וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי 300 מעובדי סלקום יחלו ב-8 בדצמבר ויימשכו עד סוף השנה

ערן גבאי

15.11.2002 / 16:10

כך נודע ל-TheMarker; צפויה פגיעה גם בתוצאות הרבעון הרביעי של סלקום; השינוי האקוטי ביותר בחברה יהיה בחטיבת השיווק; צפויים לעזוב סמנכ"לים נוספים



הפיטורים בסלקום, חברת הסלולר הגדולה בישראל, יחלו ביום ראשון ה-8 בדצמבר ויימשכו עד סוף השנה, כך נודע ל-TheMarker.



סלקום מתכוונת לפטר כ-300 עובדים בכל אגפי ומחלקות החברה. הפיטורים יחצו את כל שדרת הניהול בארגון, וצפויים לעזוב גם סמנכ"לים נוספים לצד אלה שכבר נודע על עזיבתם.



עד ה-8 בדצמבר יוזמנו מנהלי האגפים והמחלקות בחברה לשיחות עדכון עם ההנהלה הבכירה ויקבלו את פרטי השינוי הארגוני ואת ההשלכות שלו על מחלקותיהם.



בסלקום החליטו לסיים את תהליך הרה ארגון בחברה עוד השנה ולמנוע פגיעה נוספת בעבודת הארגון בראשית שנה הבאה. בכל מקרה צפוי המהלך לפגוע גם בתוצאות הרבעון הרביעי של סלקום. חברת הייעוץ שמלווה את תהליך השינוי הארגוני בסלקום היא OD.



המבנה הארגוני החדש בסלקום יכלול 4 חטיבות: לקוחות, טכנולוגיות, כספים ומשאבי ניהול. אגפי החברה השונים יוכפפו לחטיבות אלה.



מטרת השינוי הארגוני בסלקום, אומרים בחברה, היא לקצר, להאיץ ולייעל את תהליכי קבלת ההחלטות ויישומם, לשפר את השירות ללקוחות ולהתאים את מערך השיווק והמכירות לכניסתם של מוצרים ושירותים בטכנולוגיות מתקדמות.



השינוי האקוטי ביותר בחברה יהיה בחטיבת השיווק, כפועל יוצא שינוי התחרות בשוק הסלולר והצורך של החברה לבצע שינוי בתפיסת העבודה מול הלקוח.



סלקום פירסמה השבוע את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה, מהן עלה שהרווח התפעולי של סלקום ירד ב-4 הרבעונים האחרונים בכ-28% מ-243 מיליון שקל מתואם ברבעון השלישי של 2001 ל-174.8 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. בהחסרת 39 מיליון השקלים על הפחת על הרשתות הסלולריות, עדיין נותרים כ-30 מיליון שקל הפסד ברווח התפעולי של סלקום על פני שנה.



סלקום המשיכה לשמור על רמה גבוהה ביותר של ה-EBITDA שהסתכם הרבעון בכ-435 מיליון שקל - גבוה בכ-50% מזה של פרטנר ובכ-100% מזה של פלאפון.



הכנסות סלקום ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.33 מיליארד שקל - גידול ריאלי של 3% בהשוואה לרבעון הקודם ולרבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2002 ירד בכ-47% בהשוואה לזה ברבעון הקודם והסתכם בכ-80 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully