וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חגגה יום הולדת בגדול בהרצליה פיתוח?

רונית מטיאס

6.9.2017 / 14:35

את מי אירחה משפחת אירני ב-Flea Market, לכבוד מה הגיע אנדרו דאנוס לישראל, לאיזה פרויקט הצטרף יונתן רושפלד, מה השיק שולם פישר, מה עשה דני שמעוני בראש העין? רכילות עסקית

אופנה בשוק

ארנון תורן שמואל עטייה גיל קציר. אביב חופי
ארנון תורן, שמואל עטייה, גיל קציר/אביב חופי

יפעת ורוני אירני, ויוי ויוסי אירני ואיתן אירני, בעלים משותפים של FACTORY54, השיקו במתחם Flea Market שוק הפישפשים ביפו, את קולקציות מעצבי העל והמותגים הבינלאומיים הנמכרים ברשת. האירוע נפתח בקבלת פנים עם עמדת כריכים של RUBEN, והמשיך במתחם עמיאד, שם נערכה תצוגת ענק שפתחה ונעלה סופי מצ'טנר הפרזנטורית החדשה של הרשת שנחתה בישראל ל-24 שעות בלבד.

יפעת אירני גל גדות רוני אירני. אביב חופי
יפעת אירני גל גדות רוני אירני/אביב חופי

התצוגה שודרה בלייב באתר FACTORY54.CO.IL , בטכנולוגיה חדשנית שאפשרה לראשונה רכישה ישירה של פריטים הישר מהמסלול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סופי מצטנר תומר אירני. אביב חופי
סופי מצטנר תומר אירני/אביב חופי

באופנתיים: תומר אירני, מנכ"ל פקטורי 54; דור אירני; אילנית ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון; האדריכלית אורלי שרם; מאיה ורטהיימר אסף זמיר, סגן ראש עירית תל-אביב; גיל גזית, מנכ"ל שרונה; רחלי ושמואל עטיה, מבעלי עטייה נכסים; ארנון תורן, משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי; ורד רוזן; מימי ודני לוזון, משנה למנכ"ל סופר פארם; אירמה מיכאלי; אבי זמיר, מנכל קניון TLV; הדס מוזס וירון ליכטנשטיין.

רק בשמחות

אמנון תגורי , גארי סטוק, אנדרו דאנוס. רונית מטיאס,
אמנון תגורי, גארי סטוק, דר זוזובסקי, אנדרו דאנוס/רונית מטיאס

בבית השמחות בתל אביב, הושק שיתוף פעולה ראשון בין ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי והשחקנית דוגמנית דר זוזובסקי העושה צעדים ראשונים בעולם העסקים. באירוע הושק המותג NYLon ניו יורק | לונדון, צמד בשמים בניחוח לאישה.

דיויד אדלשטיין ושרי אסף מלמוד. רונית מטיאס,
דיויד אדלשטיין ושרי אסף מלמוד/רונית מטיאס

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בישראל היא יריית הפתיחה לקראת שיווק המותג בארץ ובעולם. האירוע נפתח עם קוקטייל וארוחת ערב של "מחניודה", מופע מוסיקלי, ברכות ודוגמניות שחילקו סרטים מבושמים.

מי שחשב שבזאת תמה החגיגה הופתע כשלמטה המתין לחוגגים ה"לימו בס", עם בר משקאות ו-DJ. האוטובוס נסע בין מוקדי בילוי בתל-אביב, במהלכו דר וחבריה רקדו ושרו, מה שהיה מופע החימום לתחנה הסופית, מסעדת ARIA, בה נערכה מסיבה שכללה דרינקים ואוכל.

עדי מזרחי שרקון ואנדרו  דאנוס. רונית מטיאס,
עדי מזרחי שרקון ואנדרו דאנוס/רונית מטיאס

לאירוע הגיע מחו"ל אנדרו דאנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון שאמר כי החיבור עם זוזובסקי בבניית המותג החדש היא שלב נוסף באסטרטגיה של ג'יימס ריצ'רדסון בתמיכה ביזמים צעירים בתחילת דרכם העסקית, והמותג עוצב ונבנה בסטנדרט בינלאומי. "אנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות להציב אותו בין המותגים החזקים בעולם".

בחוגגים: גארי סטוק, יו"ר ג'יימס ריצ'רדסון;; אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון; עדי מזרחי שרקון, מנהלת שיווק ג'יימס ריצ'רדסון; צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא; עו"ד הלנה ביילין, עורכת הדין של ג'יימס ריצ'רדסון; אדם ברקוביץ, סוכן ענני תקשורת שאחראי על מכירת סדרת בית הקלפים לנטפליקס; עדי דייכובסקי, מנהל שיווק קסטרו; הנדל"ניסט רם אפרתי; שלומית מלכה ויהודה לוי; לירן כוהנר; אביב אלוש; נועם דובינצ'יק, סנדרה רינגלר, רמי פורטיס, נועם פרוסט, מאיה ורטהיימר, משי קליינשטיין, עודד פז ואושר סאלים.

שולחנות עגולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויקטור גלוגר אסתי אקרמן רפי שדה, אביב משה, הלל תווקלי, אוהד סולמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במלון דן תל-אביב נערכה ארוחת בוקר לרגל ההכרזה הרשמית על פתיחת פסטיבל הקולינריה הבינלאומי Round Tables by American Express שחוזר בנובמבר עם מספר השפים הכי גדול, השף המדורג הכי גבוה והכי הרבה כוכבי מישלן. במסגרת הפסטיבל השלישי, ינחתו בישראל 60 שפים ומסעדנים מרחבי העולם ולראשונה יגיע הפסטיבל גם לירושלים. 14 מסעדות ושפים מהמוערכים בעולם יגיעו מספרד, שוויץ, דנמרק, בלגיה, פרו, מקסיקו, ארה"ב ואיטליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובד אלפיה, נועם כץ, רפי שדה, אירית בטאט ורון וקסלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השפים הישראלים שייקחו חלק באירוע: יונתן רושפלד, שיצטרף השנה לראשונה לפסטיבל, יובל בן-נריה, שאול בן אדרת, שחף שבתאי, אביב משה. את הפסטיבל יזמו המסעדן יאיר בקייר והשותפות נירית וייס ומאיה קרבט והשנה יוצעו בו מעל 14,000 כרטיסים. בשנתיים מאז היוסדו זכה הפסטיבל להצלחה עצומה וכרטיסים הפכו במהרה לסולד אאוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נירית וייס הלל תווקלי מאיה קרבט אביב משה, אוהד סלומון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשיקים: אירית בטאט, סמנכ"לית שיווק אמריקן אקספרס, נותנת החסות הראשית לפסטיבל; רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישרכארט; אסתי אקרמן, מבעלי א.אקרמן יבואנית גריי גוס; רפי שדה מנכ"ל מלונות דן המארחת את המשלחות; רועי עמית, מנכ"ל ארגל; נועם כץ, סמנכ"ל תקשורת והסברה במשרד החוץ. בלט בהעדרו שאול בן אדרת ששוהה בלונדון לצורך הפרויקט.

בלי עין הרע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני שמעוני ורפי מחזרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני שמעוני, מנכ"ל קבוצת Hertz ישראל ואוטו סנטר השיק את הסניף החדש של אוטו סנטר בראש העין שהוקם בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. הסניף המשתרע על כחצי דונם ישרת את תושבי אזור ראש העין, פתח-תקווה, אריאל והשומרון והסביבה ויציע מגוון מכוניות יד שנייה מפרטי, ליסינג, השכרה, אפס ק"מ וטרייד אין.

תעשו מקום לחיים

שוקי קובלנץ אפרת צור מריה אובריין. רונית מטיאס,
שוקי קובלנץ אפרת צור מריה אובריין/רונית מטיאס

שולם פישר, מבעלי איקאה ישראל; שוקי קובלנץ המנכ"ל; אפרת צור, סמנכ"לית השיווק; אבי בר, סמנכ"ל מגוון ומכירות, השיקו בחנות בנתניה, את קטלוג 2018, שעוסק בנושא: "תעשו מקום לחיים".

הקטלוג החדש יופץ ב–1,820,000 עותקים בדיוור ישיר לדלת הבית ובסניפי הרשת, ובנוסף גם במהדורה דיגיטלית באתר החברה ובאמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון. הטרנדולוגית מריה אובריין שהגיעה במיוחד משבדיה, סיפרה על הטרנדים העתידיים בעיצוב הבית, הצבעים הבולטים בשנים הקרובות, ונתנה טיפים ועצות.

שיער בוטני

גיא גיאור, ליטל חי ועמוס פם. חן וגשל,
גיא גיאור, ליטל חי ועמוס פם/חן וגשל

עמוס פם, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל, וליטל חי, מנהלת מותג "קרסטס", עורכים בימים אלה פעילויות לרגל השקת הסדרה החדשה "אורה בוטניקה" העשויה כולה מרכיבים טבעיים. למעלה מ-100 מעצבי שיער השיקו שייקים, התמסרו לעיסויים, והאזינו להרצאה של הנטורופת גיא גיאור על קוסמטיקה טבעית. ב"וילה דלאל" נערכה השקה למובילי דעה שגם בה הוענקו עיסויים, הוגשה ארוחת בריאות ופאולה רוזנברג הרצתה על תזונה בריאה.

פאולה רוזנברג, עמוס פם, דורית וידבסקי. רונית מטיאס,
פאולה רוזנברג, עמוס פם, דורית וידבסקי/רונית מטיאס

גדולים מהחיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דליה שטנצלר שרון אילון אפי שטנצלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיאטרון היהלום ברמת גן נערך אירוע ההוקרה למתנדבי עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה, העניק אות הוקרה למתנדבים וציין שהשנה היתה שנת שיא בהתנדבות בעמותה עם פרויקטים חדשים שאפשרו התנדבותיות נוספות כמו חונכויות פרטניות לעשרות ילדים ואחים. את הערב הנחתה שרון איילון בעבר מתנדבת בעמותה והיום מנהלת שיתופי פעולה, שלישיית מה קשור הופיעו.

יש לי יום הולדת

לי ותמי אלון. עופר חן,
לי ותמי אלון/עופר חן

לי אלון בעלת LILO SWIM מותג לבגדי ים וחוף שהקימה בשיתוף גיסתה לורן אלון חגגה יום הולדת 26 בביתה בהרצליה פיתוח. המוזמנים נהנו מוודקה רוברטו קוואלי ובר משקאות 647 , מסיבת ריקודים עם דיג'י–מוסקו מאלפא מיוזיק, מאפים חמים מהטאבון של אבולעפיה, רקדנית בטן ועוד הפתעות.

אירית רחמים ועמוס לוזון. עופר חן,
אירית רחמים ועמוס לוזון/עופר חן

בחוגגים דור העתיד של עולם העסקים - ביניהם: ימית סול, דניאלה אלטר, דנה דנקנר, דור קרובינר בן הזוג של אגם רודברג, צחי ארבוב, יואב שלמור, דנה דנקנר, גיל ונטלי סבן.

ואדים ומור סילבר. עופר חן,
ואדים ומור סילבר/עופר חן
דנה זרמון וגיא ביטון. עופר חן,
דנה זרמון וגיא ביטון/עופר חן
דור רפאלי ולי אלון. עופר חן,
דור רפאלי ולי אלון/עופר חן

מטבח ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערן סייג אסף גרניט נילי רונקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערן ואלעד סייג, בעלי מטבחי סמגל והפרזנטור אסף גרניט, העניקו למעצבת נילי רונקין את הפרס הראשון בתחרות עיצוב המטבח הישראלי 2017 ע"ש גבריאל סייג ז"ל. רונקין זכתה בפרס כספי בשווי 18 אלף שקל. המטבח בעיצובה ישמש כמטבח הישראלי הטיפוסי וחברת סמגל תייצר אותו עבור לקוחותיה.

סושי עם כוכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמעון באבו , ג'רמי מיקס וקלואי גרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעון באבו, מבעלי מסעדת קיוטו היפנית בהרצליה פיתוח, אירח לארוחת ערב את ג'רמי מיקס שהגיע לישראל לביקור עם זוגתו קלואי גרין בתו של המליארדר סר פיליפ גרין איל האופנה, השניים נהנו מסושי על סוגיו.

הפרזנטורית

נטע אלחמיסטר משה גולברי. עידו איזק,
נטע אלחמיסטר משה גולברי/עידו איזק

נטע אלחמיסטר, דוגמנית, אשת עסקים ואושיית רשת, נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה "SACARA" ל-3 השנים הבאות עם שכר מוערך של מיליון וחצי שקל. משה גולברי, מנכ"ל SACARA ברך את אלחמיסטר שהצטרפה למשפחת SACARA ואמר כי היא הבחירה הטבעית והנכונה עבורם והם בטוחים כי ערכיה ישתלבו עם ערכי המותג.

ליאת פליסר הלפרט, יריב מייק, קארן דנסקי. רונית מטיאס,
ליאת פליסר הלפרט, יריב מייק, קארן דנסקי/רונית מטיאס

יריב מייק, מנכ"ל דרמלוג'יקה - מותג פרימיום לבריאות העור, השיק במסעדת "התרנגול הכחול" את פוזיטיב סטרס איי ליפט, תכשיר לעיניים שפותח בהשראת מחקרים שהראו את השלכות הלחץ השלילי והחיובי על חיינו ובעיקר על עורנו. ליאת פליסר הלפרט, סמנ"כלית ההדרכה של המותג הזהירה את אנשי העסקים כי האזור הראשון שנפגע מנזקי הסטרס הוא אזור העיניים. מייק אמר כי הוא מטפל בעור ובזמן הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully