וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי לימד את דודו אהרון על נעליים?

רונית מטיאס

4.9.2017 / 12:43

מי טייל בפנטזיה האדריכלית של קסטרו, מי חזר לשנות ה-40 עם רנואר, מי התרגש בגינה הנוסטלגית של מירון, מי ליקק גלידה ותרם. רכילות עסקית

שום כלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים סלוצקי, דניאל מורשת ודרי שי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים סלוצקי ודרי שי, מבעלי "סלוצקי אפיקי תקשורת", אירחו בסינמטק בתל אביב את הקרנת הבכורה של "הכלום הגדול" - סדרה קומית חדשה שתשודר בערוץ yes kidZ . הסדרה בהשתתפות עופר שכטר, דניאל מורשת, יניב ביטון וגאיה באר גורביץ היא פרודיה על תוכניות ראליטי בהשתתפות בובות חייזרים לצד שחקנים אמיתיים. בצופים: יואב גרוס, המפיק הראשי של הסדרה; איתן בראון, העורך הראשי של ערוץ yes kidZ; ניר ברגר, יוצר הסדרה; הסטנדאפיסט יונתן ברק; השחקן והבמאי יוגב יפת.

סע הביתה ינקי

יפית גרינברג אודי מירון  בני ארד. רונית מטיאס,
יפית גרינברג אודי מירון בני ארד/רונית מטיאס

אודי מירון, מבעלי "ענני תקשורת", השיק את ספרו החדש "סע הביתה, ינקי" בגן ביתו שבסביון. השביל המוביל לאירוע אובזר עם אלמנטים נוסטלגיים, ובגינה נתלו תמונות עבר של כוכבי ערוץ הילדים והוצבו פינות קריאה. המוזמנים נהנו מקייטרינג משובח ועמדת קינוחים שכללה פירות טריים, קרפים וקינוח מולקולרי. מירון הודה לכל מי שבא לחגוג עימו. הזמר רותם כהן שיבח את מירון וריגש בשירתו. שר האוצר משה כחלון נשא דברים מרגשים והמליץ לכולם לקרוא את הספר. חברים, שותפים, עובדים ומי שליוו את מירון לאורך הקריירה התרגשו לשמוע אותו מדבר על השראתו לכתיבת הספר ועל הוריו ז"ל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יגאל וציפי לנדאו. רונית מטיאס,
יגאל וציפי לנדאו/רונית מטיאס
גיא פינס ורותי רודנר. רונית מטיאס,
גיא פינס ורותי רודנר/רונית מטיאס

במשיקים: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ; אבי ניר, מנכ"ל קשת; טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט ומיכל פליישר, סמנכ"לית הרגולציה ובן זוגה יוסי ארואטי; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי ובעלה ד"ר בני ארד; רותי רודנר וגיא פינס שעובר בעוד שבוע לערוץ השני; אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר מנכ"לים משותפים ענני תקשורת; אילון בן-יוסף; מיכל ינאי ובן מוסקל; אשת העסקים גליה אלבין.

אודי מירון, בני גנץ, רחלי מירון. רונית מטיאס,
אודי מירון, בני גנץ, רחלי מירון/רונית מטיאס
אבי ניר ומשה כחלון. רונית מטיאס,
אבי ניר ומשה כחלון/רונית מטיאס
יוסי ארואטי, יעל ארד, מיכל פליישר, יפעת  בן חי שגב,  טל גרנות גולדשטיין. רפי דלויה
יוסי ארואטי, יעל ארד, מיכל פליישר, יפעת בן חי שגב, טל גרנות/רפי דלויה

הכל טוב

גיל אמסלם  יוסי ניר יצחק וקנין. מורג ביטון,
גיל אמסלם יוסי ניר יצחק וקנין/מורג ביטון

יוסי ניר, מנכ"ל מפעלי קבוצת "עוף טוב" בעמק בית שאן, אירח במפעל את סגן יו"ר הכנסת, ח"כ יצחק וקנין. ניר סקר את המצוקה הגדולה בענף הפטם הנובעת מכשל ענפי של עודף של כ-1,000 דונם לולים לפטם, הגורמים להפסדים גדולים לענף. ניר ציין שעקב הכשל לא ניתן עוד לקבוע הסדרים בענף הפטם ויש לתת לכוחות השוק לפעול עד שהענף יתקן את עצמו.

שותפים ותורמים

טליה הראל בזרנו, משה וידמן, ריטה רובינשטיין. אבשלום ששוני,
טליה הראל בזרנו, משה וידמן, ריטה רובינשטיין/אבשלום ששוני

במסגרת פעילויות מעורבות קהילתית-חברתית שמקיים בנק מזרחי-טפחות, מקיים הבנק מידי שנה את פרויקט "שותפים מבחירה" המזמין את לקוחותיו לבחור עמותות וארגונים חברתיים להם יעניק הבנק מענק כספי מיוחד במטרה לקדם מיזמים חברתיים משותפים לרווחת אוכלוסיות ילדים ובני נוער בסיכון ואנשים בעלי מוגבלויות. הפרויקט נערך זו השנה התשיעית, עם מספר חסר תקדים של כ-20 אלף לקוחות שלקחו חלק בפעילות. הטקס נערך במשרדי הנהלת בנק מזרחי-טפחות ברמת גן במעמד משה וידמן היו"ר, ריטה רובינשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש, שהעניקו לראשי העמותות הזוכות: איל"ן-מרכז הספורט, אנוש, אלו"ט, אתגרים, בית השנטי, האגודה למלחמה בסרטן, זכרון מנחם, חברים לרפואה, כנפיים של קרמבו, עזר מציון, עזרה למרפא, על"ה, מענק בסך כולל של כ-600 אלף שקל שחולק ביניהן.

בטירה של קסטרו

גבי רוטר, חנן שני ודליה פרי אתי רוטר. רונית מטיאס,
גבי רוטר, חנן שני ודליה פרי אתי רוטר/רונית מטיאס

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו, השיקו בשואו-רום של קסטרו בבת ים את קולקציית החג לסתיו חורף 17-18 עם מייצג בהשתתפות למעלה מ-70 דוגמנים ודוגמניות, כשרותם סלע, אביב אלוש, עומר דרור ודר זוזובסקי פתחו. רוטר הבטיחו כי מדובר בסנוניות ראשונות ומבטיחות וצפויות הפתעות בהמשך. השואו-רום הצמוד למשרדי החברה ולסטודיו לעיצוב, כולל הגג והחצר הפנימית עוצב כפנטזיה אדריכלית המפגישה את המרחב הפנימי והחיצוני ומדמה טירה. המבנה הוותיק של קסטרו התגלה באור חדש ומפתיע, שאיפשר לדוגמנים תנועה חדשה בחלל. היו מי שהציעו להשאיר את העיצוב החדש.

ורד ואילן גרינבוים ניצה גביש. רונית מטיאס,
ורד ואילן גרינבוים ניצה גביש/רונית מטיאס

באופנתיים: משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; אריאלה ורטהיימר וביתה מאיה; עדי קרום, מנכ"לית עזריאלי ראשונים; מורן כהן, מנהלת שיווק ברימאג; טל ימיני, מנהל בית לסין; האדריכל חנן פרי, אשתו דליה וביתם שני.

מורן כהן ואייל ימיני. רונית מטיאס,
מורן כהן וטל ימיני/רונית מטיאס
מאיה ואריאלה ורטהיימר. רונית מטיאס,
מאיה ואריאלה ורטהיימר/רונית מטיאס

בחזרה לשנות ה-40

אורי ארבל, אריה שיבר, סרג' דרעי , משה רוזנבלום. רונית מטיאס,
אורי ארבל, אריה שיבר, סרג' דרעי , משה רוזנבלום/רונית מטיאס

יוסי ברוש ואלי ברקוביץ, מבעלי אופנת רנואר וסרג' דרעי המנכ"ל, אירחו בהאנגר 11 בנמל תל-אביב את תצוגת אופנה סתיו-חורף 2017-18. יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי הפרזנטורים של המותג, הובילו את התצוגה בהשראת שנות ה-40 עם טוויסט פריזאי ושיק רומנטי. דרעי הודיע על גידול דו-ספרתי במכירות השנה, ועל המעבר לאונליין, לצד פתיחת חנות הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב, המשתרעת על-פני 1,200 מ"ר.

מישי קמר ואבי לוי. רונית מטיאס,
מישי קמר ואבי לוי/רונית מטיאס

באופנתים: ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; הניה נור, מבעלי קבוצת נור; אור קופרלי, מבעלי מתחם שרונים; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת מליסרון; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם; אורית שלום, מבעלי חצי חינם; עופרה לוין-שביט, סמנכ"לית שיווק קרייזי ליין.

צביקה רוזנטל ודני לוזון. רונית מטיאס,
צביקה רוזנטל ודני לוזון/רונית מטיאס
אורי אבל ופאר נדיר. רונית מטיאס,
אורי אבל ופאר נדיר/רונית מטיאס

גשר מתוק

ניר צוק, שמאל תומר טבריה, סיסי פגאני ומרקו קמוראלי. דניאלה קונטיני,
ניר צוק, שמאל תומר טבריה, סיסי פגאני ומרקו קמוראלי/דניאלה קונטיני

סיסי פגאני ומרקו קמוראלי - בעלי גלידריית Arte במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב, בשיתוף השף ניר צוק - בעלים ושף מסעדת מאפו, ותומר טבריה - מנכ"ל עמותת גשר אל הנוער, השיקו 5 טעמי גלידה חדשים טבעוניים וחלביים, שההכנסות ממכירתם תרומה לעמותת "גשר אל הנוער" המסייעת לנוער בסיכון. שני הטעמים הטבעוניים יוגשו כקינוח במסעדת של צוק. הרעיון לתרום מרווחי הטעמים לעמותת "גשר אל הנוער" המסייעת לנוער בסיכון להשתלב בחברה, עלה במהלך בתהליך העבודה המשותף. באירוע הושקה תערוכת אמנות של "פאפיטולינה" שהכינו לההשקה תמונה של גלידה המורכבת מהרכיבים הדומיננטיים בהם נעשה שימוש בליין החדש.

השקה מתוקה

דוד אבוחצירה,אבי זינגר. מורג ביטון,
דוד אבוחצירה,אבי זינגר/מורג ביטון

אבי זינגר, בעלים ומנכ"ל בן&ג'ריס, השיק את חנות המפעל החדשה של בן&ג'ריס ביבנה. בהקמת החנות הושקעו כמיליון שקל, ויש בה כ-40 טעמי גלידה, כולל מהדורות מוגבלות שישווקו רק בחנות המפעל. לקראת פתיחת החנות ערכה בן&ג'ריס בדיקת שוק שקבעה כי הישראלים נמצאים במקום ה-7 בעולם באכילת גלידה, הם אוכלים כ-10 ליטר גלידה בממוצע בשנה. במקום הראשון בעולם נמצאת ניו-זילנד, שם אוכלים 28 ליטר גלידה בממוצע בשנה. במקום השני ארה"ב עם 21 ליטר גלידה בממוצע בשנה. זינגר גילה כי הישראלים הוציאו בשנה האחרונה כ- 1.2 מיליארד שקל לרכישת גלידות וצרכו כ-80 מיליון ליטר גלידה.

מודעות בורוד

רוית אסף טל גלבוע אלי כהן ואיילת נחמיאס ורבין. ניסים פרץ,
רוית אסף טל גלבוע אלי כהן ואיילת נחמיאס ורבין/ניסים פרץ

עשרות סלברטאיות ונשות עסקים התייצבו במספרה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב שהקים ומנהל אלי כהן. המטרה: צילום בהתנדבות של קמפיין "חושבות ורוד" - קמפיין מודעות שיושק לקראת אירועי "החודש הורוד" שחל באוקטובר ונועד לעודד נשים ללכת להיבדק לסרטן כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. הבנות הצטלמו עם פאה ורודה, סמל לנשירת שיער, אחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי. כהן הסביר כי הנשים מתמודדות לא רק עם המחלה עצמה, אלא עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. כהן הקים את המספרה הפועלת בין כתלי המחלקה האונקולוגית לפני כ-16 שנה, בעקבות טרגדיה אישית - מות הוריו שחלו בסרטן.

כהן אמר כי "החיבור לפאה שמקלה על החולות התבקש מבחינתי, הטוויסט הוא פיאות ורודות - הצבע הרשמי של המאבק במחלת סרטן השד".

חגיגה לאומית

שאול גולדשטיין, אלי גורנשטיין. עפרה כנפי,
שאול גולדשטיין, אלי גורנשטיין/עפרה כנפי

שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים, ציין את יום הולדתו ה-39 של גן לאומי ירקון. רשות הטבע והגנים דאגה לחוויה ייחודית למבקרים וערכה מופע ליצירה "פטר והזאב" בכיכובו של אלי גורנשטיין והתזמורת הקאמרית הישראלית. גולדשטיין בירך את צוות הגן הלאומי והנוכחים, וסיפר כי פטר והזאב מהווה חיבור בין האדם לטבע, אבל לעומת היצירה בה הזאב הוא הרע, בטבע לזאב תרומה חשובה ומשמעותית למערכת האקולוגית.

הולכים על בטוח

דודו אהרון, נטלי לוי ומאיר נג'יבי. שוקה כהן
דודו אהרון, נטלי לוי ומאיר נג'יבי/שוקה כהן

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO, ואיילת עוז, סמנכ"לית השיווק, השיקו את קמפיין הרשת לסתיו-חורף 2018 עם הפרזנטורית נטלי לוי, זוגתו של הזמר דודו אהרון ב-7 חודשים האחרונים, שעליה נכתב השיר החדש "כל הבנות". אהרון התעניין ולמד כי רשת נעלי TOGO הוקמה ב-2002 ומונה למעלה מ-72 סניפים בפרישה ארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully