וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צפי לפתיחה שלילית על רקע הורדת המלצות לג'נרל אלקטריק ואינטל

עידו אלון

15.11.2002 / 16:35

גילת לוויינים תיסחר על רקע גיבוש הסדר נושים, לפיו בעלי האג"ח יחזיקו ב-80% ממניות החברה; TTI תיסחר בעקבות הדו"חות המאכזבים וביטולו של חוזה גדול



העליות החדות אתמול בוול סטריט עשויות להתחלף היום במגמה יורדת. החוזים העתידיים על המדדים המובילים מרמזים על ירידות קלות, על רקע הורדת המלצות לג'נרל אלקטריק ואינטל, כמו גם תחזית פושרת מצדה של יצרנית המחשבים דל.



על רקע זה, החוזים העתידיים הנסחרים באירופה מצביעים על ירידה של 0.7% בנאסד"ק וירידה קלה של 0.1% במדד סטאנדרד אנד פורס 500.



בנק ההשקעות מריל לינץ' חתך המלצתו לאינטל מ"נייטרלי" ל"מכירה". גם הורדת ההמלצה של ג'יי פי מורגן למניית ג'נרל אלקטריק עשויה להעיב על המסחר היום. בנק ההשקעות העניק למניית החברה הגדולה ביותר בעולם במונחי שווי שוק המלצה של "תשואת יתר".



את עיקר העניין היום בין הישראליות עתידה לרכז מניית גילת לוויינים , שהיקף המסחר בה אתמול היה כ-700 אלף מניות. החברה דיווחה על גיבוש הסדר נושים, ולפיו בעלי האג"ח יחזיקו ב-80% ממניות החברה. עיקר החוב של גילת הוא לבנקים לאומי והפועלים כמו גם לאנשי העסקים אליעזר פישמן ומאיר שמיר. לאחר המרת מרבית החוב למניות, יצטמצם היקף החובות של גילת מ-494 מיליון דולר ל-190 מיליון דולר.



מניית טי.טי.איי עשויה להיסחר בתנודתיות גם היום, לאחר שנפלה ב-50% בשבוע. החברה פירסמה דו"חות מאכזבים, שלא עמדו בתחזיות המוקדמות שלה. בנוסף, אתמול דיווחה TTI על ביטולו של חוזה גדול שלה. לפי הערכות, מדובר בחוזה עם חברת הסלולר האצ'יסון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully