וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתערות הישראלים על רשת "דקטלון" חיסלה את המלאי

רשת הספורט הצרפתית, שפתחה השבוע את הסניף הראשון שלה בישראל, הודיעה לציבור לקוחותיה שהחנות בראשון לציון תהיה סגורה ביום ראשון לצורך חידוש המלאי

ניב אהרונסון

(בווידאו: צפו בפתיחת הסניף הראשון של רשת הספורט דקטלון בראשון לציון)

ההסתערות של הצרכנים הישראלים על הסניף הישראלי הראשון של רשת הספורט הבינלאומית מצרפת "דקטלון" הובילה לחיסול המלאים. הבוקר (שישי) הודיעה הרשת לציבור לקוחותיה כי החנות בראשון לציון תהיה סגורה ביום ראשון, לצורך חידוש המלאי. ביום השני החנות תיפתח כרגיל בשעה 09:00 בבוקר.

החנות הראשונה נפתחה בשבוע שבו החל "שבוע המותגים" של עלי אקספרס, המאפשר לצרכן הישראלי להזמין אלפי מוצרים באינטרנט. רשת הספורט מציעה מוצרים ופריטי לבוש במחירים נמוכים ביחס לרשתות אחרות בארץ, ואף שהישראלים כבר התרגלו להזמין מוצרים ברשת, הם בכל זאת הסתערו בהמוניהם על החנות במרכז G ויצרו תורים ארוכים בקופות.

החנות הגיעה מהר מאוד בבוקר הפתיחה לתפוסה מלאה, והתור בקופות השתרך אל מעבר לאזור המיועד אליו וגלש למסדרון הראשי - למרות שכל עשר הקופות היו פעילות. אלפי לקוחות נוספים חיכו בחוץ מתחת לסככות הלבנות שהוקמו במקום. אנשי הרשת הגישו לממתינים שתייה קרה.

רוב הלקוחות שהגיעו ביום הראשון לפעילות הסניף בארץ הכירו את הרשת מביקורים בחו"ל. הם דיווחו כי חיכו להגעתה לארץ, ציפו למגוון גדול של מוצרים ולמחירים נמוכים. חלק מהלקוחות אף הופתעו לטובה לראות בסניף מוצרים זולים יותר מהסניפים באירופה. הסניף היה עמוס ובקופות נוצרו תורים של עשרות אנשים שגרמו לזמן המתנה של כרבע שעה ב-7 הקופות מתוך 10 שנפתחו בסניף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully