חדרי בריחה ואם נדמה לכן שהן הרגישו כלואות בעבודה אז אתם טועים לגמרי - מבחינתם אפשר להמשיך לבלות באסקייפ סיטי עוד ועוד. רגע לפני סיום הקיץ החלומי שלהן, החלפנו איתן כמה מילים. צפו.

לאתר WOWJOB הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully