וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית bit של בנק הפועלים מרחיבה את שירותיה

10.9.2017 / 10:58

האפליקציה תאפשר למשתמשים ליצור בקלות קבוצה ולאסוף מכל החברים כסף במרוכז, באמצעות מספר טלפון של כל אחד מחברי הקבוצה

BIT.
BIT

אפליקציית bit של בנק הפועלים מרחיבה את השירותים שהיא נותנת ללקוחותיה. מהיום יכולים המשתמשים ליצור בקלות קבוצה באמצעות האפליקציה ולאסוף מכל החברים כסף במרוכז, באמצעות מספר טלפון של כל אחד מחברי הקבוצה. חווית הלקוח של bit מאפשרת את שירות איסוף התשלום מקבוצה באמצעות סיסמה בת 4 ספרות, וכל זאת בשפה נגישה, בפשטות ובנוחות מקסימליות. גם בשירות זה, כבכל השירותים שמציעה אפליקצית bit, הבנק אינו גובה עמלה עבור השימוש בשירות והוא מוצע ללקוחות כל הבנקים.

"השירות החדש המוצע כעת ב-bit מביא לידי ביטוי את תפיסת הבנק כ'אישי, אנושי וטכנולוגי', אמר אבי כוכבא, משנה למנכ"ל בנק הפועלים, הממונה על חטיבת החדשנות, "הוא מאפשר ללקוחות כל הבנקים להתנהל בצורה פיננסית חכמה, אחראית ופשוטה יותר".

רונן שטיין, משנה למנכ"ל בנק הפועלים, הממונה על החטיבה הקמעונאית אמר כי "אפליקציית bit, שהושקה על ידי בנק הפועלים בדצמבר 2016, הצליחה בתוך פחות משנה לחולל מהפכה בעולם התשלומים בין אנשים בישראל. עד כה הורידו את האפליקציה למעלה מחצי מיליון אנשים, והיא זכתה בפרס מוצר השנה בקטגוריית אפליקציות תשלומים, עם ציון של 93.1% בשביעות רצון הלקוחות".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully